älkää valittako pienistä,mies lähti tänään vankilaan ja itse jäin kahden
pienen kanssa kotiin ja la tammikuussa. Miten jaksan? Eikä mitään tukiverkkoa. Mistä voin pyytää apuja?
Kommentit (65)
Ja nämäkö tunnekylmät idiootit ovat äitejä jotka kasvattavat lapsia, joopa joo, eipä tarvitse ihmetellä lasten pahoinvoinnin lisääntymistä. Voimia sulle ap. Soita alkuun neuvolaan ja kysy mistä voit saada apua!!!
No auttaa siihen nyt ainakin se että iskä on lusimassa!
ja meillä on vain yksi vaari josta ei ikävä kyllä ole enää apuja. Muut ovat jo taivaassa...
ap
sais itse kohdalleen täydellisen varattomuuden ja velkaa rutosti. Suomessa on yrittäjät perheineen niin täydellisiä väliinputoajia ettei ole tosikaan.
Tuskin ap on kiertänyt kaupungin kapakoita ja etsinyt itselleen miestä jolla on riski joitua taloudellisiin ongelmiin.
konkurssin seurauksena siellä vankilasas on suorittanut velkojaan aika moni.
Firma tuottaa lopulta liian vähän selvitäkseen veroista ja muista juoksevista kuluista.
Kiva ne olis pystyä elättämäänkin.
Eihän tyhjästä maksetut verot ole yhtään mitään.
Minunkin mies on vankilassa. Käy kurkkaamassa " kriisit ja muu suru" -palstalta sellileskien keskustelua. Siellä on ohjEet, kuinka voit liittyä meidän sellileskien yhteisöön ja saat juttuseuraa!
Kaikki muu on kapeakatseista. Kyllä vankilassa kuuluu jokaisen käydä vähintään kerran elämässään.
Mutta aina kun täällä on joku sellileski niin sen mies ei ole koskaan tehnyt yhtään mitään väärää.
niin sun pitäisi tietää, ettei juuri kukaan siellä pidä miestään syyttömänä. Ok, kai sekaan mahtuu aina joku jonka mielestä rikollisuus on jotenkin siistiä ja hienoa (itsekin olen näitä ihmisiä tavannut, käydessäni ex-miestäni tapaamassa), mutta usko pois: suurin osa meistä on kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä, jotka vaan eivät osaa heittää pois rakkautta rikoksen vuoksi. Tyhmää, ehkä, mutta joskus vaan se tunne jyrää järjen yli.
EI, en edes oleta että ymmärrät. Eikä sun tarvitse, ja toivon sydämestäni ettei koskaan tule tarvitsemaankaan :) Paska pesti. Kuitenkin voimia toivotan kaikille niille, jotka sitä tuomiota miehensä rinnalla lusivat :) Itse en jaksanut...
Tuittu (sellileski 01-07)
Vierailija:
Aika moni muu oikeasti suunnittelee elämäänsä.
Pitkä avioliitto takana ja ihastuin ihanaan mieheen. Onneksi älysin lopettaa kun jo entisiäkin lapsia.
Tein vielä yhden tieten tahtoen tai vahingossa kun ei sterilisaation puratuksen jalkeen kolmeen vuoteen onnistunut!
Olen onnellinen lapseni kanssa kahden.
En ole lesbo mutta en halua miestäkään!
Mikähän olen?
Jotain muuta on ap:n mies tehnyt - jos nyt sitten koko juttu ei ollut trolli...
Itsehän olet rikollisen kanssa lapsia tehnyt. Sitä saa mitä tilaa.
tarvitse nolostua kahvipöydässä. Se on maksamattomien sakkojen vanki. Joten sakoistakin VOI joutua vankilaan jos niitä ei maksa. Puhu sitten kun tiedät.
Ei niitä ihan vaan ruman naaman perusteella lätkäistä.
Sivistäpä SINÄ itseäsi hiukan lisää... =)
Vierailija:
tarvitse nolostua kahvipöydässä. Se on maksamattomien sakkojen vanki. Joten sakoistakin VOI joutua vankilaan jos niitä ei maksa. Puhu sitten kun tiedät.
Vierailija:
Ellei ne ole jätetty tahallisesti, rikollisessa mielessä maksamatta???
Muuten ne menee ulosottoon ja sitten maksat ja lopulta saat ehkä anteeksi.
t. Kahden yrittäjän lapsi ja yhden puoliso
minulla 3 vuotias ja odotin toista, jaksaminen oli huonoa myöskin raha tilanne, vanhemmistani minulla oli paljon apua