Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinko paistoi risukasaan: rakas sulhaseni paljastui vielä varakkaaksi

Vierailija
28.08.2007 |

Tälle ex-sinkkuäidille löytyi vuosi sitten sulhanen. Häitä juhlitaan ensi kesänä. Sulhaseni paljasti vasta kihlauksen jälkeen, että hän on huomattavasti varakkaampi kuin minä. Tämä on jo liikaa, en ansaitse kaikkea tätä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vähän kärsin siitä, kun jouduin enemmän kustantamaan päivittäisiä menoja (olin itse jo työelämässä), mutta ajttelin että eiköhän tuokin joskus valmistu ja saa töitäkin. Sitten hän yksi kaunis päivä ohimennen mainitsi mittavasta maaomaisuudestaan (mm. metsää, maita, järvenrantamökki), joka oli hänen nimissään, mutta käyttöoikeus edelleen isovanhemmillaan ja siksi ei taloudellista hyötyä vielä. Oli aikamoinen shokkiyllätys... No nyt vuosia myöhemmin ollaan jo aika lailla nautittukin noista, omakotitalokin velaton.

Vierailija
2/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sitä varallisuutta jostain odottamatta ilmaantuu, kaipa siitä onnellinen voi olla.

2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en haluaisi kuulla heti suurista omaisuuksista. Kuulostaisi joku leuhkalta tai sitten epäilisin että haluaa musta vain hetken viihdykettä. Pikkusäästöistä voi puhua vuoden päästä, miljoonaomaisuuksista vasta kun suhde on vakiintunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän