Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pas syyskuussa?

30.08.2007 |

Heippa!

Meillä olisi tarkoitus tehdä elämämme eka pas syyskuussa, oliskos piiniskavereita? Olisi kiva jakaa tuntemuksia samassa veneessä olevien kanssa!

Hieman taustaa: meillä on ihanainen icsi-poika, pian vuoden vanha ja hälle kovasti haluttais jo kaveria. Tämä kaveri sai alkunsa toisesta icsistä, ekasta ei jäänyt edes pakkaseen mitään. Nyt tästä toisesta icsistä saatiin 7 alkiota pakkaseen ja ne ovat kolmessa oljessa. Elikäs varmaan yritetään ne kaikki kolme kertaa melko lailla peräjälkeen ja jos ei onnistu, niin nokka kohti seuraavaa icsiä. Olenpas mä negatiivinen, kun olen menossa jo uutta hoitoa kohti, vaikka tätäkään ei olla vielä loppuun asti koettu.

Kyllä mä kuitenkin olen suht toiveikkaalla tuulella näiden passien suhteen, ainahan sitä pitää yrittää toivoa parasta! Elikäs kun seuraavat kuukautiset alkavat, niin ultra täytyy varata kp10:lle ja sitten vain ovista bongaamaan! Tämän hetkisten laskujen mukaan siirto (jos siis sulatuksesta selviävät) tulisi tonne syyskuun loppupuolelle!

Tulipas tekstiä, mutta jos siis sinulle suunnitteilla pas syyskuun aikana, niin olisi kiva vaihtaa ajatuksia!

Terv. Hessunen ja pikku-ukkeli (10/06)

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin jo tänä aamuna, ja selvä nega. Tänään pp9, mut oli herkkä testi joten olis luullut jotain näkyvän jo. Eli tämäkin kierros oli sitten varmaan tässä.

Vierailija
2/105 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hiljasta. No testailin tänään uudestaan sekä aconilla että clearbluella, ja kumpaankin ilmestyi haalea viiva. Eli kait sitä jotain on kumminki tapahtunut. Saas nähdä kauan tätä iloa kestää tällä kertaa..

-Helmivenla pp10-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on tuonne lokakuun pas pinoon siirtynyt väkeä siksi tääl on varmaan niin hiljaista

Kirjoitin äsken pitkät pätkät ja lähetin, niin ne tekstit häipy taivaan tuuliin.... ???

Mielettömän hienoa Helmis et olet plussannut. Eilen mietinkin oli vasta piinis 9 sulla, ettet vielä heittäis kirvestä kaivoon. Ihanaaaa kun joku syyskuun pinostaki plussasi! Hurrrrrrjasti pitelen täällä peukkuja teille, et viiva vahvistuis!!!!

Tarrasukkia lähettelee Nallukka

Vierailija
4/105 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Helmivenlalle! Hienoa, et plussiakin tulee! Onko ollut mitään oireita?

Itsellä nyt pp7 ja menkkatuntemukset vaan yltyy... Varmaan huomenna tai ylihuomenna täti kurvaa paikalle. Kauhea masis iski tänään kun vatsanpohjaa okein juili... Mutta, onneksi on tuo tuoresiirtotapaus (kohta 2v), oikeastaan en enenpää edes osaa/uskalla toivoa!

kärvistelevä illuusio pp7

Vierailija
5/105 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se plussa on! Siksi, että ei pettyisi ja masentuisi turhaan, pitäisi malttaa odottaa oikeaan testipäivään asti :o) Helppoahan se ei ole!

Toivon todella, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Nyt vain yrität jaksaa uskoa siihen ja nauttti raskaudestasi.

Vehnis

Vierailija
6/105 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Eipä onnistunut tämäkään PAS eli nega testattiin sairaalassa veritestillä pp 12. Sairaalassa siksi, että mulle tuli aivan julmettu migreeni eikä kolmeen päivään pysynyt mikään sisällä. Menin sitten sairaalaan ja testasivat siellä ennen kuin alkoivat lääkitä. Jouduin sitten olemaan tarkkailussa yön yli ja vielä ennen kotiuttamista tekivät mulle pään alueen magneettikuvauksen siltä varalta, että ei ole mitään hyytymiä tai laskimotukoksia aivoissa. Huh huh! Neurologi vaan mainitsi, että tällaiset massiiviset hormoonilääkitykset lisäävät laskimotukosten syntymisriskiä ihan oikeasti.

No haavat on jo nuoltu ja varasin ajan uuden IVF-rumban suunnitteluun. Meidän julkinen vaan pelaa niin hitaasti, että taitaa mennä ens vuoden puolelle.

Juuso Petteri

Vierailija
7/105 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni!

Itse sain myös viikolla mielettömän migreenin yllättäen. Vuosiin ei ole migreenikohtauksia ollut ja nyt.... Kaikkine näköhäiriöineen ja kipuineen ja tuntopuutoksineen sain kärsiä. Mut onneksi siinä meni vain vuorokausi. Sulla on kyllä ollut tosi rajuna kohtaus.....

Mutta eikun uuteen nousuun, ja tsemppiä uuteen hoitoon.

T. Nallu

Vierailija
8/105 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Juusopetterille negasta=(.

lluusiolla on kohta testauksen aika, joten tsemppiä sinne!!!

Kyselit oireista, ei kummempia oo. Rinnat aristaa, niinku myös negassa.

Mä täs vaan odottelen maanantaista veritestiä ennen ku uskallan plussaan luottaa. Oon kylläkin tehnyt testejä sekä eilen että tänään, ja kyllähän se viiva siihen ilmestyy, mutta ei vieläkään tarpeeksi vahvana. Voi olla kylläkin, et hieman vahvempana, ku sillo torstaina.

