Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

´´´ SyysSissien keskiviikko ´´´

29.08.2007 |

Avaan uuden pinon vaikkakin itse vauvautuneena :)

Eilen tultiin kotiin ja olo on ihana! Poju tuhisee taasen masu pullollaan maitoa ja on oikea kakkamasiina. Jo ekana yönä saatiin viittä vajaa ylipursuaminen aikaan... ;)

Nyt en jaksa kirjoitella sen enempiä ja KIITÄN kaikkia onnitteluista, oli aika työ kahlata pinoja läpi! Saattoi mennä paljonkin ohi joten jos siellä oli vauvauutisia niin ONNEA vauvan saaneille ja zemppiä niille joiden aika koittaa!

Ircissä on tällä nikillä kolmisen kuvaa Matiaksesta jos joku haluaa käydä kurkkimassa.

Palailemisiin, en hylkää tätä palstaa vielä hetkeen!! Sen verran mukavaa on täällä ollut odottaa teidän kanssanne!

-PippuriMamma ja Matias 2vrk ja tunteja päälle ;)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsy on, mutta kirjoittelenpa vielä =)

Tänään siis oli lääkärinneuvola ja olihan siellä yllärikin mukana! Nimittäin pissasta löytyi sokeria :/ Harmittaa kun pitää siihen rasitukseen mennä, se on tosi inhottava.. Kerran se on mulle ekassa raskaudessa tehty.

Muuten kaikki oli ok, painoa tulee vähän liikaakin.. Sf-mitta 32cm, siinä keskikäyrällä mennään. Vauva ei ollu kiinnittynyt, paikat oli pehmenny ja jonkin verran ulkosuu auki, ei sisäsuu ;) Kanavaa jäljellä n. 1,5cm. Et kulemma ihan normaali tilanne näillä viikoilla kun kolmatta odottelee :))

Olipas siellä rakkausvauvalla olli viime yönä tapahtumaa. Onneksi sait levättyä.

Taidanpa pistää tilauksen vetämään siitä Hobbarin kantoliinasta =)

Kyllä meinaa tuo masu jo painaa kamalasti.. Vielä olisi odotettavaa ainakin kuukausi!!

Dumle; mä kans tykkään syksystä =) Kynttilät ollu palamassa jo monen iltana, se on niin tunnelmallista!!

Huomenna olisi Haikaranpesässä kätilön kanssa jutteleminen synnytyksestä. Eipä siinä varmaan mitään ihmeellisiä uusia toiveita tule viimeiseen verrattuna.

Mut pitää lähteä nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille :)

outs@ ja masu rv 35+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla