Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EIko raidat pitais laittaa hiuksiin jakauksen mukaan? Kavin eilen ekaa kertaa ottamassa raidat kampaamokoulussa ja ne on nyt paassa miten sattuu.. ov

Vierailija
29.08.2007 |

Raitoja laitettaessa hiukset oli täysin päinvastaisesti, kuin niitä pidän normaalisti. SItten kun pesun jälkeen jakaus laitettiin, raitoja ei edes periaatteessa näkynyt, hiusten sävy näyttää vaan vaaleammalta ja sitten jossain alemmissa hiuksissa kamalia KELTAISIA raidon pötkylöitä.. Ahdistaa. Kampaajan opettajan mukaan juuri tälläisiä hiuksia halusinkin ja sanoi, et tänään voi valittaa kollegalle. Hän ei ole valmis mitään korvaamaan. Pitää varmaan mennä paikan päälle vielä, jos eivät usko. Opettaja ei tarkistanut mitenkään värjäystulosta. Leikkauksesta onneksi tuli kiva. Ei vaan ois jaksanu, et tästä tulee tällänen show.. Onko kellään vastaavia kokemuksia/vinkkejä tilanteeseen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on realistista odottaa samaa työn tulosta kuin kampaamossa 100,- työstä ammattilaisella.

Jos haluat päästä halvalla, täytyy hyväksyä että jälkikin on halpaa.

T. kampaaja

Vierailija
2/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laitettiinko raidat väärin? opettaja ei valvonut raitojen laittoa, siksi asiaa mietin, kun tulos oli niin kummallinen ja opettajan asenne mielestäni ikävä.. nettisivuilla luvataan kuitenkin laadukasta jälkeä opettajien valvonnassa..vaikka ei tietenkään voi olettaa, että opiskelija on yhtä taitava, kuin 10 vuotta kampaajana työskennellyt..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun henkilökohtainen mielipide on se että paremmalta ja luonnollisemmalta ne raidat näyttää kun siinä jakauksen kohdalla ei ole niitä raitoja. Se että hiukset näyttää vaaleammilta on tietenkin ihan normaalia jos sinne hiuksiin niitä vaaleampia raitoja laitettiin... Kun olet kerran ekaa kertaa raitoja laittanut niin ehkäpä ne raidat ei ole vaan sinun juttusi? Jospa tämä ei olekkaan niiden opiskelijoiden vika vaan raidat ei vaan uksinkertaisesti sovi sinulle!

Vierailija
4/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyse siitä, että raidat ei mun juttu. nuorempana aurinko värjäsi hiuksiin vaaleita raitoja, mutta nyt hiukset niin tummuneet, et eivät juuri auringossa enää vaalene. raitoja ei periaatteessa näy, kuin vain alemmissa hiuksissa, mut mulla niin paksut hiukset, et ei niitä sieltä näy. no vaikea selittää asiaa, kun ette näe mun päätä! ;-)

ap

Vierailija
5/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tiennyt tai osannut selittää mitä haluat, tarkalleen, niin voi tulla väärinkäsitys. Tietyllä raidotustekniikalla tulee nimenomaan tuollaiset " piiloraidat" . Ja samalla tekniikalla saa näkyvämpääkin käyttämällä vaaleampaa väriä, ja laittamalla enemmän niitä raitoja. Mutta taitavin raidoitus tolla tekniikalla on tosiaan se, että hiukset on vaaleammat, mutta välttämättä et huomaa itse mitään eroa. Paitsi kuvasta ennen ja jälkeen.

JOS halusit toista, niin voit toki jotain hyvitystä saada. Pari kertaa on epäonnistunut mulla, kun ei ole raidottaja osannut hommaansa ollenkaan.

Sain hyvitystä kun valitin jälkikäteen, laittoivat uudet paremmat puoleen hintaan kuukautta myöhemmin. Yritys oli hyvä kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä laitetaan vain muutama. Tai sitten voi laittaa ton koko raidoituksen, ja päälle lisäksi niitä jakauksen kohdalle näkyvämpiä. JOS siellä on sellaisia väriläiskiä, niin sitten on jotain mennyt pieleen.

Vierailija
7/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä, et hiusten sävy vaalenee ja alemmissa hiuksissa tosiaan muutama palkkiraita ja " läiskä" , eli väri ei jatku tyvestä kovin pitkälle. Hooh. Kävin lähikampaajalla pyytämässä arvioita ja sanoi, että raitaa ei todella huomaa ja alla muutama raita, joita ei huomaa päälle. Eli ei värjäys ihan nappiin mennyt..

ap

Vierailija
8/8 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko selvästi että haluat NÄKYVIÄ RAITOJA? Vai mumisitko jotain epämääräistä auringon vaalentamista hiuksista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi