Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kanssa linja-autoon

28.08.2007 |

Onko kokemuksii miten olette kulkeneet vauvan kanssa linja-autossa? Siis silloin kun rattaat joudutaan laittamaan alas säilöön. N. 30min. matka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin 2h, mutta olen ottanut vauvalle turvakaukalon, jossa matkustanut viereisellä penkillä. Kaukalo ei kyllä ole ollut vöillä kiinni, mutta pysyy sentään lapsi tukevasti siellä.

Tipy

Vierailija
2/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi vasta yksi moinen matka koettu (vauva silloin 2kk), mutta meni kyllä oikein hienosti, joten uskallan uudelleenkin samoin eväin. matka siis just n.30min. ja vaunut alalokerossa. pidemmälle matkalle ottasin kyllä turvakaukalonkin. ja ei se huono ois lyhyelläkään matkalla. riippuu siitäkin, että miten vauva viihtyy liinassa ja tarviiko enemmän virikkeitä pakallaistumisen ajaksi.

Tiina ja Aapo 3kk :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bussilla tuli ajeltua.

Meillä oli liina mukana, mutta poika (8kk) ei yleensä ollut siinä pitkään. Liinalla sain kuitenkin sidottua pojalle oman turvavyön (siis ei mun ympärille, vaan mun turviksesta pojan ympärille). En tiedä olisiko se kauheasti auttanut kolarissa, mutta ainakin tuli itselleni turvallisempi olo :)

Meillä on ollut vettä, leluja, kirjoja yms. mukana. Ja ikkunasta on kiva katsella ulos. Usein muut bussin matkustajat viihdyttävät vauvaa ihan mielellään :) Meillä meni siis hyvin. Ja ainakin meidän virkeä poika nukahtaa aika helposti bussin tasaiseen tärinään.

Hyvin on siis bussireissut sujuneet. Vaikka tuo turvallisuustekijä mua kyllä häiritsee aika paljon, kun ei ole vauvalle omaa kunnon vyötä, kaukalosta puhumattakaan. Muutan kyllä matkustan bussissa ihan mielellään.

Vierailija
4/4 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen, että sekin vaikuttaa, mitä perillä on vastassa. jos olen menossa pitemmälle kyläreissulle, voisin hyvinkin ottaa turvakaukalon penkille. jos taas olen matkalla naapurikaupunkiin päiväksi shoppailemaan, en varmasti ottaisi yhtään ylimääräistä kamaa mukaan - millä niitä siellä perillä sitten kuskaisi? ei ole kiva lykkiä traktorin korkuista kasaa tavaraa vaunuissa jos yrittää olla vikkelä...