Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elopainoiset viikko 5

29.08.2007 |

Huomenta!!

Tulin nyt pikaisesti ilmoittamaan viikon tulokseni..

Lähtöpaino 1.8.: 93,9 kg (pituus 173 cm)

Paino tänään: 93,9

Viikon tulos: - 400 g

Kokonais tulos: +/- 0

Eka tavoite: alle 90 kg

Lopulline tavoite: 72-75 kg

Jes siis miinusta tuli=) Tästä on nyt hyvä jatkaa. Harmittaa vaan vähän kun en sit ihan saanu tiputettua viime viikosta sitä puolta kiloa. No jos ens viikolla olis sit lähtenyt 600 grammaa.

Tsemppiä Elopainoisille=)

Marial

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksien jälkeen kuukauden saldo on niukin naukin miinusta... No, 200g neljässä viikossa ei ole mikään huippusaavutus, mutta olosuhteisiin nähden ihan ok lopputulos. Nyt tuntuisi olevan motivaatio kohdallaan jatkaa! Kävin eilen pitkästä aikaa jumppaamassa ja nyt pitäisi saada potkittua itsensä säännöllisesti liikkumaan!

Alkupaino: 71,5 kg (pituus 160 cm)

Paino nyt: 71,3 kg

Viikon tulos: -1000g? En ole varma, mutta pudotusta viime viikosta on kivasti

Kokonaispudotus: -200g

Eka tavoite: Alle 70 kg

Lopullinen tavoite: 60-63 kg

Vierailija
2/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 1.8: 93kg (pituus 172cm)

Paino tänään 29.8:90kg

Viikkopudotus:-1kg

Kokonaispudotus: 3kg

Eka tavoite: alle 90kg

Lopullinen tavoite: n.70kg

Jee, kiva kun edellisen viikon +/-0 vaihtui kilon pudotukseen. Nyt on tullutkin katseltua tarkemmin mitä suuhunsa pistää.

Terkuin

Emäntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etene, ei!

Lähtöpaino 6.8.: 74 kg (pituus 166 cm)

Paino tänään: 73,1g

Viikon tulos: - 200 g

Kokonais tulos: -900g

Eka tavoite: 64kg

Unelma: vanha 58 kg

Ei ole hääppöinen tulos kolmessa viikossa, mutta miinusta nyt kumminkin. Itsekuria ei tahdo löytyä mistään. Kahvipulla maistuu aivan liian hyvältä. Eilen illalla kävimme ravintolassa; sain pidettyä itseni aisoissa ja söin lihan salaattien kera. Ei ranskanperunoita :) Päivällä olin syönyt sämpylän lounaaksi, joten hiilarit siinä annoksessa.

Ensi viikko onkin koettelemusten viikko lohtusyöjälle. Meidän pikkuinen tyttö, vajaa 3 v, siirtyy päiväkodista esikouluun. Vaikka hän odottaa jo innolla kouluun pääsyä, ei ekasta viikosta varmaankaan tule ihan helppo. Ja äitiä masentaa/sattuu sydämeen/harmittaa lapsen puolesta jne ja pullaa kuluisi....

Vierailija
4/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään vaaka näytti 65,3 eli:

lähtöpaino:66,6kg

viime viikolla:65,8kg

viikkopudotus:-500g

kokonaispudotus:1,3kg

Niin ja se pituus piti ilmoittaa, 166cm

Ihan tyytyväinen olen pudotukseen, viikonloppuna sorruin vähän herkuttelemaan ja liikunta on jäänyt nyt tosi vähiin (1 kerta crosstrainerilla, 1 pidempi parin tunnin vaunulenkki ja pienet vaunuttelut kauppaan, koirien kanssa ym.) kun iski rintatulehdus ja täytyi ottaa vähän iisimmin, nyt tytön nenä vuotaa jo mullakin on pää jotenkin ihan pökkyrässä..saa nähdä mikä tauti meihin seuraavaksi iskee:/

Ensiviikon tavoite on päästä alle 65kg:)

Hyviä tuloksia olitte saaneet,mites muilla?

Queen

Vierailija
5/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jo pudottaneille elopainoisille, oli pudotus sitten pienempi tai isompi! Toivottavasti kaikki saa miinusta, ja jos ei saa, niin ens viikolla sitten!

Ja ensin kiitos muakin tsempanneille, varsinkin Neppikselle, kauhean flunssaviikonlopun jälkeen. Siisaletaan olla toipumaan päin, sekä taapero että itse. Mies kylläkin aivastelee....jaksa sinäkin Neppis sitkeästi tiputtaa, vähän kerrallaan, kun olet ehtinyt tsempata meitä. Sitähän sanotaan, että ne viimeiset 5-10 kiloa istuu kaikkein tiukimmassa, niiden tiputtamisessa on enemmän työtä. Itse en vielä ole siellä 70 alla, joten jo siitä onnittelut sulle!

Paino tippunut flunssasta ja menkoista huolimatta viime viikolla yht. kilon!

- aloituspaino 78,5

- paino nyt 74 (yhteispudotus kuukaudessa 4,5 kg, senttejä yht -38!!!!)

- onnellisin olen siitä, ett vyötärö tippui alle 90:n, joka on vakava riskiraja naisille 2-tyypin diabeteksestä ja muistakin vaivoista

Muuta kivaa kuluneelta kuukaudelta:

- imetys sujuu laihdutuksesta huolimatta, se oli mulle tärkeää

- oon pitänyt hauskaakin tanssijumpissa, kotijumppakin onkin ihan ok

- syömisestä 1800 kcal/pvä, 5 krt, mut lasken ja pidän päiväkirjaa

- perheeltä jo tukea, fiilikset olleet motivoituneet

- yksi MALTÌLLINEN herkkuhetki viikossa MULLE sopii, psykologisesti hyvä

- selvitty yksistä juhlista, vierailuista ja Hesen sekä Mäkkärin houkutuksista

Kiitos kaikille, ootte mielessäni, tää toimii tää nettikerho ainakin mulle (on joteski takaraivossa...)

Yst terv maisu78

Vierailija
6/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä viikko mennyt hyvin. Positiivista mieltä riittää.. :)

Kävin jopa lasten kanssa pelaamassa palloa läheisellä pienellä kentällä, siinäpä ne mun tän viikon liikunnat sitten kuitenkin oli..

Lähtöpaino: 82.6 kg (pituus 174 cm)

Paino nyt: 79.8 kg

Viikkopudotus: -1.0 kg

Eka tavoite: alle 80 kg

Lopulline tavoite: 68 kg

Harmi vaan kun on nyt niin sateista ettei paljon viitsi ulos raahautua, jääkaappi on siis koko päivän liian lähellä..

Mutta nyt uuteen viikkoon hyvin mielin!

Tsemppiä kaikille!!

-pömppis-

Vierailija
7/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuloksen tein ihan niinkuin arvasinkin +500g!!! Syömällä sain tuloksen, eli peilistä katsoo hän joka hiilarien houkutukseen tarttui ;-) Tästä on sitten hyvä jatkaa, nyt taas kirjattava kaikki ylös ettei ihan plörinäksi menisi.

Aloitus: 68,5kg

Tänään: 66,4kg

Viikkopudotus: +++500g

Koikonaisp.: -2,1kg

Tavoite: 62kg ja allekin...

Uuteen nousuun (tai siis paremminkin laskuun)!!!

t. supermam

Vierailija
8/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeesti se paino taas tippui. Jospa nollasta aloitettu lenkkeilyharrastus olisi vilkastuttanut aineenvaihduntaa tai jotain. Kovin niukasti en mielestäni ole syönyt.

Alkupaino ja -pituus: 88 kg, 177 cm

Paino tänään: 83,5 kg

Viikkopudotus: -1,3 kg

Kokonaispudotus: -4,5 kg

Alkutavoite: alle 80 kg

Lopullinen tavoite: 70 kg

Jospa nämä on olleet niitä löysiä kiloja, jotka ovat kertyneet melko lyhyessä ajassa. Nyt olen synnytyksen jälkeisessä painossani.

Ihan kiva kuukauden tulos, tästä on hyvä jatkaa!

Tsemppiä itse kullekin säädylle!

Vierailija
9/23 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pudottajille ja tsemppiä muille!

Lähtöpaino 3 viikkoa sitten: 68.2kg (pituus 167 cm)

Paino tänään: 65.8 kg

Viikon tulos: +400 g

Kokonais tulos: 2.4kg

Eka tavoite: 65, joka jo muutama päivä sitten toteutui, mutta...

Unelma: vanha 58 kg

Että plussaa tuli. No menkat tulossa (valitettavasti) et eiks se kerää nestettä? Mut oon kyl syönytkin liian paljon. Liikkunut olen ahkerasti.

Queenbzz: Aika samoissa ollaan:)

Supermam: Tsemmpiä uuteen viikkoon!

Vierailija
10/23 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sanoistasi. Sain siitä tsemmpiä jatkaa, kun masentaa tuo + 400 grammaa. Ja eilen illalla söin tosi tuhdin iltapala. höh!! Mutta nyt pidän tiukkaa ensi keskiviikkoon asti. tai ainakin yritän. Olisi niin kiva ilmoittaa hyvä tulos.

Vierailija
11/23 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan pakko käydä näin to aamuna vaa' alla, tänään -500g vähemmän kuin eilen, höh! (eli +-0 tulos) No ensi viikoksi hyvä tulos.

Kiitti kannustuksesta Neppis, melkein samoissa mennään - kun tuon 65 alle pääsis pian niin siitä tulis taas lisää motivaatiota!!! Muistan ennen että 63,6kg jos oli painoa (joulun ja juhlapyhien jälkeen) niin meinasin revetä liitoksistani, se kun oli aina maksimien maksimi. Nyt tuo on unelmaa.

Onko muut huomanneet, että ekan raskauden jälkeen kilot lähtee nopeasti, mutta uusien raskauksien jälkeen aina vaan hankaloituu. Mulla molemmista tytöistä tuli +20kg ja esikoisen jälkeen olin jo 6kk jälk alkupainossa, nyt vielä n. 6kgn päässä vaikka kakkonen on jo kohta 7kk!

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
12/23 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon päästä ollaan alle 65kg eikö?

Voi apua, jos ekan lapsen kilot lähtee helposti. Mulle tuli raskausaikan 30 kiloa!!! ja lapsi on nyt 1v ja 8 kk ja mulla edelleen ne 6 kiloa vielä, että mitekähän on tulevien lapsien kanssa...

Jos lapsia vielä saan, niin en aio enää pamahtaa samoihin mittoihin raskausaikana ja kilot karistetaan kunnolla ja nopeasti pois. Tämä on suunnitelma;)

Ja nyt lenkille:) nälissään olen, vaikka ei pitäisi sen ruokamäärän jälkeen, jonka vähän aikaa sitten söin.

Tsemppiä ja itsekuria kaikille.

Vierailija
13/23 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on ollut kiireinen ja mennyt miten sattuu tuon laihiksen kannalta..

Lähtöpaino 5.8.: 78,2 kg (pituus 174 cm)

Paino tänään: 76,0

Viikon tulos: -0,4 kg

Kokonaispudotus: - 2,2 kg

Eka tavoite: alle 70 kg

Lopulline tavoite: 57-60 kg

Vähän tippui..ime juttu, kun oon syönyt vähän pakosta koko viikon ulkona. No kohti parempia viikkotuloksia.

Ja taas kiire, luen teidän saavutukset myöhemmin!

Ida

Vierailija
14/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksitoista on kirjoittanut tämän viikon pinoon. Missähän loput luuraavat? Tulkaa ihmeessä kertomaan kuulumisia, vaikka paino ei olisi pudonnutkaan. Aina voi aloittaa uudelleen. :)

Vierailija
15/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa tökkimään laihdutus ja ongelma on liian tuhti iltapala. Mies pääsee vasta kahdeksan maissa töistä ja syö silloin päivällisen. Ja mä sorrun kanssa. Eilen grillattiin ja oli pakko syödä lihaa, perunoita ym. (ja liian paljon). Tänään tein kinkkukiusauksen kermaan, juustoa sekaan ja vielä voinokareita päälle (ihan järjetöntä) ja pakko oli syödä taas kunnon annos, kun oli niin hyvää.

Miksi en syö vain kahta leipää esimerkiksi...Jotenkin on niin väsykin, että tekee mieli tumpatakunnola. Onko ratkaisu olla tekemättä miehelle ruokaa:) Sitten se tulee pitsan kanssa ja mähän sorrun.

Nyt meinaa motivaatio lähteä!ja en haluaisi luvouttaa. Olisi kiva päästä taas siihen ihanaan tunteeseen, kun paino tippuu.

Nyt kanssasisaret teidän apuanne tarvittaisiin...

-Paniikissa oleva neppis, joka ei enää pysty ryhdistäytymään, jos nyt sortuu/alkaa alamäki

Vierailija
16/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hieman säpinää ja kaiken lisäksi koneella, jolla on noi laskelmat ei nyt pääse teknisten ongelmien takia verkkoon ennen ensi maanantaita, joten laitan yhteenvetoa tämän viikon saldosta alkuviikosta.

Oma laihis on mennyt muuten aika hyvin, vain pieni repsahdus viikonloppuna, mutta paino ei ole pudonnut. Pitäis varmaan laskea hieman painonvartijoiden pisteitäkin, kun musta tuntuu että olen varmaan syönyt liiankin vähän (aamiaisella 1 täysjyväleipäviipale + leikkele, lounas kasviskeitto tms, välipala jogurtti tms jos muistanut, päivällinen esim. grillikanafile + salaatti, iltapala viipale kokojyväleipää + leikkele). Olen kuitenkin jonkin verran liikkunutkin. Tosin tämä nousu menee vielä normaaliin vaihteluun, toivottavasti on vaan nestettä, joka häviää yhtä nopeasti kuin kerääntyykin.

Lähtöpaino 1.8.: 80.4kg (pituus 160 cm)

Paino 8.8.: 79 kg

paino 15.8. 78.6 kg

paino 22.8. 77.4 kg

paino 29.8. 77.6 kg

Viikon tulos: +200 g

Eka tavoite: alle 75 kg

Lopullinen tavoite: alle 65 kg

Vierailija
17/23 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppis: Mulla on ihan sama ongelma! Meillä mies tulee monesti töistä vasta kymmenen jälkeen, sillä on kyllä töissä ihan kunnon ruoka mukana joten syö iltaisin leipää, jotain makeaa ym. Mulle iskee ihan hirveä massy päälle kun katson sen pupeltamista..ja monesti jo miestä kotiin odotellessa, kun tyttökin jo nukkuu, mä meen kurkkimaan jääkaapille;)

Oon yrittäny tasata tilannetta sillä että syön just jotain viinirypäleitä tai dippailen porkkanoita kun mies mörssää ruokiaan, välillä teen niin että syön päivällä vaan kevyesti juuresraasteita tai salaattia ja näin säästän tuhdimman syömisen iltaan tai toisinpäin eli teen salaattia illaksi.

Mutta eipä noi aina toimi:D

Mun laihis on kanssa menny penkin alle, oon ollu loppuviikon kovassa flunssassa ja kuumeessa, kunnon ruoka ei oo maistunu mutta oon syöny jäätelöä, irttareita ja suklaapatukan..kröhöm..mahtaa vaaka näyttää kivoja lukemia keskiviikkona..oon tosi onnellinen jos ei ole noussut yhtään:/ Liikuntakin on tietty jäänyt väliin tässä kunnossa..

tsemppiä tytöt!

Queen

Vierailija
18/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt veto ihan pois kun toi flunssa kaarsi paikalle. Lisäks vielä pitäis ens viikolla alkaa menkat. Ei taida tulla kauheen hyvä tulos miulta.

No kunhan ton flunssan sais nyt taltutettua.

Tänään pitäis pojan huoneeseen tuoda uus sänky, eli tietää pojan huoneen raivaamista. Ja sit pitäis olohuoneeseen tuoda pöytä tietokonetta varten, eli tarvii siirrellä olohuoneessa huonekaluja.

No tsemppiä kuitenkin meille Elopainoisille!!

Flunssisin terveisin

Marial

Vierailija
19/23 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan elopainoiset, mites viikonloput?

Meillä oli kovasti miehen sukulaisia vieraisilla ja hääpäivän muisteloa. Oli anoppi, miehen sisko ja siskon tyttö, miehen täti ystävineen, jne. Oma sisko lapsineen. Nauratti, kun perjantaina oikein kynän kanssa räknäsin laihdutuspäiväkirjaan, mitä tarjoan, miten ite syön viikonloppuna ja minkä verran. Kuri piti, kiva niin.

Neppis ja Queen, kyselitte jo ' kanssasiskojen' apua siihen repsahtamiseen iltaisin, kun mies syö ' myöhäistä' päivällistä tai runsasta iltapalaa. Queen jo säästeli niitä kaloreita/pisteitä iltaan, päivällä kenties pärjää ruokaisalla salaatilla tai keitolla.

Jos iltaan on säästössä kaloreita/pisteitä, niin tekisitkö Neppis miehesi ruoan keveämmin? Kerma vaikka 7%-15%, voin tilalle kevytsulatejuustoa, reilummin yrttejä/mausteita jos tykkäätte? Tykkäisikö miehesikin, ruokahan voi olla herkullista keveämpänäkin.

Tällöin voit syödä itsekin, sit vaan annoskuria itselle.

Älä nyt anna periks, sulla Neppis on hyvä ekan kuukauden tulos, ja tää eka kuukaus on se vaikein. Nyt vaan jatkat samalla lailla, ja suunnittelet sen illan syömisen vähän tarkemmin. Kyllä sää pärjäät, eikö vaan? Kerro miten kävi.

Yst terv Maisu, punnitusta odotellen

Vierailija
20/23 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni syömiseksi viikonloppu!

Juhlittiin miehen synttäreitä, perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina!!!! Että tuli sitten syötyä suklaata, ja nyt on ihan sikavaikee pitää näpit irti lahjaksi tulleista konvehdeista yms. Mulle oli flunssa kanssa tuloillaan ja " lääkitsin" sitten itseäni herkuilla. Ei tauti - tullut mutta herkut söin :-) Liikuntakin siis jäi kokonaan.

Voi tylsä - viikot menee aina suht hyvin, mutta viikonloput vie perikatoon. keskiviikkoa kauhulla odotellen!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi