Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~KESÄKEIJUT VK 43

20.10.2008 |

Heippa kaikkille kesäkuisille ja tervetuloa uudet joukkoon mukaan.

Ajattelin aloittaa uuden viikon pinon kun tuntui toi rullaaminen taas näin hitaalla koneella pitkästyttävältä.

On ollut mahtava päivä kun ollaan oltu pojan kanssa ulkona ja siivoiltu kaikessa rauhassa. Nyt síis kun on loma. Huomenna lähdetään kylpylään jee... Ainut minkä huomasin viimeksi kun oltiin uimahallissa että tulee ihan älyttömän nopeesti kylmä. Toivottavasti sisko ei huomaa mahan kasvua..lähtee nimittäin mukaan meidän kanssa. Onneksi tuota elopainoa on sen verran ettei monikaan kehtaa heti tulla kysymään..jos tuosta painosta nyt jotain hyötyä olisi muuten.

Onko teille muille tullut jo painoa lisää??

Minulla on tullut kilo. tuli vaan paniikki, kun luin josstain että tässä vaiheessa naiselle ei vielä painoa kerry. Ajattelin vain että jos tissit on kasvanut parilla kuppikoolla jo tässä vaiheessa sekä vatsa näkyy jo aika selkeesti niin tuskin tuo kilo on kuitenkaan rasvaa.

Vihreästä teestä vielä... eli itse ajattelin asiaa näin että jos ei ole aiemmin juonut vihreää teetä niin ehkei tässä vaiheessa kannata kauheasti rupee juomaan sillä vihreällä teellähän on puhdistava vaikutus. Kuona-aineet lähtee liikkeelle ja näin ollen ei ole sikiöllekään hyväksi. Toki jos on aiemminkin juonut sitä niin eiköhän ne kuonat ole jo puhdistunut. Sitähän markkinoidaan ainakin hyvänä laihduttajan juomana juuri puhdistavanvaikutuksensa ansiosta.

On muuten aika hassua, kun luin jonkun viestiä tuossa aiemmin että neuvolassa oli saanut ruokailuun ohjeita jne, minäkin olen jo viikolla 10 kun on ensimmäinen neuvola. Tässä ajassa olisin jo kerennyt syömään kaikkea sopimatonta, mikäli en olisi jo tiennyt edellisestä lapsesta näitä ohjeita. Kuitenkin ensimmäiset kolmeviikkoahan on ne kriittiset. Miksei neuvolasta voisi jo lähettää jotain ensikirjettä heti kun sinne soitetaan ja kerrotaan raskautumisesta. No tässä pieni vuodatus...

Hyvää alkanutta viikkoa!

t. tr02

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päivää Keski-Suomesta. Väsy on hirmuinen ja oksettaa vuorokaudet ympäri, ei siis pääse kiloja kertymään vaan päinvastoin :(

Mä en jaksa hysterisoida syömisen suhteen, siis mitä saa syödä ja mitä ei. Luultavasti ihmiskunta ois ollu sukupuutossa aikoja sitten jos kaikki niin kovin vaaraksi olisi....toisaalta, ainakaan itteni ei ees tee mieli graavia yms. joten josko tuolta yläkerrasta meitä ohjailtais. Sori, olen hieman kyyninen...

Mulla torstaina eka neuvola, viikkoja silloin 8+jotain. Oon isoon ääneen luvannu varata synnytysreissulla ajan suonikohjuleikkaukseen ja sterilisaatioon syksyks 2010. Nimittäin ihan oikeesti oon aika kypsä tähän oksentamiseen ja pahoinvointiin.....

Vierailija
2/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen heti perään etten oikeesti noin musta-valkoinen ihminen ole, nyt vaan oli marmatusolo just nyt ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Uskaltaisikohan sitä liittyä tällaiseenkin jo.. Viikolla 6 porhalletaan ja kesäkuun puolivälin tienoilla olisi sitten tod näk laskettu aika.. :) Oon ihan ummikko tällä palstalla, joten kertokaas mitä mun pitäis/kuuluis kertoa tässä alussa?! :D

Ehkä vaan jonkun aikaa seurailen taustalta teidän juttuja ja pikkuhiljaa uskaltaudun mukaan..

Eka raskaus menossa, erittäinkin toivottu on ja hirveen nopeesti tulin raskaaksi kun mahdollisuus sille annettiin. Totutellessa ajatukseen vielä.... :)

Vierailija
4/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut aikaiseksi kirjoiteltua tänne, vaikka olenkin käynyt välillä lueskelemassa toisten kuulumisia, mutta jospa nyt muutama sananen täältä päin.

Jotain oireita on ilmaantunut, mutta silti olen erittäin epäluuloinen koko raskauden suhteen. Kuvottavaa oloa on aina välillä ja tissit on ehkä vähän arat. Ensi maanantaina on eka neuvola ja ainakin viimeksi th sanoi, että jos on jotain ongelmia ollut aikaisemmin, niin eka lääkäri(ultra) on vähän aikaisemmin eli toiveissa olisi päästä sinne jo parin viikon sisään.

Oletteko muuten kertoneet monille odotuksesta? Itse olen kertonut serkulleni ja äidille, mieli tekisi kertoa esikoiselle ja anopille ja tulevalle sylikummille(jos sinne asti päästään), mutta en uskalla ennen kuin olen omin silmin nähnyt, että kaikki on hyvin.

Mutta nyt taas hommia jatkamaan, mukavia syyspäiviä kaikille :)

Vierailija
5/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Eilen tein positiivisen testin ja nyt hieman sekavin ajatuksin liityn kerhoon..

Iloinen uutinen toki on tämä uuden pikkuisen tuleminen perheeseemme, mutta yllättävä! Ennestään meillä on pojat 01, 02 ja 07. Elokuussa 2007 syntynyt pikku-ukko on vielä ihan tissimaitovauva...täytyy varmaan todella alkaa vieroittaa rinnasta ennen kuin pikkuveli tai sisko syntyy. Ajatus tandemimetyksestä ei oikein kuulosta erityisen toimivalta... vaikka mistäpä minä sen tiedän miten hyvin sellainen voisi onnistua?

LA mulla laskureiden mukaan 14.6. Ensi viikon keskiviikkona on ultra joten sitten varmistuu miten pitkällä tässä mennään. Hurjan paljon onnea matkaan kaikille kesäkuisille ja toki muillekin vauvaa odottaville :) !

Myy09 rv 6 + 2

Vierailija
6/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan munkin puolesta! Kävin jo esittäytymässä tuolla Kesäkeijuissa..

Meille koko elämä näyttää kokonaan uuden vaihteen, tietysti uuden ihmisen suhteen, mutta myös muuten. Olemme nimittäin vaihtamassa maata pariksi vuodeksi miehen työkomennuksen vuoksi. Ja pitihän se arvata, että kun miltei kaksi vuotta lasta toivoo ja yrittää, niin heti kun lähtö tuli, lapsikin ilmoitti tulostansa :)

Mulla alku on mennyt muuten ihan kivasti, mutta aivan järjetön kuvotus vaivaa 24h/vrk. Onneksi kaikki pysyy sisällä, mutta syömisen säännöllisyys tuntuu olevan enemmän kun tarpeellista, sillä mitä kauemmin edellisestä ruokailusta on kulunut, sitä varmemmin oksettaa. Ei kiva.

Näin siis täällä tällähetkellä :) Mitenkäs muut voivat?

Vierailija
7/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lueskelee näitä palstoja, näyttää ihmisten raskausoireet vaihtelevan todella paljon. Itse taidan kuulua siihen "vähäoireisiin" ihmisiin. Alavatsakipuja on jonkunverran ja selkää meinaa välillä pakottaa, mutta muuten voin ainakin vielä suht hyvin. Tuntuu, kun pahoinvointi olisi vähentynyt. Olen vaan itse suunnattoman stressaantunut ja hermostunut, sillä pelkään jos kaikki ei olekaan hyvin. Sain keskenmenon heinäkuussa ja sen takia en osaa vielä luottaa, että kaikki menee nyt hyvin. Varasin rv 7 ultran yksityseltä, ehkä se helpottaa vähän omaa oloani. Tuntuu, että sitä on vain aivan luulosairas. Hätäpäissään jo tein uuden raskaustestinkin, ja oli viiva vahvistunut kovasti edellisestä testistä. Onneksi =)

Millä viikoilla ihmiset menevät ekan kerran neuvolaan. Täällä otetaan vasta rv 8, on siis vielä vähän odoteltavaa.

Hanna 5+3

Vierailija
8/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl mahataudin kourissa. siis ihan oikeasti, eikä mitään raskauspahoinvointia! tiedän siitä että esikko ja mies olivat pari päivää sitten taudis ja nyt tavaraa tulee kummastaki päästä, harvemmin siis raskauspahoinvoinnis tällasta ? ;)

Masutuntemuksia: pahoinvointia on(siis ihan ilman tätä örkkitautiakin) runsaasti öisin ja päivisin! Vatsassa nipistelee, ja vihloo aina äkkinäisissä liikkeissä, mut ihan normituntemuksia mulle, näin on ollut jokaisessa raskaudessa! Pääkipua on ollut normiolotilaa enempi, aijemmis raskauksis on ollu migreeniä, toivotaan ettei täs iske!

Mitä oireita muilla?

Mies on lasten kans ulkosalla et saan levätä, en vaan malttanut mennä sängynpohjalle ennekuin olen täällä käynyt vilkasemassa kanssasisaria :D

Tuuleskeleee, yöllä tuuli niin että tuntu että ikkunat painuu sisään ja katto lähtee päänpäältä, onneks ei kuitenkaan lähteny :)

Tämmöstä tavallista taaapertamista täällä. Odottelen että tervehdyn ja pääsen taas normi-askareisiin noiden lasten kans ja tietty miehenki.

Ens viikolla alkaa koulu, syyslomakin on sitten ohi! Kivaaa päästä vähän käyttämään taas aivoja 4 vuoden kotonaolemisen jälkeen. nyt on hyvä sauma lähteä ko La:kin on kesäkuus ja ehkä jopa pystyn käymään koko kevätlukukauden?!?! näkeee sit, no stress!

Hyviä vointeja ja jaksamisia teille äidit!

/Catry rv 7+3(muistinkohan oikein ko LA 3.6??)

Vierailija
9/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tr02: Mä en ole ainakaan huomannu että vielä olisi tullut lisää painoa. En tosin ole kovin tarkkaan viime aikoina omaa painoa edes seuraillut... Eiköhän sullakin toi painonnousu tosiaan johdu rintojen kasvusta. Odottelen innolla josko täälläkin alkaisi nuo tissit kasvaa, tosin viimeksi kasvoivat vasta loppupuolella. Hauskaa kylpyläreissua!

tonttis: Olen vähän samoilla linjoilla ton syömisen suhteen. Mulla riippuu tosi paljon kenen valmistajan tuotteita syön ja tuotteen tuoreus. Tästä aiheestahan on ollu näillä palstoilla hirmuista sotaa... Tää siis tosiaan on vaan mun mielipide. Ja ymmärrän myös että toisilla on aiheesta täysin vastakkainen mielipide. Jossakin vuoden takaisessa odotuslehdessä oli tästä aiheesta kommentti että nuo tämän päivän rajoitukset (suurelta osin) on sen takia kun tänä päivänä ihmiset ei osaa laittaa ruokaa. Hyvää vuodatusta myös täältä=)

NorthStar: Tervetuloa mukaan! Rohkeasti vaan kirjoittelemaan omia kuulumisia.

Hipsu78: Me ei olla vielä kerrottu kenellekään, paitsi esikolle joka ei vielä onneksi osaa puhua. Mieli tekisi kovasti kertoa parille kaverille. Kaksi hyvää ystävää odottavat esikoisiaan, toisella la maaliskuussa ja toisella toukokuussa. Ehkä maltamme vielä tovin odottaa. Systeri todennäköisesti tulee arvaamaan viikonloppuna kun lähdemme yhdessä viettämään lapsivapaata viikonloppua enkä mä juo mitään alkoholipitoista.

myy09: Tervetuloa myös sinulle!

m_maitoparta: Sinulle myös tervetuloa! Tsemppiä kuvotuksen keskelle! Olen kuullut monilta että kun on pitkään toivonu lasta niin heti kun tapahtuu jotain uutta ja ihmeellistä niin sitten tärppää. Jollain tavalla kai joku stressitaso laskee.

hanna83: Nauti siitä ettei nuo raskausoireet ole voimakkaat! Tosin olisihan se jollain tapaa varmempaa jos voisi koko ajan pahoin tms niinjollain tapaa tuntisi olevansa raskaana. Mulla myöskin oireet ovat tosi vähäiset. Viimeksi mulla oli eka neuvola rv 8. Huomenna olis esikon neuvola jolloin ajattelin varata myös itselleni ajan. Jännä nähdä onko täällä eri käytäntö milloin neuvolaan ekan tai tokan kohdalla.

ON: Oireet on täällä suunnalla aika vähäiset (tällä hetkellä). Tämä odotuksen alku tuntuu jotenkin tosi erilaiselta kun ekan kohdalla. Positiivisen testin tein torstaina kun menkat olis pitäny alkaa silloin. Viime maanantaista asti tosin olin varma että positiivinen testi tulee. Väsymys oli niin valtavaa ja lisäksi olin kiukkuisempi kuin ampiainen. Nyt väsymys on helpottanut ja tilalle on tullut jonkinlainen piristysruiske. Joka päivä on ollut pientä vellomista vatsassa lyhyen aikaa tosin. Saa nyt nähdä paheneeko nää mun oireet jossakin kohtaa.

Tulipas pitkä romaani. T: ViiviOskari 4+4

Vierailija
10/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catry: Olitkin juuri myös linjoilla. Pikaista paranemista mahatautiin! Sulla ollu myös migreeniä aiemmissa raskauksissa. Mulla todettiin myös viimeksi migreeni. Söinkin sitten estolääkkeitä koko raskauden ajan. Pitäis varmaan lähiaikoina käydä hakeen toi estolääkitys josko tällä kertaa ei tlis niin pahoja kohtauksia. Onko sulla ollu jotain lääkityksia noihin raskauden aikaisiin migreeneihin? Opiskeletko jotain vai oletko töissä koululla? Jos saa udella...

Vierailija
11/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tossa pitkät pätkät kun luulin, että ehdin pelastaa kämmäykseni...

Mutta lyhyesti: Ollaan kerrottu vampulasta jo miltei kaikille läheisille. Siksi, että

a) jos jostain syystä tyyppi päättää hypätä pois keskenkaiken, haluan jakaa senkin olon ystävien kanssa (yksi km takana)

b) ollaan siis ensi viikolla muuttamassa maata, joten halusin kertoa naamatusten ja

c) käytiin kurkkaamassa viime viikolla, että pikkuruinen sydän löi

Neuvolaan menen ens maanantaina, jolloin rv 8+2

Mutta nyt neuvokaa tyhmää, kun tänään mulla on rv 7+3, olenhan silloin kahdeksannella viikolla raskaana?

t. m_maitoparta

Vierailija
12/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivioskari: kiitoksia, kai sitä jotain uskaltautuu sanomaan pikkuhiljaa :)

Oireista jos puhutaan, niin äsken tuli kotimatkalla bussissa aivan hirveä kuvotus.. Ihmiset tuntui haisevan ihan kauhean pahalle, ja piti nostaa neuleen kaulusta nenän eteen oikeasti, että pystyi sen 10 min vielä bussissa istumaan. Harkitsin jo jääväni edellisellä pysäkillä pois, mutta sinnittelin loppuun saakka. Uhh.. :P

Rinnat on arat, pari päivää sitten olivat ihan superturvonneet ja superarat, nyt vaan perusarat.. mahassa nipistelee, hetkittäin enemmän ja hetkittäin vähemmän..

Osaako kukaan sanoa, että kun äidilläni on ollut aikanaan kaksi ulkopuolista raskautta, tullaanko minun ekaa ultraa aikaistamaan yhtään vai koskakohan selvitellään, onko kaikki siellä missä pitää? Pikkusen jännittää, vaikkei nyt hirveetä stressiä suostu asiasta ottamaankaan..

Kerrottu on perheelle ja muutamalle kaverille.. Jouduimme peruuttamaan juhlat, jotka oli suunniteltu marraskuulle, kun en mitenkään ensinnäkään jaksa kännisiä rymyäjiä enkä halua että juomattomuuteni paljastaa raskauden kaikille silloin.. Tekisi mieli kertoa jo vaikka kenelle, mutta varovainen olen kuitenkin..

Catry: parane pian, mahatauti on ihan hirveetä aina.. :P :(

Jaahas, jos sitä vaikka yrittäis syödä jotain josko olo paranis.... aargh.. :)

Vierailija
13/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja eka neuvola on viikon päästä torstaina eli nettilaskurin mukaan ollaan silloin about 7+6 (meneeköhän se oikein.. )

ja tässä vaiheessa ollaan siis jossain 6+4 tai jotain, en mä näitä osaa laskea :D

Vierailija
14/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea muiden kokemuksia! Meillä kyseessä eka raskaus ja kaikki on ah niin kovin uutta.. omalle kohdalle nääs -lähes kaikki kun lähipiiirissä ovat tässä tilanteessa oleet joko kerran tai useammankin. Tällä hetkellä eletään aikaa Rv 6 +4 ja ihan pientä kuvotusta on nyt ollut muutamana päivänä. Jos näin iisinä tuo paha olo pysyy, niin ei mitään hätää. Rinnat on ollu jo useamman viikon arkoina ja eilen tuli tulevalta isukilta huomautusta "daikkujen" kasvusta...lienee ihan positiivinen asia :).

Yritystä meillä oli takana puolisen vuotta ja malttamattomana ihmisenä olin jo tuomita meidät lapsettomuuteen. Mutta niinhän se vaan kaksinkertainen testaus pari-kolme viikkoa sitten osoitti, että joku olisi pian osallistumassa meidän elämään! Lapsia ei siis ennestään kummallakaan, ikää on mulla 31 ja toisella osapuolella 37.

Laskettu aika on 13.6 ja tänään oli 1. neuvolakäynti; ei mitään kovin uutta. Ultraan meno vasta kk:n päästä, joten jännätä saa siihen asti. Kerrottu on muutamille kavereille ja sisarille. Vanhemmat saavat vielä hetken odottaa, heitä kun ei viitsi riepotella, jos vaikka jotenkin huonosti kävisi. Niin kovasti kun tätä tuntuvat odottavan.

Tsemppiä vain jokaiselle!

Vierailija
15/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä korjausta.. eli taidan siis olla nyt 5+4, joka tarkoittaa että olen kuudennella viikolla??

apua näitten juttujen kanssa, en mä mistään mitään tiedä.. :D eli sitten ensi viikolla kun on neuvola, olen 6+6 ja seitsemännen viikon lopulla?

t.lyhyessä matikassa A :D

Vierailija
16/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan myös hyvin vähäoireisia. Ainoastaan voimakkaat tuoksut tai eritteet ;) käyvät nenään herkemmin, mutta muuten ei suurempaa vaivaa. Pitäisi kai olla onnellinen kun näin on ja voihan se olla, että oireita ilmaantuu kun viikkoja tulee lisää. Kai siellä mahassa joku on, kun testi plussaa näytti ja vuotoa ei näy, vaikka muuten ei tunnu miltään. Ensimmäinen neuvolakäynti on varattuna 6.11, jos sitten tulee konkreettiseksi tämä asia.

Jännittävää on, että lähdemme joulukuun alussa mieheni kanssa thaimaaseen. Puhelimessa terkkari sanoi, että samassa tallessa se vauva on missä päin maailmaa tahansa, että sinänsä ihan turvallisin mielin lähden, kunhan muistaa hygieenian ja katsoo mitä syö, niin kuin muutenkin tekisi.

Onko teillä antaa vinkkiä, miten menetellä työpaikan pikkujouluissa, jotka ovat kahden viikon kuluttua? Niihin piti siis ilmottautua jo ajat sitten. Miten olla huomaamatta juomatta, niin ettei siitä tule numeroa? En heille haluaisi vielä paljastaa, kun ei omat vanhempammekaan vielä tiedä. Tai sitten täytyy vain keksiä, että sairastun juuri ko. päivänä enkä voi lähteä mukaan..

shadegrown rv 5+6

Vierailija
17/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shadegrown, itse tekisin niin, että en kieltäytyisi juomisista, ottaisin lasin pöydälle, ja muka siitä sitten joisin. Jos kieltäytyy, niin sitten kaikki hoksaavat että Ahaa! Tulee iso haloo, että miksi et ota jne. Tai sitten et lähde ollenkaan, onhan usein pikkujoulut aika kostea tapahtuma.

