Miten noi naiset on ottanu taloon vain 3-6 rintsikat?
Jollain oli vain kolmet, joillain kuudet..
Miten joku aikoo selvitä vain kolmilla liiveillä =0 ???
Kommentit (23)
Kun voi vaihdella useammin, niin yhdetkään ei " kulu" loppuun. Mun mielestä rintsikat on lisäks kiva asuste, kyllähän sä varmaan haluut paitojakin vaihdella, ja tykkäät et on erityylisiä :)
Ostan sen verran hyvälaatuisia, että kestävät jatkuvaa pesua. En käytä huuhteluainetta. Maksan yleensä rintsikoista noin. 50¿ ja olen kova tyttö laihtumaan ja lihomaan, joten ei ole varaa ostaa useampia.
No huh! Jollain vain kolmet liivit, KOTONA??
Mulla on varmaan neljät- ellei viidetKYMMENET rintsikat.
On pitsiä, on viekoittelevia, on sporttisia, on käytännöllisiä, on push uppeja, on topattuja.. on ohkaista pitsiä.. on kaarituellisia, on kaarituettomia.. on geeliliivejä..
On liiloja, valkoisia, sinisiä, mustia, vihreitä, vaaleanpunaisia, ruudullisia, raitasia, pitsikuvioisia, kuviottomia...
On olkaimettomia, olkaimellisia, irrotettavilla olkaimilla ja halterneck -mallisia.
Rintaliivit ovat minulle asuste, vaate, joka paidalle, puvulle, mekolle, hameelle, tilaisuudelle ja koti-iltaan omanlaisensa.
ap
kuluuhan ne ihan samanverran kuin sillä joka omistaa niitä vähemmän ja uusii tiheämmin. Sinä ehkä uusit ne rintsikat harvemmin mutta ostat kerralla enemmän, toinen ostaa vähemmän kerralla ja uusii useammin. Lopputulos on sama.
Mikä voimassa voitetaan se matkassa menetetään - sen voi tähänkin sopeuttaa
Onko sulla kaikkiin liiveihin sopivat alkkarit? Mullapa on
Vierailija:
Rintaliivit ovat minulle asuste, vaate, joka paidalle, puvulle, mekolle, hameelle, tilaisuudelle ja koti-iltaan omanlaisensa.ap
Minulla on kanssa noin 40-50 paria rintsikoita...ja usein sopivat alushousutkin. Ja kuten sanoit, niin erilaisiin asusteisiin ja tilanteisiin erilaiset - tietenkin. Ja on aina vara valita sopivanlaiset, ei tartte liian usein pesua. Helppoa ja ihanaa naisellisuutta! Minusta ihan normaali juttu.
Ja kyllä, alkkareita on varmaan 70 erilaista.. stringeistä tain ja maxin kautta hipstereihin..
Ja joku mainitsi jo Imeldankin..
Joo.. on mulla kenkiäkin.. en edes tiedä kuinka monet..
sandaaleita ainakin kuudet.
varvastossuja parit tai kolmet
läpysköjä (siis terveyssandaalin oloisia arkiläpysköjä) kolmet
Saapikkaita, pitkävartisia neljät
Saapikkaita, lyhytvartisia komet
Juhla korkokenkiä.. hmm.. olisko kymmenet
lenkkareita viidet
kävelykenkiä ainakin neljät
kumisaappaat, yhdet siis
talvikenkiä neljät..
.... tuskin edes muistan kaikkia.
Mä en oo ikinä ajatellut, että tässä olis mitään outoa.
Ja jos nyt jatkan kun vauhtiin pääsin..
vöitä ainakin 20 (joka housuihin ja paitaan sopivat..)
paitoja.. hmm.. kymmeniä, kymmeniä..
neuleita.. parikymmentä?
farkkuja/muita housuja parit kymmenet
hameita ehkä kymmenen
shorteja ... vain kolmet?
toppeja.. öö.. taisin ajatella nekin paidoiksi.
sukkia.. liian vähän.
Takkeja.. ainakin 5 per vuodenaika
aurinkolaseja varmaan kymmenet.
silmälaseja kolmet (vaihtelen asujen mukaan)
mitäköhän vielä..?
Ap, eli nro 12
ja sit vastaus nro 20:lle
Tottakai vaihdan liivit jos vaihdan paidankin.
Esim. jos aamulla puen mustan t-paidan niin sinne alle laitan mustat normaalit liivit.
Päivällä vaihdankin paidan valkoiseen halter neck toppiin, niin kyllä silloin laitan valkoiset halter neck liivit sinne alle.
Iltapäivällä lähden lenkille, otan topin ja halter neck liivit pois, puen sporttiliivit ja t-paidan ja lähden sinne lenkille. 8kuten puen verkkarit ja lenkkaritkin)
ja suihkun jälkeen ylle taas jotain sopivaa..
Yöksi puen aina pehmeät, mutta tukevat liivit.
ap, nro 12
eli iahn keskiverto, normikoko =)
ap
Itsellä on E, ja jos liivien pitäisi tukeakin niin harvassa on oikeasti kauniit liivit. Olkaimienkin pitää olla leveät etteivät paina. Kauniita liivejä saattaa kyllä saada erikoisliikkeistä joissa hintakin on jo eri luokkaa, tosin valikoima sielläkin suppeampi kuin pienemmissä kokoluokissa. :(
Täytyy silti myöntää, että vaikka liivejä löytyisikin, kyllä mulle varmaan se 10-12 riittäisi. Vaatteitakin ostan sillä periaatteella että sopii mahdollisimman monen vaatteen kanssa yhteen.
Aina en ole käyttänyt yöllä.. On vaan tainnut jäädä jäädä tapa päälle imetysajoista.. (rintikat yöllä liivinsuojineen, muuten olisin uinut valuvassa maidossa)
Ja jotenkin tuntuu paremmalle nukkua mukavat liivit päällä kuin nukkua ilman liivejä.
ap
ja toisekseen että yöllä on rintsikat päällä kertoo ettei ole kuin rusinat tissien kohdalla
t. se, joka ihmetteli öistä liivien käyttöä
D-kupillekaan ei löydä kovin paljoa hyviä liivejä. Ja saati halpoja, että niitä viitsisi ostaa sen yksi 50 paria kaappiin. Olisi kyllä ihanaa, jos kaapissa olisi suurempi valikoima.
*Imetyksen jäliltä eripari kokokin :(
sekasotkusta puolipitoisia halpisliivejä. Itse en suurin surminkaan käyttäisi liivejä yöllä, kahden lapsen imetysvuodet riittivät.
Yöllä en käytä ikinä, enkä ole koskaan käyttänyt. Hyi olkoon, vaikka olis kuinka mukavat rintsikat, niin kyllä ne yöllä mua häiritsisi.
Minulla on kahdet ja kolmannet varaliivit jos en ole jaksanut pestä.