Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mä teen VALTAVA FINNI leuassa?
22.08.2007 |
Se ei ole ihan puristuskypsä vielä, kipeä kuin mikä ja ruma. Mitä ensiapua sille voi antaa?
Kommentit (3)
pari kertaa sellasia viiriäisenmunan kokoisia. Ainoastaan antibiootit tepsineet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja ne tulee nykyään PMS-aikaan ja olen huomattavasti finnisempi kuin teininä. Koko naama taas ihan täynnä, MIKSI TÄLLÄ IÄLLÄ (melkein 30)?
Mikä hormonihirviö minusta on tullut? Ja mikä kamalinta, posketkin on ihan finneissä! Yleensä niitä ei mulla ole poskissa ollut. Mitä näille voi tehdä?
Alue: Aihe vapaa
ongelma nenän vieressä, melkein poskessa ja odotan kanssa vastauksia...