Omaa napaa.. olen ihan pihalla näiden oireitteni kanssa. Mitään repäisytuntemuksia ei ole ollut yhtään. Tänään oksensin pönttöön kuitenkin jo jotain sisältöäkin, ja etovaa oloa on lähes jatkuvasti hereilläollessa. Rinnat aina silloin tällöin kipeet. Toiveet tietenkin korkealla, että kaikki olisi sittenkin hyvin.

Huomenna meen ultraan, silloin 6+2, ja pitäisi kai näkyä jo sykkeen, vaikka aikaistahan tuo on. En vaan nyt just pystynyt odottamaan pidempään näiden oireiden kanssa.

tinky 6+1

Vierailija
18/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

shadegrown: tai sitten kyselijöille sanot, että sulla on antibioottikuuri... nyt taas ärsyttää (myös omalla kohdalla), että juomattomuus tulkitaan heti raskaudeksi.. miten se onkaan niin että ei voi olla juomatta ihan vaikka huvikseen?!? mutta niin se mullakin on, siksipä peruimmekin juhlat marraskuun alusta...

koko ajan nälkä ja väsyttää.. prkl.. :)

NorthStar

Vierailija
19/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttis: myös minä yritän olla hysterisoimatta ruokien suhteen, työksenikin kun joudun tuotteita maistelemaan, ilman että välttämättä pöperöistä on ehditty testejä tekemään..tosin meillä ei ikinä ole mitään pöpöjä löytynyt, joten pitäisi käydä aivan järkyttävän huono tuuri, jos tuoreessa tavarassa pöpöjä olisi. Koska maistelu on osa työtäni, en myös halua paljastaa itseäni vielä työkavereille sillä että kieltydyn maistamasta tuotteita.

North star, maitoparta ja Myy09 tervetuloa joukkoon.

Hanna83 en tiedä millä viikolla normaalisti mennään neuvolaan, mutta itse soitin viimeviikolla ja antoivat minulle ajan jo huomiselle, jolloin luulin, että on menossa 6+6.

Kävin tänään vakkari gynekologilla, kun viimeviikolla positiivisen testin jälkeen halusin saada tietoa mahdollisimman aikaisin..hieman olen malttamaton ;) Meillä tärppäsi niin sanotusti kerta laakista pillereiden jälkeen, joten kierrosta ei ollut hajuakaan. Luulin siis että mennään 6+6, mutta tänään ultrasta näkyi, että hedelmöitys on tapahtunut viikon myöhemmin. Nyt vasta menossa 5+5 ;) alkiolla oli kokoa huikeat 2mm, heh suuri ja mahtava..juuri ja juuri näkyi siellä kohdussa. Lääkärikin luuli ensin ruskuaispussia alkioksi, mutta sydämen syke paljasti oikean alkion paljon pienemmäksi. Oli häkellyttävää nähdä miten pientäkin pienempi sydän sykki ;) Nyt on raskaus siis varmistunut ja olo lähes yhtä epäuskoinen kuin ennen ultraakin.

Cathylle tsemmpiä mahataudista paranemiseen!

Itselläni ei juurikaan oireita olo, suunnatonta väsymystä lukuunottamatta..odottelen jo aikaa kun ei ihan näin paljoa väsyttäisi..jaksaisi tehdä töitäkin paremmin!

Vierailija
20/61 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistun nyt vähäksi aikaa näiden vauvakeskustelujen ääreltä. Tänään sain verikokeiden tulokset ja ne hormonit oli taas laskenut. Lääkäri ei osannut sanoa mitään syytä siihen miksi heittelevät tuolla tavalla. Ja mulla tulee tisseistä maitoakin :( Mulla on siis viimeiset 6 viikkoa näyttäneet testit plussaa mut vauvaa ei missään. Eikä tätikään käy.

Käyn taas kahden viikon päästä uudessa verikokeessa.

Tsemppiä kaikille!

Kyllä mä jossain vaiheessa tänne pölähdän uudestaan :)

OuMamma