Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisia kummitusjuttuja ja kauhutarinoita!

Vierailija
15.10.2012 |

Kertokaa omia kummitusjuttuja tai kuulemianne kauhutarinoita. Missä on Suomen kummitustalot? Missä kummittelee eniten? Onko teille kummiteltu?

Omia kummituskokemuksia minulla ei oikeastaan ole. Kerran heräsin siihen, että joku nauraa pahaenteisesti sänkyni jalkopäässä mutta veikkaan, että säikähdin uninaurua ja heräsin siihen.

Kertokaa omia kokemuksianne. Palaan illalla lukemaan niitä ja pelottelemaan itseäni!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhesmagalhaed

Vierailija
42/71 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa asunnossa kuulin yöllä kun keraaminen keittotaso piippasi, joka tapahtuu siis vain jos liedellä olevaa kosketusnäppäintä painaa. Ei mitenkään voi itsestään piipata.

Toisen kerran kun olin kävelemässä asunnolleni, jonka ulko-ovi sijaitsee lukitun porttikongin takana sisäpihalla, niin puhelin alkaa soittamaan taskussa lempibiisiäni. Eräällä kertaa porttikongin automaattinen ovi aukesi edessäni ilman, että olin painanut nappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöö kirjoitti:

Mulle on käyny joskus uutena vuotena näin: Asuttiin keskellä korpea ja olin kävelemässä meidän tutuille joskus kello 23.59 ja kävelin yhden puukasan ohi just sillo alettiin ampumaan niitä raketteja jossan kauempana ja se valaisi reittiä mitä olin kävelemässä. Just sillon mun eteen ilmesty reilu 2 metrinen hahmo joka oli kokonaan musta eikä sillä näyttänyt olevan kasvoja. Hetken ihmettelyn jälkeen lähdin juoksemaan kotiin. Hetken päästä lähdin uudestaan kävelemään reittiä tällä kertaa isäni saattamana. Oli paljon lunta eikä lumessa näkynyt muutakun omat jälkeni ja tunnen kaikki 10 naapuriani eikä heistä kukaan ole sen pituinen eikä näköinen.

Hyi olipa inhottava juttu 😨

Vierailija
44/71 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuulut tän mun kaverilta enkä tiiä mistä se sen on löytänyt tai keksinyt enkä muista ihan tarkasti mutta melkein sama tai ainakin samaa kaavaa...

"olin hotellilla. Menin ulos ja ohittaessani viereisen huoneen päätin katsoa millainen naapuri mulla on. En nähnyt ketään ja kun tulin ulkoa päätin katsoa uudestaan jos nyt se olisi esillä ja tällä kerralla näin vaan punaista. Myöhemmin selvisi että väliaikais-naapurilla on punainen silmä!!!

Vierailija
45/71 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä ja poika

Olipa kerran isä ja poika, jotka asuivat kahdestaan onnellisina. Eräänä iltana isä peitteli poikaansa nukkumaan, kuten jokaisena iltana tapana oli. Poika oli kuitenkin kovin surullinen ja itkeskelikin hieman. Isä kysyy, mikä sinulla on hätänä? "pelkään poikaa, joka on sänkyni alla" kuiskaa isän poika itkuaan nieleskellen. "Älä höpötä, mitä ihmeen poikaa"? Isä kysyy hieman huvittuneena. Pojan mieliksi hän kuitenkin tarkistaa sängyn alusen. Siellä makaa pieni poika. Poika joka on kuin miehen oma poika. Hän itkee ja kertoo miehelle, että hän pelkää poikaa, joka on sängyssä.

Kumpaa sinä uskoisit?

Tämä on pelottava. Onko juhannusjuttuja?

Vierailija
46/71 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemillani on maatila. 90-luvulla rakennettiin uusi talo. Pihapiiriin jäi vanha talo, joka autioitui. Mummoni kuoli siihen vanhaan taloon.

Pikkulapsena kävimme usein leikkimässä siellä. Se oli vähän niin kuin iso leikkimökki. En koskaan uskaltanut kuitenkaan yksin mennä siihen autiotaloon, kun minulla oli aina semmoinen outo tunne, kun olin siellä yksin.

Nykyään olen aikuinen ihminen. Yksi päivä olin vanhempieni luona käymässä ja kävelin illalla pihassa. Vilkaisin autioon taloon ja näin ikkunassa vanhan naishenkilön kasvot. Säikähdin todella paljon! Vilkaisin uudelleen ja ketään ei enää näkynyt ikkunassa. Luultavasti kyseessä oli kuolleen mummoni haamu. En enää aikuisenakaan uskalla mennä yksin tuohon autiotaloon. 

Vierailija
47/71 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän kertonut ennenkin johonkin ketjuun.

Olin lapsena lapsuudenystävän kesäpaikassa, joka oli perinnöksi jäänyt vanha maalaistalo.

Siellä kaikki nukkui jostain syystä pirtissä, kammareissa ei nukuttu. Yöllä heräsin vauvan itkuun, jota kuuntelin yksin peloissani.

Siellä ei ollut vauvaa.

Vierailija
48/71 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään osaa sinäkään

Vierailija
49/71 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään tositarina eikä varsinkaan Suomesta *simmien pyöritys*

Vierailija
50/71 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi kerran näin: olin lukenut illalla yhtä kirjaa. Se ei siis ollut mikään kauhu kirja tai sellanen. Huomasin et minuutin päästä olis keskiyö joten menin nukkumaan. En ollut ehtinyt kuin sä mittaa valot niin mun huoneeseen tuli sellanen punanen savu. Siitä muodostui demonin hahmo ja se katsoi mua. (Täs välis kello oli jo vaihtunut 00.00 eli keskiyöhön.) Se hahmo alkoi virnuilemaan mulle ja syöksy mua päin. Sit se katosi. Seuraavana päivänä aina kun tein jotain niin se muuttu jotenkin pelottavaksi tai vaaralliseksi ja mulle tapahtu outoja asioita. Se oli tosi pelottavaa.

Vierailija
51/71 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden Kummituslinna ja Turun Ruskea Talo!

Vierailija
52/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok mulle on käyny sillein että olin kotona ja oli keski yö silloin kuulin valokatkasian äänen ja valot sytty olohuoneessa siellä ei ollut ketään sillä kaikki perheen jäsenet olivat samassa huoneessa muut nukkuivat siis silloin kun tämä tapahtui ja sitten mulle on myös tapahtunu sillein että olin kotona mä kuulen että ulko ovi avautuu ja että joku kävelisi asunnossa. Huusin että "moi äiti" ei vastausta huusin uudelleen "moi äiti" ei taaskaan vastausta joten annoin asian olla noin kymmenen minuutin kusuttua mulle tulee tosi kylmä hiivin kattomaan ylkoovea se oli auki!!! HUOM toi oli tositarina

Vierailija
53/71 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua !! Näää on pelottavii

Vierailija
54/71 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mirhannut jo kolme perheen jäsentäni osänäidin ja ainoan veljeni ja sisarukseni eli jos et lue tätä.loppuun.tulen tappamaan sinut mimeni on teresea fiaglo eli lue loppuun öaita kommenteissa loppu sana

Olet seuraava joka.kuolee

Vierailija
55/71 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen murhaaja

Vierailija
56/71 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöö kirjoitti:

Mulle on käyny joskus uutena vuotena näin: Asuttiin keskellä korpea ja olin kävelemässä meidän tutuille joskus kello 23.59 ja kävelin yhden puukasan ohi just sillo alettiin ampumaan niitä raketteja jossan kauempana ja se valaisi reittiä mitä olin kävelemässä. Just sillon mun eteen ilmesty reilu 2 metrinen hahmo joka oli kokonaan musta eikä sillä näyttänyt olevan kasvoja. Hetken ihmettelyn jälkeen lähdin juoksemaan kotiin. Hetken päästä lähdin uudestaan kävelemään reittiä tällä kertaa isäni saattamana. Oli paljon lunta eikä lumessa näkynyt muutakun omat jälkeni ja tunnen kaikki 10 naapuriani eikä heistä kukaan ole sen pituinen eikä näköinen.

Slenderman

Vierailija
57/71 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin ite:

Olipa kerran mies. Oli talvi ja mies oli pilkillä. Mies sai iso kokoisen ahvenen. Mies jätti ahvenen lumi hankeen ja jatkoi pilkkimistä. Ahven hyppäsi miehen viereen ja tuijotti miestä toisella silmällään niinkuin oisi janonut kostoa miehelle. Mies ei huomannut sitä ja lähti pois. Samana päivänä mies katosi. Seuraavana vuonna samana päivänä kun mies oli kadonnut mies löydettiin samaisesta järvestä hukkuneena.

Vierailija
58/71 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapahtu pari kesää sitten mulle ja mun kaverille... Me oltiin menoa tutkii yht autiotaloo ku meil oli tylsää, niin sitten ku se ovi oli lukossa nii me katsottiin ikkunasta sisään. Se talo oli ollut ihan selvästi jonkun huumeidenkäyttäjän ku siel oli kaikkee outoo kuten liimapuikkoja jotka oli keskellä lattiaa eikä mitään muita tavaroita...oli siel muutaki outoo. Sitten me löydettiin kellari siitä ulkopuolelta ja raotettiin sen ovea ja kuultiin ku joku huusi sieltä sisältä: Aapuaaa....! Sieltä tuli sellanen mädän ruumiin haju ja lähettiin äkkii pois. Sitten kuultiin et joku koputti oveen 3 kertaa ja kaatu. Viimeviikolla saatiin tietää että se sen omistaja on käyny siellä usein ja on itse asiassa melkeen ajanut mun päälle autolla😨. Se siis tietää et me ollaan käyty siellä. On se yrittänyt myydäkkin sitä taloo mut ei oo kukaan halunnut ostaa sitä...

Vierailija
59/71 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei oo mitenkää pelottava, mutta tapahtu mulle kun muutin uuten kämppään kerrostaloon. Se oli rakennettu -80 luvulla ja oli jo varmaa parhaimpansa päivänsä nähny, mutta täysin asuttava asunto silti. Aloin öisin kuulemaan ihmeellisiä ääniä, niikö joku ois kilistelly aterimia keittiössä ja jotain tiukukellon tyypistä kilkatusta, iha sängyn vierestä. Mua alko nii ahistaa että oli pakko alkaa nukkua valot päällä :D tää ei toistunu joka yö, mutta aina sillo tällö, mutta pidin valoja silti päällä että sain jotenkuten nukutuksi. Sitte satuin näkemää unta, missä semmonen vanhempi mies sano ettei mun tartte pelätä, hän ei halua mitään pahaa. Kerto että oli asunu täsä asunnossa kauan sitten. Kysyin että sinäkö ne äänet teet ja hän vastas että joo. Pyysin kuitenki lopettamaan koska en saanu nukutuksi ja mua öisin ahisti ne äänet. En enää kertaakaan kuullu niitä ääniä sen jälkeen ja sain yöni nukkua rauhassa.

Mainittakoon että oon koko ikäni ollu selväjärkinen enkä mitää mt-puolen juttuja sairastanu.

Vierailija
60/71 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotini ympärillä on ihan hirveästi kummituksia, erityisesti syksyisin niitä on niin paljon, että niillä ei ole kunnolla edes tilaa siellä.