Suomalaisia kummitusjuttuja ja kauhutarinoita!
Kertokaa omia kummitusjuttuja tai kuulemianne kauhutarinoita. Missä on Suomen kummitustalot? Missä kummittelee eniten? Onko teille kummiteltu?
Omia kummituskokemuksia minulla ei oikeastaan ole. Kerran heräsin siihen, että joku nauraa pahaenteisesti sänkyni jalkopäässä mutta veikkaan, että säikähdin uninaurua ja heräsin siihen.
Kertokaa omia kokemuksianne. Palaan illalla lukemaan niitä ja pelottelemaan itseäni!
Kommentit (71)
Vanhempien erottua Isä ostin kummitustalon. Tai siis asunnon.
3h+ keittiö rivarikämppä jossa sattuu kaikkia creepyjä juttuja, isä vain nauraa mutta itse en viihdy siellä yhtään . Olen mm kuullut viheltelyä keittiöstä ja nähnyt kypylyhuoneessa seinän läpi kulkeneen varjohahmon.
Siellä on painostava ja ei toivottu olo.
Menin joskus vessaan pesemään käsiä, sitte ihan ku joku ois koskenu mua.... en tiiä oliks toi vaa joku random paita heilahtaa koska ilmavirta... ei kukaa jaksa kuunnella mua xddd mut tommone oli siite oli kai että koko aja keittiöstä ( kun olin siis olkkarissa koiran kaa) sellast nap, nap, nap... menin keittiöön ja koira heilutti häntää jotai laatikkoo päin xdddddd 😂😂😂
Olin kerran yksin kotona.olin tullut koulusta kotiin.olin katsomassa telkkaria kunnes etuovi ja vessan ovi avautui. Etuovi oli lukossa.en tiedä oliko talossa haamuja mutta tämmöstä
ei enään tapahtunut.ja on yks toinenkin tarina.
YÖLLINEN VAELTAJA
Äitini näkee aina jonkun valkoisen,pienen hahmon,joka juoksee pois.tää tapahtuu yöllä kun äitini herää. En ikinä näe sitä.
Huom!ekan tarinan nimi on:PELOTAVAT OVET
Kerron yhen oikeen mut kuulostaa mielikuvitukselleyks mielisairaalan bussi USAssa oli lähtenyt se ajo pikkusen kolarin. Sieltä oli karannut yks
Mies. Heti seuraavan päivänä kaks poikaa meni sinne metsän viereen ne meni siltaa pitkin ja näki kuolleita pupuja roikkumassa sillalta.
Viikon päästä kaksi aikuista meni siihen viereen. Siellä oli mies pukeutunut pupu asuun ja uhkaillut kirveellä että jos ette mene pois tapan teidät! Sen jälkeen se pidätettiin PS: pelottaa
Liedossa (kunta Turusta Hämeenlinnaan päin noin 10 km) oli vanha talo. Siellä asui aikanaan hullu. Hän hakkasi vasaralla alasimeen pitääkseen naapurin hänen tontilleen lähettämät myrkkykaasut. Hän ilmeisesti kuoli ennen 2000-lukua, mutta autioitunut talo oli nuorille pojankoltiaisille pelottava paikka... sisään ei uskaltanut pimeään aikaan.
Valoa oli yhdessä ikkunassa (ilmeisesti ilkivallan takia) ja kerran parin kaverin kanssa käytiin iltahämärässä katsomassa ulkopuolelta taloa ja jokin tai jotain tuli valon eteen. Hippulat vinkuen juostiin pakoon.
Kyseinen talo paloi vuosien jälkeen raunioiksi. Nykyään paikalla on uusi talo.
Aiheesta on painettuna monta hyvää kirjaa, lue ja hämmästy. Suosittelen!
Ei minulle ole mutta mummoni kun oli ollut piikana, lypsämässä isäntäväen lehmiä ja ollut lupsyastiana kiulu, kun hän oli siinä lypsänyt , oli ilmestynyt sen talon vanha emännän haamu , eteensä oli sitten kysynyt , tältä mitä haluat ? Mitä sinä haet oli haamu vastannut, että sen kiulun, no mummoni oli oli käynyt kaatamas kiulun maidon tonkkaan ja paiskannu tyhjän kiulun ja sanonut , että siinä on kiulusi.. Ei sen koommin , vanhan emännän haamua ollut näkynyt
Tässä oli vielä sellaisesta vuosikymmenestä kyse, jolloin ei ollut sähköjä niin joka talossa kuten 1900 luvulla ei ollut maalla sähköjä. ja kaikki tehtiin käsin.
Se perinteinen tarina. Ajelet autollasi yömyöhään ja väsyneenä moottoritien laitaa kun kesken matkan näet liftarin seisomassa tienposkessa käsi ojossa ja peukalo pystyssä. Pysähdyt tietenkin ottamaan liftarin ystävällisesti kyytiin, mutta jutellessanne siinä niitä näitä ja kaikenlaista mukavaa, tuletkin kysyneeksi liftatilta että minne tämä olikaan nyt matkalla. Ja juuri silloin sillä hetkellä kun katsot takapenkille niin tämä liftari katoaa tyhjään kuin tätä ei koskaan olisikaan ollut kyydissä. Onnekkaimnat autoilijat selviävät tästä hengissä tajutessaan että tämä liftari on haamu, mutta kerrotaan että huono-onnisimmat tämä maanteiden kummitus on onnistunut tappamaan.
Mp