Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei ole muita kuin pienikaluisia miehiä!

Vierailija
29.08.2007 |

Totta kai sitä valitetaan vaimon löysyyttä kun housussa piilottelee 8-senttinen. Ei varmasti vaimonnekaan nauti teidän kanssa.

Ne oikeat miehet, joilla kokoa riittää, eivät täällä käy, se on fakta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita vaimosta, eikä vaimo minusta vaikka onkin vain n. 15cm (toki 5,5 halkaisijalla)

http://alastonsuomi.com/Lovecock/images/63763

Kyllä on naisessa vikaa jos ei normimuna riitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:21"]

En valita vaimosta, eikä vaimo minusta vaikka onkin vain n. 15cm (toki 5,5 halkaisijalla)

http://alastonsuomi.com/Lovecock/images/63763

Kyllä on naisessa vikaa jos ei normimuna riitä!

[/quote]

Vau, kyllä tuo tälläiselle 34-vuotiaalle 3 lapsen äidille kelpaisi ja varmasti tuntuisi vähintään riittävästi.

Olisipa omalla miehellänikin tuollainen ihanuus :)

Vierailija
4/22 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelikateutta..

Vierailija
5/22 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeaa kun joku uskaltaa linkata oman normaalikokoisen vehkeensä kuvan, eikä aina suoraan filmeistä kopioituja pamppuja *pus*

Vierailija
6/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että ei koolla ole väliä on pienimunaisten propagandaa. Totta helvetissä koolla on väliä!!! En edes teininä tykännyt pienimunaisista.

Vierailija
7/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan tavanomainen. Vaimon värkki tuntuu aavistuksen väljemmältä kuin ennen synnytystä, mikä ei ole positiivinen tai erityisen kiihottava asia. Vaimo kyllä kertoo nauttivansa nyt paljon enemmän kuin ennen lasta. Tuntemukset parempia.

Vierailija
8/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli ihan tavanomainen. Vaimon värkki tuntuu aavistuksen väljemmältä kuin ennen synnytystä, mikä ei ole positiivinen tai erityisen kiihottava asia. Vaimo kyllä kertoo nauttivansa nyt paljon enemmän kuin ennen lasta. Tuntemukset parempia.

Olen synnyttänyt 3 lasta ja tapailin jonkin aikaa miestä jolla oli oikeesti iso. Hänen mielestään mulla oli kireä värkki eikä voinut uskoa että olin synnyttänyt. Että en ihan niele tuota sun juttuasi..

Vierailija
9/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15/3,5 cm. Vaimo synnyttänyt kaksi lasta ja sillä on todella tiukka.

Vierailija
10/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ole kertaakaan valittanut että monta lasta synnyttänyt nainen olisi löysä. En tosin usko että sillä olisi mitään yhteyttä minun fysiologiaani..

Haleja!

m37

Vierailija
11/22 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama varmaan pätee toistepäin myös kö kö höh? Eli naiset ketkä täällä valittaa pienestä munasta niin taitaa omistaa melkoisen löysän tawaran?

Vierailija
12/22 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistälähtien 5 cm paksu ja yli 16 cm pitkä on ollut keskikokoinen? Mikäs olikaan tutkimusten mukaan keskipituus ja -paksuus?

Vierailija:

Paskaa puhut! Myönnä pois että sulla on pieni muna.

Vierailija
13/22 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hyvä keskustelu että täytyy ihan kaivaa samalla housuista mun 10cm:nen jööti ja vedellä eslarii ees taas muutaman kerran.

Tällä kun alkaisin heiluun ni pahaa jälkeä tulis. Naiset on aina kehuneetkin et tsiisus mikä tatti.

Mä luulen et ne on tunteneet halkeavansa kun mä oon heilunut meisselin kanssa niiden sisällä.

Mun mielest pienimunaiset on tosi spedejä. Ihq ku omistaa kunnon parrun ettei tarvii joka paikassa hävetä.

Tääl pyörii tosi hyviä narttuja ku ne tykkää isoista.

Vierailija
14/22 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isomunaisia nykysuomesta löydy jokaiselle isoa haluavalle naiselle ja jatkuvasti valikoima laajeenee.

Vierailija
15/22 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pienimunaista naurattaa nää jutut!

Vierailija
16/22 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tantta-armeija ja polkee jalkaa lattiaan itkuraivarissa ja huutaa että sulla on pieni sulla on pieni sulla on pieni.

Vierailija
17/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana penis tuossa kuvassa!

Vierailija
18/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:16"]

up

[/quote]

Oliko pakko. 2007!! 

eikö 29 564 muuta munankokokeskustelua riitä?

Vierailija
19/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on vaik se olis pienikin, oman eukon pillu tuntuu tiukalta ja hyvin moni muukin, mutta sitten on näitä joiden pillu tuntuu samalta ku 50 litran saavi jossa mulkkua uittais. Sulle ap neuvoks. Hommaa hevonen ja ittelles sopiva teline niin saat sopivaa.Tai lyki vaan sitä monster dildoa päivitäin sinne vittuus niin kyllä se siitä...:D Mies 30v

Vierailija
20/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa lukea näin ilkeitä tekstejä.

Miehelläni on ehkä 12-13cm mittainen penis, mutta nautin seksistä todella paljon hänen kanssaan. Itse olen synnyttänyt useamman lapsen alateitse, (tosin jumpannut lantionpohjalihaksia kuntoon).

Jotkin asennot tuntuvat paremmalta kuin toiset, mutta kaikesta nautitaan. Välillä menen liiankin kosteaksi kiihotuksen vuoksi, mutta se ei häntä haittaa.

Voisi kuvitella yleisten ennakkoluulojen perusteella että tällainen ei toimi, mutta meillä ainakin toimii, seksiä on paljon ja monella tavalla. Rakastan imeä ja naida hänen kaluaan ja hän haluaa minua yhtä paljon, kivikovana päivittäin.

Olkaa armollisia itsellenne ja toisillenne, nauttikaa omasta ja kumppanin seksuaalisuudesta. Hellyys ja toisen kunnioittaminen mahdollistaa rikkaan seksielämän, jossa ei tarvita mittanauhoja nautinnon löytämiseen.

-N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan