älkää valittako pienistä,mies lähti tänään vankilaan ja itse jäin kahden
pienen kanssa kotiin ja la tammikuussa. Miten jaksan? Eikä mitään tukiverkkoa. Mistä voin pyytää apuja?
Kommentit (65)
Ota yhteyttä vapautuvienvankien tuki ry:hyn. Varaa aika sosiaalitoimistosta ja pyydä numeroa alueesi kotipalvelutoimistoon. Saat sieltä apua. Laita halemus tukiperheeseen ja jos lapset yli 2v laita päiväkotiin ja hanki itselle töitä näillä eväillä minä olen selvinnyt. Mies vain osottautui huijariksi ja veti minutkin mukanaan velkavankeuteen. Toivotaan että sinulla parempi tuuri.. En kyseenalaista kaikkien miehiä jotka ovat vankilassa omani vaan on psykopaatti vaikka ei ketään tappanutkaan.
On se helvetin outoa kun uutisissa kerrotaan loppuun palaneesta äidistä joka tappoi perheensä, kaikki ihmettelevät miksi ei hakenut apua? Miksi ei puhunut kenellekkään?
Ja sitten kun joku tosiasiassa kysyy neuvoa ja kertoo vaikeuksistaan, eukot ihan tosissaan lyttäävät nämä ihmispoloiset ihan lyttyyn ja vielä huonontaa tilannetta. Aikuisilla ihmisillä ei mitään empatia kykyä! Järkyttävää! Kukaan ei pyydä teitä hyysäämään täällä ketään. Mutta pikkuisen voisi miettiä mitä sieltä leipälävestään suoltaa...
Oletteko nyt yhtään rikollista parempia kun ajatte ihmisten itsetuntoja alas ja huonompaan suuntaan? Pahimmassa tapauksessa vaikka itsemurhaan...
Hae apua, yritä jaksaa päivä kerrallaan. Juuri tuota varten neuvola yms. palvelut ovat, silloin yht. kunta auttaa, kun on tarvis. Tsemppiä!!
Vierailija:
Muut ovat jo taivaassa...
ap
Ap, olen pahoillani että olet saanut vastauksia niin lapsellisilta, itsekkäiltä ja ilkeiltä ihmisiltä. Surullisinta on ehkä se että nuo ihmiset ovat mahdollisesti äiti-ihimisiä ja kasvattavat maailmaan lisää tuollaista julmaa törkyvät sakkia.
Tyhmänkin luulisi ymmrätävän, että ap on todennäköisesti syytön miehensä töppäilyyn ja usein miehet pyörittävät bisneksiä ilman että niistä pidetään vaimoa ajan tasalla.
En puolustele miestä. Hän on tehnyt väärin... Mutta en nyt kivittäisikään!
Tsemppiä sinulle ap! Ota tosiaankin reilusti asia puheeksi neuvolassa. Sieltä varmasti osaavat neuvoa tukea.