Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä voisin hakea sairaslomaa loppuviikoksi?

Vierailija
29.08.2007 |

Olen niin väsynyt etten jaksaisi mennä huomenna töihin.. olen kyllä raskaana, mutta väsymys ei johdu siitä, vaan univelasta. Univelka taas johtuu siitä, että olen koko viikon ollut kahdestaan lapsen kanssa illat, kuskannut häntä hoitoon aamuin ja hakenut illalla töiden jälkeen. Iltaisin olen rustannut opinnäytetöitäni ja siksi yöt jääneet lyhyiksi.

Tänään olin tosi väsynyt töissä, kurkku on hieman kipeä ja olo tukkoinen, mutta ei kuumetta. Lapsellani on kova nuha ja yskä, mutta ei kuumetta.

Onko tässä tarpeeksi syitä ottaa sairaslomaa loppuviikko? Minkä noista syistä kerron lääkärille/neuvolaan..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapsesi päiväksi hoitoon mikäli hänen olonsa ei huonone ja lepää ja parantele itsesi, kyllä se siitä taas!

Vierailija
2/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllä raskauskin väsyttää. Minulla menee aamuisin työmatka näin: vien lapsen kävellen tarhaan 2,5km päähän. jatkan siitä bussilla 30 min töihin. illalla sama homma, mutta toisin päin. Tänään en saanut edes istua bussissa, kun se oli niin tupaten täynnä. Työni on seisoma/liikkuvaa työtä.

Opinnäytetyöt on kasaantuneet sen takia, että alkuraskaus meni oksentaessa ja nukkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin aika vastuutonta tekstiä opettajalta hakee saikkua.. hommaa lapsellesi hoitaja illaksi!

Vierailija
4/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin kakkosen tekstikin osuu hyvin!

Vierailija
5/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja th voi kirjoittaa sen kolme päivää

Vierailija
6/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapsi ja toinen tulossa, käy töissä ja tekee lopputyötä. Eikö oma järki kerro, että voisi vähän hiljentää tahtia? Miksi jätit lopputyön niin viime tinkaan? Niin makaa kuin petaa!

Vierailija
7/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkeet sitä kirjottamaan ensviikollakin paremmalla ajalla! tai sit kun lapses on jossain hoidossa vai onko lapsen isä missä! laita nyt asias tärkeysjärjestykseen! onko se niin tarkkaa koska valmistut, jos opintoskin kestää vain 7kk?

Vierailija
8/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan järkevää suorittaa tuo tutkinto nyt ajallaan niin pääsen sitten kotiin esikoisen kanssa odottamaan vauvan syntymistä. Ja tuo tutkinto ei todellakaan ole niin vaativa, että se kannattaisi jättää taka-alalle. Valmistun parin kuukauden päästä.

Parin päivän lepo auttaisi jo tod paljon ja jaksaisin taas ensi viikolla todella hienosti

Vierailija
9/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vain keskittyy arvostelemaan elämääni ja valintojani.. taitaa arvostelijoilla olla oma lehmä vähän pahemmin ojassa.

Vierailija
10/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä arvostellaan toisten elämää ja valintoja vain siksi, että mammat vois tuntea itsensä ja omat valintansa jotenkin paremmiksi. Taidatte olla vain kateellisia ap:lle

Vierailija
11/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet terkkarille ja sanot että on flunssa. Ja väsyttää kovasti sen takia, etkä jaksa töihin. MIKÄ tässä on niin vaikeaa?

Vierailija
12/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän sairasloman saa järjestymään pariksi päivää.

Vierailija
13/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sitten satuilla että on ollut kuumetta, koska sitä voidaan mitata.

Vierailija
14/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden ajan väsymyksestäkin kirjoitetaan sairaslomaa. Minä olen joka päivä niin väsynyt kotiin tullessani, että tarvitsisin ehdottomasti päiväunet, mutta niitä on hieman vaikea saada, koska esikoinen ei anna nukkua. Enkä voi nukkua, koska häntä täytyy vahtia.

raskaus> väsyttää

kurkkukipu+tukkoisuus ja aamuisin oksetus ja työpaivan aikana unisuus ja huono olo> väsyttää

tukkoisuudesta johtuva päänsärky> väsyttää

päivittäiset matkat> väsyttää

univelka/ lisääntynyt unentarve> väsyttää

kaikkien kotitöiden hoitaminen ihan yksin> väsyttää

lapsi on tarhasta tullessaan hyvin väsynyt ja kotiin päästyämme vain itkee ja kiukuttelee>väsyttää minuakin

opiskelu>väsyttää

Nämä kaikki yhdessä väsyttää niin paljon, että huomisen työpäivän ajatteleminen alkaa ahdistaa. Töistä en olisi normaalisti mielelläni pois, koska olen työssä, josta erityisesti pidän.

mikä sinä olet minua tuomitsemaan kun et voi tietää miltä minusta tuntuu! Jos olet lääkäri/terveydenhoitaja niin olet todella ymmärtämätön ihminen.

Onko parempi syntymättömälle lapselle ja esikoiselleni, että äiti ajaa itsensä ihan piippuun? Minulla on ollut useita keskenmenoja ja pelko keskenmenostakin saa ottamaan vähän iisimmin.

Sitäpaitsi suunnittelin, että jos jään huomiseksi ja perjantaiksi sairaslomalle niin kirjoitan koneella koulutöitäni.

Sitäpaitsi työni ei ole palkkatyötä, vaan työharjoittelua, joka liittyy opiskeluuni, joten ei pitäisi olla työnanatajan rahoista ainakaan pois.

Vierailija
15/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole siinäkään tapauksessa ole valehdellut, että hänellä olisi kuumetta. En vain ole hennonnut viedä hyvin väsynyttä la flunssaista lasta tarhaan. ja tämä on riittänyt perusteeksi lääkärille. Onneksi lääkärit ei ole nykyisin mitään puoskareita, ei katsos eletä missään keskiajalla enää.. sinä taidat elää

Vierailija
16/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä hätäile. Kyllä se järjestyy. Ja sanot just tuon, mitä joku uukin ehdotti, että flunssa+raskaus => niin väsy/paha olo ettet pysty tulemaan töihin.

Vierailija
17/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättänyt pienessä päässäsi että haluat sen saikun.

Mitä sä täällä enää märiset?

Vierailija
18/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimekuussa riitti että soitin neuvolaan, kun olin niin väsynyt ja oksentelin. sain viikon sairasloman. olisin saanut enemmänkin jos olisin jaksanut mennä lääkärille, mutta ajattelin katsoa ensin miten se viikko menee, koska en halua olla liikaa pois työssäoppimisesta, koska tykkään olla siellä ja pidän sitä tärkeänä itselleni opiskelujeni ja tulevaisuuden kannalta.. hyvää työkokemusta.

Vierailija
19/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voisimme tietää teidän neuvolanne systeemit?

Vierailija
20/38 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae se hiivatin saikkusi vaikka peräpukamasyyllä ja lopeta se ruikuttaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi