Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä sinä olet tänään syönyt? Entä lapsesi?

Vierailija
04.09.2007 |

Listaa tähän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla Saarioisten Jauhelihapizzan

Iltapäivällä Apetit Jauhelihapizzan ja jäätelöä



Nyt illalla pari voileipää kevytmeetvurstilla ja kurkulla.

Vierailija
2/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla jauhelihakastike ja muusi lapselle, itse söin leivän kun oli morkkis lounaasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie söin aamulla

-2 ruisleipää, keijua, juustosiivut ja kananmunan viipaleita.

-2 kuppia kahvia



välipalana: napsinu muutaman viinirypäleen



ruokana:Sydän makaronia, kaali-kurkkusalaatti, kalaleike



2 kuppia kahvia



2ruisleipää, keijua, juustosiivut ja kurkkua sekä pala banaania, puolikas omena



vielä syön rahkaa ja marjoja.



Lapset on syöny näin.



moniviljaleipää keijulla, 1dl jogurttia

tuoremehua



välipalana viinirypäleitä



Ruoka: pastaa+kalaa ja kurkkua



leipää keijulla,jogurttia,omenaa



banaania 1 1/2.

Vierailija
4/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ: (todella huono päivä on ollut syömisten kannalta)



Aamupala:

- kourallinen m&m' sejä



Lounas:

- kourallinen keittämätöntä makaronia



Illallinen:

- salaattia (salaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua, paprikaa, keittettyä makoronia)



Iltapala:

- 2 kourallista riisimuroja

- banaani



LAPSI: (5-v.)



Aamupala:

- riisimuroja maidon kanssa

- mukillinen lämmintä maitoa



Lounas: (syö leikkikoulussa, jossa omat eväät)

- sekaleipää, päällä hilloa

- omena

- 2 riisikakkua



Välipala

- 2 keksiä

- porkkana



Illallinen:

- jauheliha-makaronilaatikko

- porkkanaraastetta

- paprikaa



Iltapala:

- mukillinen lämmintä maitoa

Vierailija
5/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala:

2 ruisleivän palaa

broilerileikettä

tomaatti

kurkkua

2 mukia kahvia



Päiväkahvi:

Kaksi mukia kahvia

2 luumua



Päivällinen:

Tonnikala-kananmuna-oliivi-kurkku-tomaatti-lehtisalaattisalaatti

Lasi piimää

Kaksi luumua



Iltakahvi:

Ruisleipä

kinkkua

2x2cm pala mustikkapiirakkaa (ei ollut enempää, olisin kyllä syönyt lisää)

kaksi kuppia kahvia



Yöpala?

Karjalanpiirakka

Broilerleike

kaalisalaattia

broilerpyörykkä

jaffa light kaksi lasia

kourallinen suolapähkinöitä



Vierailija
6/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi söi aamulla kotona aamupalan. Päiväkodissa uunikalaa ja muusia sekä välipalan. Kotona voileivän, makaroonilaatikkoa punajuurien kanssa sekä lähes purkillisen raejuustoa. Ennen nukkumaan menoa jugurtin sekä yhden kiwin.



Itse join aamulla kupin kahvia, töissä voileivän, lisää kahvia, banaani sekä valmispitsa. Kotona pari voileipää, pari litraa vettä sekä 3 persikkaa. Illalla pieni kulho jäätelöä.

Vierailija
8/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi söi hoidossa aamupalan, lounaan ja välipalan. En tiedä, mitä söi. En lukenut listaa enkä kysynyt lapselta tai hoitajilta. Kotona söi päivälliseksi kanakeittoa ja ruisleipää ja juomana vettä. Iltapalaksi meni karjalanpiirakka, banaani ja omenamehu. Vähän aikaa sitten joi vielä mukillisen maitoa. Lapsi on 3v1kk.



Minä skippasin aamiaisen, kun tuli kiire. Töissä oli retkipäivä, joten söin lounaaksi eväitä: leipää, hedelmää, kahvia. . . Iltapäivällä nappasin yhden leivän. Kotona sitten kanakeittoa, ruisleipää ja avocadoa, juomana maitoa. Iltapalaksi söin karjalanpiirakan ja banaania. Vähän aikaa sitten join yhden root beer:n. Muuten olen juonut vettä pitkin päivää.



