Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei ole muita kuin pienikaluisia miehiä!

Vierailija
29.08.2007 |

Totta kai sitä valitetaan vaimon löysyyttä kun housussa piilottelee 8-senttinen. Ei varmasti vaimonnekaan nauti teidän kanssa.

Ne oikeat miehet, joilla kokoa riittää, eivät täällä käy, se on fakta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:03"]Kurjaa lukea näin ilkeitä tekstejä.

Miehelläni on ehkä 12-13cm mittainen penis, mutta nautin seksistä todella paljon hänen kanssaan. Itse olen synnyttänyt useamman lapsen alateitse, (tosin jumpannut lantionpohjalihaksia kuntoon).

Jotkin asennot tuntuvat paremmalta kuin toiset, mutta kaikesta nautitaan. Välillä menen liiankin kosteaksi kiihotuksen vuoksi, mutta se ei häntä haittaa.

Voisi kuvitella yleisten ennakkoluulojen perusteella että tällainen ei toimi, mutta meillä ainakin toimii, seksiä on paljon ja monella tavalla. Rakastan imeä ja naida hänen kaluaan ja hän haluaa minua yhtä paljon, kivikovana päivittäin.

Olkaa armollisia itsellenne ja toisillenne, nauttikaa omasta ja kumppanin seksuaalisuudesta. Hellyys ja toisen kunnioittaminen mahdollistaa rikkaan seksielämän, jossa ei tarvita mittanauhoja nautinnon löytämiseen.

-N31
[/quote]

Melkein tuli tippa silmään, kun niin kauniisti kirjoitit. Ja totta ihan joka sana, näin sen pitäisi kaikilla ollakin.

N31

Vierailija
22/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on monella miehellä suorastaan jytky-kalu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi