Elopainoiset viikko 5
Huomenta!!
Tulin nyt pikaisesti ilmoittamaan viikon tulokseni..
Lähtöpaino 1.8.: 93,9 kg (pituus 173 cm)
Paino tänään: 93,9
Viikon tulos: - 400 g
Kokonais tulos: +/- 0
Eka tavoite: alle 90 kg
Lopulline tavoite: 72-75 kg
Jes siis miinusta tuli=) Tästä on nyt hyvä jatkaa. Harmittaa vaan vähän kun en sit ihan saanu tiputettua viime viikosta sitä puolta kiloa. No jos ens viikolla olis sit lähtenyt 600 grammaa.
Tsemppiä Elopainoisille=)
Marial
Kommentit (23)
Kiitos PULLEROMAMMA; kun ehdit ja jaksat pitää tilastoa. Tuli tosi hyvä mieli, ihan kaikkien puolesta, elokuu yhteenvetoasi lukiessa. Sori, ett tarkistuttaisin tietojani, olenkin 168 cm pitkä, alkupaino olikin sen 78,5.
Sen verran vielä NEPPIKSELLE, ett jotenkin tiesinkin, ett sä osaat kyllä laiduttaa, tunnet faktat ruoanlaitosta, syömisestä ja liikunnasta, eikös se ollut jo ammattisikin puolesta. Eli ei muuta kuin tsemppia keveämpään kokkaukseen ja iltakuriin!
Ja onnittelut HÖYRYJYRÄ, hieno pudotus, kui myös itellä.
Tästä on hyvä jatkaa. Näyttäis vaaka 73:a huomiselle, kilo meni, ja EKA TAVOITTEENI saavutettu. Olen nyt painossa ennen kuopuksen raskautta. Seuraava tavoitteeni on sittenkin 70, joka pituiselleni ihmiselle on suurin piirtein normaalipainon yläraja.
Kivaa huomenna alkavaa uutta kevennysviikkoa kaikille.
Yst terv Maisu
Tää on ihan pöllöä tää mun laihdutus...Mä en vaan SAA itteäni niskasta kiinni, että alkaisin taas laskea pisteitä. Kun muu ei toimi. Tosin oon nyt kyllä arkipäivät ihan hyvin pystynyt meneen kevyemmin, juon ruuan kanssa vettä, aamupuurot, kermat, juustot, herkut pois jne. Mutta tiedän silti, että niitä " piilopisteitä" vilisee joka päivässä, kun en merkkaa mitään ylös...
Viikonloppuna oli kipeä, flunssassa ja kuumeessa, ja sopivasti äidin herkkujen äärellä. Söin ihan surutta äidin ihania piirakoita ja ruokia...
Silti, ihme kyllä vaaka näytti tänään 67 kg eli onhan sitä tippunut siitä elokuun alun 72kg:sta. Tosin siinä oli kyllä alussa jotain nesteitä ja turvotusta, kun kaks kiloo lähti heti...Mutta siis parempaan päin menossa, kuitenkin...
Tsemppiä kaikille!
No sitten vähän sorruin sunnuntaina. söin noin 5 suklaa keksiä ja vähän karkkia. Menin sitten illalle uudestaan urheilemaan (juoksin puoli tuntia), että sain keksit kulutettua. Mutta aamulla vaaka näytti jo yli 66 kg KRR!! No sehän on osaksi nestettä (pakko olla), kun liikuin niin plajon. No sitten söin eilen illalla karkkia, joita mies paholainen kävi ostamassa. Et se siitä. Tosin eilen olin spinningissä ja kävelein metsässä 2 tuntia, että liikuttu on!!!Mutta toi perhanan syöminen!
Aamulla paino oli tasan 66kg. Ottaa niin päähän, mutta oon kyllä tajunnut, että illalla on vaan pakko kärsiä ja syödä kohtuullisesti.
Meillä ei tuo kerman vaihto onnistu, kun pitää olla täysin laktoositonta kermaa. Mut voihan siitä osan korvata maidolla:) Nyt pitäisi vaan saada hyvät lukemat vaakaan taas, niin motivaatio nousisi kummasti!
Mutta jatkan taistelua. Kiitos maisu, sun kannustus tosiaan sai taas uutta puhtia muhun!!
Oikein paljon itsekuria ja tsemmpiä elokuisille!