Eiköhän sinä ollut meidän päivä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla:

lasi vettä

puoli lasia tuoremehua

mustaa kahvia

kaksi siivua ruisleipää

sipaisut Oivariinia

kaksi siivua ohuen ohutta kinkkua

yksi siivu kevytjuustoa



lounas:

muutama pähkinä

kaurapuuro ja mehukeitto

pari lasia vettä

siivu ruisleipää, Oivariini, yksi ohuen ohut kinkkusiivu ja puolikas juustosiivu

porkkana



välipala:

mustaa kahvia

pieni pala marjapiirakkaa

muutama pähkinä



päivällinen:

jauheliha-spagettivuokaa

punajuuria

salaattia

tomaattia

porkkanaa

vettä

pieni ruisleipä, sipaisu Oivariinia



iltapala:

maustamatonta jugurttia

pakastemansikoita

ripaus mysliä

pieni pala kauraleipää (lapsen jämä)



Lapsi kohta 6v.



aamupala kotona:

kaakao

pala marjapiirakkaa (poikkeuksellista aamupalalla..)

mustikkajugurttia



lounas eskarissa lapsen mukaan:

spagettia

jauhelihakastiketta

vettä

leipää



välipala eskarissa lapsen mukaan:

riisimuroja

vettä

leipää



päivällinen kotona:

jauheliha-spagettivuokaa (en tiennyt, että eskarissa tarjolla spagua..)

punajuuria

porkkanaa

vettä



iltapala:

tuoremehua

marjapiirakkaa (taas.. koska eilen tehtiin ja lapsen herkkua :))

pakastemansikoita

kauraleipää ja Oivariinia

Vierailija
10/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ:

aamiainen:

lautasellinen hedelmäsalaattia kermavaahdolla, lasi itse tehtyä marjamehua, kuppi kahvia, kolme palaa suklaata



lounas:

pieni kippo vaaleaa kasvissosekeittoa, raejuustoa, lasi rasvatonta maitoa

kolme siivua aamupala-juustoa



välipala:

kahvia, ruisleivän siivu



päivällinen/illallinen:

saaristoleipä ysibaarissa (tummaa leipää, lohta, tomaattia, salaattia punasipulia), lasi valkkaria, jäkkäriksi irkku-kahvi



LAPSI 7v:

aamupala:

kipollinen hedelmäsalaattia kermavaahdolla, lasi tuoremehua



lounas:

kouluruoka (en tiedä, mitä tänään oli koulussa ruokana)



välipala:

iltapäivähoidon välipala. Tänään kuulema nakkisämpylä (!)



päivällinen:

makaroonilaatikkoa, maitoa, jälkkäriksi jacky-makupala



iltapala:

kolme porkkanaa, riisikakku, puolikas vaniljarahkaa, tuoremehua



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä mulla oli töissä kasvissosekeittoa ja sämpylä, sitä en tiedä mitä koulussa ja päiväkodissa oli. Illalla syötiin tonnikala-vihannes-makaronilaatikkoa ja salaattia ja iltapalaksi vesimelonia ja sämpylää. Ja sit söin suklaata yksin - salaa kun ipanat jo olivat nukkumassa.

Vierailija
12/12 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä:



AAMUPALA:

-kevyt marjajogurtti

-8 parapähkinää

-4 riisikakkua kevytlevitejuustolla



VÄLIPALA:

-Moniviljaleipä kevytlevitejuustolla

-50g omenalastuja

-50g ranskanpastilleja



PÄIVÄLLINEN:

-2 annosta kanapastaa



ILTAPALA:

-6 parapähkinää

-50g omenalastuja

-HeVi -shot

-Yosa



---------



Lapseni (1v10kk) söi:



AAMUPALA:

-maitokaurapuuro



VÄLIPALA:

-juustoleipä



VÄLIPALA:

-Juustoleipä

-1/2 Omena



PÄIVÄLLINEN:

-Reilu annos kanapastaa



ILTAPALA:

-2 luumua

-iso pätkä kurkkua