Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että toi " kysy kirjastonhoitajalta" on hyvä palvelu!

Vierailija
29.08.2007 |

Aina asiallisia vastauksia ja ripeästi ja täysin nappiin! Vaikka kysymys olisi jotain " sellanen kirja, jossa tapahtui sellasta ja sellasta, en muista kirjan nimeä enkä kirjailijaa" niin silti joku sen aina tuntee. Mainiota!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan aina kehua myös suoraan heille? Minä kiitän aina minua auttanutta ja sen lisäksi ylistän koko palvelua ja systeemiä ja joskus Helsingin kirjastoja yleisestikin. Toivon mukaan runsas positiivinen palaute vaikuttaa edes vähän, kun mietitään mistä voisi seuraavaksi säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi