Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stylisti paikalla hetken. Kysy mitä haluat. :)

Vierailija
27.08.2007 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen muuten melko siro mutta lantio on aika leveä suhteessa pituuteen. 162cm pituus ja 96 lantion ympärys.

Korosta rintoja, jotta rinnanympärys olisi suhteessa " saman" levyinen kuin lantio. Silloinhan sinulla on aivan täydellinen kroppa! Voit myös esim. liivin avulla (joka on auki) hieman tasapainottaa tunnelmaa. ;)

Vierailija
22/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saan jalkateräni näyttämään pienemmiltä? Kauheita korkoja en osaa enkä halua käyttää (pituus 175cm). Jalan koko on 42-43. Pillifarkkuja en voisi kuvitellakaan, jalka näyttäisi vielä isommalta.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi juuri calvin kleinit muka parhaat liivit?Ja silläkin merkillä varmaan löytyy useampaa kuin yhtä mallia liivejä, ovatko muka kaikki hyviä pienirintaiselle? en usko tuohon..

Calvin Kleinin muotoonprässätyt, joissa täytettä ovat parhaat. Ihan kokemuksen kautta tämä tieto. Ei kyllä omakohtainen..;). Näin se vain on.

ap

Vierailija
24/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten saan jalkateräni näyttämään pienemmiltä? Kauheita korkoja en osaa enkä halua käyttää (pituus 175cm). Jalan koko on 42-43. Pillifarkkuja en voisi kuvitellakaan, jalka näyttäisi vielä isommalta.. :(

Voit ihan hyvin käyttää pillifarkkuja " iso" vartisten saappaiden kanssa. Etsi sellaisia, jotka menevät polveen saakka ja ovat melko leveät. Se tasapainottaa jalkaterän pituutta. Vältä kaikkia kapeakärkisiä kenkiä. Ne ainoastaa pidentävät jalkaasi. Ballerinat ovat hyvä vaihtoehto, sekä avonaiset sandaalit(kesällä). :)

Vierailija
25/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teetkö työksesi lehtien muotikuvauksia, mainoksia, tv-ohjelmia vai mitä?

Lehtien muotikuvauksia enimmäkseen, mutta mainoksia myös. :) Ei ole ainoa duuni, mitä teen. Näillä palkoilla! ;)

Vierailija
26/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42...käy paikan päällä ja vaikka yritä varata etukäteen kenkiä. Kyllä niitä löytyy! :)

Vierailija
27/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin sellaisen Brigitte Bardot-Claudia Schiffer -lookin. Miten pitäisi pukeutua? Missä vaiheessa olen liian vanha tällaiseen?

Vierailija
28/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirkkaat värit! Varsinkin pinkki, oranssi ja punaisuuteen taipuvat värit sopivat hyvin. Sinistä en pukisi päälle ellei olisi aivan tummansininen. Tietenkin musta ja valkoinen sopii hyvin myös. Harmaa muuten sopii myös yllättävän hyvin, jos sen yhdistää johonkin kirkkaaseen väriin. :)

Vierailija
29/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluisin sellaisen Brigitte Bardot-Claudia Schiffer -lookin. Miten pitäisi pukeutua? Missä vaiheessa olen liian vanha tällaiseen?

Ensinnäkin nämä leidit ovat all about the hair! Eli isohkot vaaleat kiharat pitkiin hiuksiin ja keskijakaus. :) Ja ikinä ei ole liian vanha leikittelemään muodilla! Brigitten tyyli on paljon seksikkäämpi kuin Claudian, mutta nykypäivänä kallistuisin Claudian romattiseen lookkiin. Eli murrettuja värejä, hieman pitsiä(esim. aluspaita pitsireunuksella), Ohuita tunikoita ja sukkahousuja, Pitkiä mohair-villatakkeja, satiinirusetteja ym....minä pidän ihan hirveästi tästä tyylistä. Jos haluat kallistua Brigitten puoleen, niin miniminihameita, värillisiä sukkahousuja, paksuja vöitä vyötärölle, mustat rajaukset silmiin ja korkeat korot tai ballerinat päälle. Mob-tyylinen minimekko olisi aika pakollista myös. ;)

Vierailija
30/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ihmetteli, että missä sanoin mob..hah..se voisi kyllä olla gangsteri-tyyli ;)

Vierailija
31/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä! Varsinkin hiukset..yyh

ap

Vierailija
32/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
33/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se BB-/Claudia-fani

Vierailija
34/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se BB-/Claudia-fani

rakastan kummankin tyyliä..

Vierailija
35/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko pitkä tukka vain nuorten juttu? Monesti puhutaan, että kun ikää tulee, niin tukka olisi tyylikkäämpi lyhyempänä.. Itse 31 v ja pitkä tukka enkä ihan heti lyhyttä leikkaa.. Entä onko pitkä vai lyhyt otsis parempi? Varmaan vaikea sanoa näkemättä ihmistä..

Vierailija
36/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että onko pitkä tukka vain nuorten juttu? Monesti puhutaan, että kun ikää tulee, niin tukka olisi tyylikkäämpi lyhyempänä.. Itse 31 v ja pitkä tukka enkä ihan heti lyhyttä leikkaa.. Entä onko pitkä vai lyhyt otsis parempi? Varmaan vaikea sanoa näkemättä ihmistä..

Mielestäni siinä vaiheessa, kun hiukset alkavat ohentua (yleensä 40+) kannattaa leikata hiukset. 31 v ja pitkä tukka on just hyvä! Jos sinulla on pitkähköt kasvot niin älä leikkaa otsatukkaa. Jos on korkeat poskipäät, niin leikkaa lyhimmät osiot niiden kohdalle. :)

Vierailija
37/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

44

Vierailija
38/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti luonnolliset.

ap

Vierailija
39/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä vinkkejä hiustyyliin... minulla on pienet, hieman neliön muotoiset kasvot (ja pieni pää ;)), muutenkin olen todella siro. Hiukset on keskipaksut ja luonnostaan mustanruskeat. Millaiset hiukset nyt on muotia, millaisen leikkauksen minulle tekisit? Nyt hiukset on keskipitkät, ei mitään erikoista mallia.

t. se pitkäselkäinen

Vierailija
40/56 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikää on 28.