Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapselle (6kk) aloittaa viljat ihan tavallisella kaurapuurolla?

29.08.2007 |

Vai onko suuresti eroa niihin vauvapuuroihin, mitä kaupassa myydään (mielettömään hintaan..)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää sauvasekoittimella vähän pieniä niitä hiutaleita.

Vierailija
2/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota itse en halunnut antaa. Pienensin tavallisia hiutaleita ennen puuron keittämistä sauvasekottimella.



Eihän noita lastenpuuroja ole edes kauan ollu tmarkkinoilla, ja hyvin on ennen vanhaankin ilman pärjätty ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemme siis kohta ekat maistiaiset! =) Pitää huomenna kokeilla tuota sauvasekoittimella hienontamista, jos näyttää että rakeet ei mene alas. Minäkin välttelen korvikkeita, yritetään pärjätä ihan omalla maidolla.

Vierailija
4/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tavallisen puuron möykyt oli noin pienelle liian isoja. Vaikka harmittaahan se maksaa kamalia hintoja niistä vauvapuuroista, mutta tärkeintä on kai kuitenkin että vauva syö...Käytettiin kyllä paljon myös 2 dl paketeissa myytäviä valmiita vauvapuuroja (piti vain lämmittää)- niistä poika tykkäsi todella kovasti!