-Helmivenla pp12-

Vierailija
9/105 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se plussa on plussa Helmivenla!

Silloin melkein kolme vuotta sitten sain haamun pp9 ja siitä se viiva pikkuhiljaa päivä päivältä vahvistui!

Mä olen sellainen testihirmu, että eilen illalla piti tehdä aconin testi, no ei tietenkään mitään testiajan aikana, mutta muutaman tunnin kuluttua oli se surullisenkuuluisa Roskishaamu... No, ihan vailla mitään (?) järkeä kokeilin tänään uudestaan sitä samaa tikkua ja viiva selkeni. En tosin tiedä onko väriä vai ei... Ehkä tällä pienellä toivon väreellä kestää seuraavat päivät...

Yks testi olis kaapissa mutta pitäis nyt malttaa ja odotella, ainakin huomenaamuun...

Tsemppejä kaikille!

Vierailija
10/105 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin jo aavistaakin etukäteen eli veritestin tulos oli nega. Nyt sitten jonottamaan seuraavaa icsiä.

Pahoitteluni muille neganneille ja onnittelut helmivenlalle ilmeisesti ketjun ekasta plussasta!

Vierailija
11/105 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Wonderoo negasta. Voimia lähettelen!

Illuusio, jokos testailit? Oon täällä peukutellu puolestasi, ja syyskuun ketjun toiselle mahdolliselle plussalle....

Vierailija
12/105 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nega se on. Tai Roskishaamu, tällä kertaa rsfu testi...

Äh, pitäis hakea se apteekin oma, niin ei tulis mitään vääriä haamuja...

Ootellaan ja katsellaan-

pp10

Vierailija
13/105 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Aconin (10) testissä on ihan väriä ja selvä viiva, mutta se onkin kahteen kertaan käytetty :/ ;)

Vierailija
14/105 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurvasi paikalle ja ihan punaisissaan.

Näin siinä sitten kävi...

On niin tyhjä olo, ettei edes itketä.

Vierailija
15/105 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Illuusio! Tää on niin väärin. Voimia sinulle lähettelen ja jaksamisia! Ei kun katse eteenpäin.

Vierailija
16/105 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Wonderoo & Illuusio negoista=(. Jospa sitten seuraavalla kerralla.

Onkos kukaan enää piinistelemässä?

Meillä kävi tällä kertaa niin onnekkaasti, että veritestikin varmisti raskauden. Saas nähä kauan tällä kertaa pysyy matkassa, mul on meinaa takana 3 alkuraskauden keskenmenoa, että vois jo vähitellen ruveta onnistumaan loppuun asti.

-Helmis-

Vierailija
17/105 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaus varmistui. Muistan nuo ajat, kun ei voinut raskaudesta oikein iloita, ku oli keskenmenoja takana useampi ja meillä vielä yksi kohdunulkoinenkin siinä rinnalla. Ekaa ultraa odotellessa oli mennä järki, mutta kun pieni sydän siellä sytkytti, se täytti meidät ilolla!

Pidän ihan hirrrrrmuisen paljon peukkuja, että vauvelin alku pysyy mukana!!!! Onnea vielä!

T. Nallura

Vierailija
18/105 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keskenmeno taas. Jo neljäs, et en tiiä tuleekohan tästä koskaan mitään. Eilen oli siis rv 5+6, ja aamulla matkalla töihin valahti. Tuli myös muutama hyytymä. Vuotoa ei kyl kestänyt ku n. 5 tuntia, menkkakivut loppuivat myös siihen. Nyt tulee vaan välillä vähän rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä. Voikohan olla jo siinä, vai alkaakohan viel uudestaan kunnolla vuotaa. Ennen on kyllä vuotanut kunnolla n. viikon, mutta kait ne voi olla vähän erilaisia.

Vierailija
19/105 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinulle nyt kuuluu? Mihin suuntaan nuo vuodot ja tilanteesi kääntyi?

Voimia sinulle lähettelen ja jaksamista.

Halauksin,

Nallukka

Vierailija
20/105 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on suunnitteilla PAS syyskuulle. Sitä kylläkin yritettiin jo viime kuulle luonnolliseen kiertoon, mutta sit mulla alko menkat kp. 16.... Nyt menossa kp. 18.... Toivottavasti tässä kierrossa olisi edes jotain järkeä. Sit ku menkat alkaa, niin soittelen lääkärille, ja aloitetaan siis hormonit, jotta päästäis siirtoon asti.

Me saatiin ivf hoidosta 8 alkiota, joista siis yksi meni tuoresiirtoon, joka ei tuottanut tulosta. Pakkasessa meilläkin siis 7, ja ne on pakastettu kolmeen olkeen.

Meillä täällä kotona hyppelee kolme vuotias, meille niin rakas, tyttönen, jonka saimme kolmen vuoden hoitojen jlk. Ehdittiin sitä ennen kokea 1 kohdunulkoinen raskaus ja 2 keskenmenoa.... Jarrupiikin tuolloin sain ivf hoitoa varten, ja ihmeteltiin kun menkat ei ala, jotta päästäis jatkamaan hoitoa. Tein testin ja olinkin raskaana. Kolmisen vuotta ollaan nyt toivottu toista lapsukaista. 11/06 tehtiin ivf tuoresiirto, ja siitä hoidosta ei jäänyt pakkaseen mitään :o(. Kesäkuussa tehtiin sit toinen ivf, josta jo yllä mainitsinkin.

Nyt siis tässä vain odotellaan, että päästäis eteenpäin, kohti uusia yrityksiä.

Kiva, kun joku muukin on samassa aikataulussa!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan