Voiko lapselle (6kk) aloittaa viljat ihan tavallisella kaurapuurolla?
Vai onko suuresti eroa niihin vauvapuuroihin, mitä kaupassa myydään (mielettömään hintaan..)?
Kommentit (4)
jota itse en halunnut antaa. Pienensin tavallisia hiutaleita ennen puuron keittämistä sauvasekottimella.
Eihän noita lastenpuuroja ole edes kauan ollu tmarkkinoilla, ja hyvin on ennen vanhaankin ilman pärjätty ;).
Kokeilemme siis kohta ekat maistiaiset! =) Pitää huomenna kokeilla tuota sauvasekoittimella hienontamista, jos näyttää että rakeet ei mene alas. Minäkin välttelen korvikkeita, yritetään pärjätä ihan omalla maidolla.
koska tavallisen puuron möykyt oli noin pienelle liian isoja. Vaikka harmittaahan se maksaa kamalia hintoja niistä vauvapuuroista, mutta tärkeintä on kai kuitenkin että vauva syö...Käytettiin kyllä paljon myös 2 dl paketeissa myytäviä valmiita vauvapuuroja (piti vain lämmittää)- niistä poika tykkäsi todella kovasti!
Voithan yrittää sauvasekoittimella vähän pieniä niitä hiutaleita.