Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älkää valittako pienistä,mies lähti tänään vankilaan ja itse jäin kahden

Vierailija
27.08.2007 |

pienen kanssa kotiin ja la tammikuussa. Miten jaksan? Eikä mitään tukiverkkoa. Mistä voin pyytää apuja?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti paiskittiin sellaisilla " johtopäätöksillä" , että

a) Ap on valinnut rikollisen miehen, ja omapa on vikansa: Tuliko mieleen, että mies olisi tehnyt rötökset yhteenmenemisen jälkeen.

b) Ap hyväksyy ja puolustelee miehensä tekemisiä: Minä en ainakaan sellaista huomannut hänen viesteistään.

Oma lukunsa on tietysti se pahantahtoisuus, jota tässä on jo kauhisteltukin. Mikähän ihmisiä sellaiseen ajaa, vieläpä heti ja epäröimättä. Oma heikko itsetunto, jota pönkitetään toista nujertamalla; paha olo; masennus; erilaiset luonnehäiriöt - tiedä häntä. Nyt tarvittaisiin kyllä psykiatrin analyysiä.

Vierailija
2/65 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, järkeäkin olisitte voinee " liiketoiminnassa" käyttää:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on kyllä TÄYSIN PASKAPUHETTA! Kukaan ei joudu vankilaan verorästien takia.

Miksi ei voi suoraan myöntää että mies syyllistyi " Törkeään petokseen" ja " Törkeään velallisen epärehellisyyteen" Ei sinne linnaan muuten joudu! Tietenkään toi ei kuulosta niin kivalta kun " verorästit" ....

Vierailija
4/65 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki on nykyään vaan ehdollisessa.

Harvinaisia tuollaiset täyskäännökset. Ok, jos tosiaan sitten on noin. Kannattaa jatkaa.

Vierailija
5/65 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä toinen " sai" pitää oikeutensa vankilassa olevaan isäänsä. Miksi ihmeessä tämmöinen ratkaisu? Joko kummatkin uuden isän nimiin, tai ei kumpikaan.

Vierailija
6/65 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt samaa. Miten äiti pystyi luopumaan toisesta lapsestaan, jotta pääsisi paljon parempiin naimisiin. Siis, jos ensimmäinen mies oli nuoruuden erehdys, niin miten pystyi sitten tällaiselle jättämään lapsensa. En käsitä. Siis vielä vankilaankin joutuneelle.

Riitahan siinä oli iso, kun mies vankilassa ollessaan tajusi, että vaimolla onkin joku toinen. Olisiko ollut niin, että uusi mies ei olisi hyväksynyt kahta lasta vai se, että vanha mies sai vaadittua oikeudessa toisen itselleen. Vaikea sanoa.

Naisesta saa kuvan, että on lapsirakas, sillä perustihan hän lopulta suurperheen, mutta miten pystyi luopumaan lapsesta huonoksi havaitsemalleen miehelle. En ymmärrä. Taitava hän kumminkin oli, kun sai tällaisen kunnollisen, uskollisen ja kristillisenkin erittäin hyvin menestyvän miehen itselleen.

Vierailija
7/65 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että viranomaispuolelta tulisi sinulle apua, että saisit välillä hengähtää kotitöistäkin. Yritäpä tutustua muihin äiteihin, naapureihin tms. ja sellileskikeskustelua tosiaan vilkaise, jos et ole jo sitä tehnyt.

Älä välitä mollaajista, ethän! Empatiavajaita löytyy aina.

Vierailija
8/65 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan neuvolaan ensi perjantaiksi ja edetään siitä sitten...

ja teille ilkeilijät, olen ollut lasteni isän kanssa viisi vuotta ja rikokset ovat tehty yli seitsämän vuotta sitten.

terveisin ap juuri puistosta tullut ja nauttinut pienistä asioista

Vierailija
9/65 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä joutui ylipäätään vankilaan. Tätä en ymmärrä. Ikäänkuin mies olisi mennyt sinne aivan turhaan. Kai laitat miehen lujille tämän jälkeen, etttä pysyy kaidalla tiellä. Miten siedät tuollaista petollista miestä. Tätä ihmettelen.

Vierailija
10/65 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryyppää, ei rällää, ei hakkaa ja auttaa AINA KAIKKIA jopa pyytämättä. Varmuudella tiedän ettei virheitään toistaisi eikä ole niitä yhteisolo aikanammekaan tehnyt. Nyt jo kärsii kovaa hintaa niistä, niin miksi minun pitäisi ruveta haukkumaan ja sylkemään omaan pesään.

Elä ja anna toisten kuollla ei ole mottomme...

ap

Vierailija
11/65 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä tuomio on?

Vierailija
12/65 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri it alan koulutuksessa ja huh huh. Iltaohjelma alkaa yhdeksältä ja jo nyt on merkit ilmassa kuka kenenkin vällyissä myllää...

Vierailija
13/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta kannattaa ensimmäisenä varmaan kysyä mitä seudullanne on mahdollista saada.

Vierailija
14/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut juttu vaan että ei ole tappanut ketään eikä mitään huumehommia vaan maksamattomia veroja. Mutta rikollistahan sekin..

Vierailija
15/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin eron jälkeen tilanteeseen jossa vanhempi oli vuoden ja toista odotin - tämäkin oli raskasta kestää. Kuitenkin olen selvinnyt voittajana niin kuin sinäkin tulet tekemään pärjäät kyllä kun uskot itseesi.

Vierailija
16/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva se on lapsillekin tietää että isi ei laeista piittaa.

Vierailija
17/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla ollu niitä kaksi, molemmille muksut ja nyt menetti ne muksut toisen paskakasan takia.

Vierailija
18/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole myöskään tappanut ketään,koskaan en ole koskenut huumeisiin ja aina maksanut veroni. Olenko siis rikollinen myös mielestäsi? Vitsit mikä imbesilli olet?

Vierailija
19/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni muu oikeasti suunnittelee elämäänsä.

Vierailija
20/65 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole mistä maksaa niin tuskin siinä nyt on paljonkaan vaihehtoja haluaa piitata laiesta tai ei. jos ei ole rahaa niin ei ole.

ja tiedoksi vaan että verovelkaa saattaa tulla esim. kannattamattoman yritystoiminnan seurauksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi