Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateisteja ex kristittyjä paikalla? Kertokaa..

Vierailija
09.04.2026 |

..mistä löytyy suomalaisia netti- tai muita yhteisöjä tukemaan irtautumisprosessia tai edes vertaistuen löytämisestä kotimaasta? Olen aikoinaan ollut ne.fundamentalistiuskova (hengellä täyttyminen,kielet,profetaalisuus,upotuskaste,katuevankeliointi,rukous elämäntapana,Raamatun tutkiminen vuosikausien ajan jne..) Olen tutustunut moniin Jenkki/britti/ym tubettajiin, joiden sisältö on auttanut minua valtavan paljon, mutta kaipaan yhteisöä, jolla on kosketuspinta suomalaiseen kristinuskoon ja uskosta irtaantuminen sekä ymmärrys uskonnollisesta traumasta ym haitallisesta vaikutuksesta ihmisen elämään. 

Kaipaan vinkkejä, muutakin, kuin UUT. 

Kiitos vastauksista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kirjoittaa aiheesta uudestaan, koska ketju poistetaan heti. Tein pitkän tekstin edelliseen, mutta lähettäessä ketjua ei enää ollut.

Vierailija
2/2 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää kirjoittaa aiheesta uudestaan, koska ketju poistetaan heti. Tein pitkän tekstin edelliseen, mutta lähettäessä ketjua ei enää ollut.

Perinteistä AV:ta. Sitten ihmetellään miksi tämä täyttyy roskasta. Niin, miksi kirjoittaa pitkää viestiä lähdeviittauksineen kun ketju lähtee joka toinen kerta alta? Lyhyt haistattelu sentään voi ehtiä menemäänkin läpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän