Stylisti paikalla hetken. Kysy mitä haluat. :)
Kommentit (56)
Valitettavasti " tiimalasivartalo" kuulostaa ehkä vähän liian hyvältä, sillä paino keikkuu normaalin ja ylipainon rajamailla, joten ihan täydellinen tämä vartalo ei ole. Olen myös melko lyhyt. Rinnat ovat isot ja takapuolta ja reisiäkin jonkin verran... Miten pukeutuisin baariin, että olisin jonkin verran muodikas..? Ei mitään liian räiskyvää kuitenkaan... Punaruskeat hiukseni ulottuvat suunnilleen korvien ja hartioiden puoliväliin ja minulle sopivat murretut värit.
Vierailija:
Olisiko vielä vinkkejä hiustyyliin... minulla on pienet, hieman neliön muotoiset kasvot (ja pieni pää ;)), muutenkin olen todella siro. Hiukset on keskipaksut ja luonnostaan mustanruskeat. Millaiset hiukset nyt on muotia, millaisen leikkauksen minulle tekisit? Nyt hiukset on keskipitkät, ei mitään erikoista mallia.t. se pitkäselkäinen
Koska olet hoikka ja siro, sinulle sopisi hyvin lyhyet hiukset...mutta, se korostaisi kyllä selkääsi. Pitäisin pitkät, mutta leikkaisin otsatukan. Sellaisen hieman sivulle menevän, koska pääsi on pieni ;) heh. Jos silmäsi ovat vihertävät, niin ota hieman toffee-raitoja hiuksiin, sellaisia ohuita ja ne eivät alkaisi ihan tyvestäja.. rikottu leikikaus.. Näyttäisi siis hieman ylikasvaneelta. Se on nyt todella in.
Vierailija:
Kerrostetusti leikatut hiukset vai tasainen leikkaus? Hiusten laatu perussuomalainen, hienoa hiusta paljon... Kumpi on ' tyylikkäämpi' aikuiselle (34v) naiselle?
Kyllä mä suosittelisin kerrostettua suht lyhyttä leikkausta, joka on helppo käsitellä. Panosta väriin ja hyviin tuotteisiin ja muista aina föönata hiukset pyöröharjalla. Se antaa tuuheutta. :)
vyötäröä on kuitenkin, rinta ja hartiat ovat melko hyvin suhteessa lantioon. Rinnanympärys on leveä, mutta rinnat itsessään aika pienet.
Minulla on myös tuo sama ongelma kuin jollakulla edellä, pitkä selkä ja lyhyet jalat.
Olen tottunut käyttämään melko suorapohjaisia kenkiä. Suorien housujen kanssa käytän siistejä kävelykenkiä. Nyt mieleni kuitenkin tekisi jotain naisellisempia kenkiä, joissa olisi korkoa. Minkälaisia suosittelisit suorien housujen kanssa? Entä farkkujen? Tai olisko jotain mikä menis molempien kanssa?
Vierailija:
Valitettavasti " tiimalasivartalo" kuulostaa ehkä vähän liian hyvältä, sillä paino keikkuu normaalin ja ylipainon rajamailla, joten ihan täydellinen tämä vartalo ei ole. Olen myös melko lyhyt. Rinnat ovat isot ja takapuolta ja reisiäkin jonkin verran... Miten pukeutuisin baariin, että olisin jonkin verran muodikas..? Ei mitään liian räiskyvää kuitenkaan... Punaruskeat hiukseni ulottuvat suunnilleen korvien ja hartioiden puoliväliin ja minulle sopivat murretut värit.
Laittaisin joko hame/toppi yhdistelmän koroilla tai mekon koroilla. Hameena voisi olla tiukka, jopa minimittainen ;) ja yläosana hiukan löysempi pussihihainen(pitkät hihat nyt syksyllä) ja avonainen toppi. Hyvät tukevat muotoonprässätyt rintaliivit, ettei pitsejä ym. painaudu kankaan läpi. Korosta vielä vyötärön linjaa leveällä vyöllä, joka on nyt todella IN. Kerää paitaan tulevat " vekit" taakse (en tiedä ymmärsikö tätä kukaan :D) Mustaa ja punainen vyö esim. ?
Vierailija:
vyötäröä on kuitenkin, rinta ja hartiat ovat melko hyvin suhteessa lantioon. Rinnanympärys on leveä, mutta rinnat itsessään aika pienet.
Minulla on myös tuo sama ongelma kuin jollakulla edellä, pitkä selkä ja lyhyet jalat.
Joo, elikkä samat ohjeet kuin edellä, mutta yritä korostaa vielä enemmän tuota vyötäröä ja tiimalasi kroppaasi ;). Eli käytä kireitä avonaisia yläosia. Yhdistä niihin villatakkeja, jotka ovat esim. kietaisumallisia. Katso, että ovat ainakin lonkkaluihin asti ulottuvia. Korosta rintojasi rintaliiveillä, mutta ei liikaa. Jos olet lyhyehkö, niin käytä korkoja :) Käytä hameita, mekkoja saappaden ja pikkukenkien kanssa. Ne häivyttävät reidet piiloon. ;)
Vierailija:
Olen tottunut käyttämään melko suorapohjaisia kenkiä. Suorien housujen kanssa käytän siistejä kävelykenkiä. Nyt mieleni kuitenkin tekisi jotain naisellisempia kenkiä, joissa olisi korkoa. Minkälaisia suosittelisit suorien housujen kanssa? Entä farkkujen? Tai olisko jotain mikä menis molempien kanssa?
Minä pidän paljon kiilakorkoisista kengistä. Varsinkin, kun korkoa halutaan ainoastaan vähän. Eli sellaisia suosittelisin. Jos et voi kuvitellakaan kiilakorkoa ;), niin sellaiset Maija Poppanen-kengät ovat hyvät. Eli nyöritetyt pyöreähkökärkiset saapikkaat 6 sentin koroilla. Käy niin farkkujen, kuin suorien housujenkin kanssa. :)
kyllä minä laittaisin saappaat, jotka menevät pohkeiden yli. Sellaiset seksikkään ja mukavat. Kapea tai pyöreähkö kärki. :) avokkaat tuovat " liikaa" säärtä näkyviin ja voivat antaa hiukka " kevytkenkäisen" tyylin. :)
Vierailija:
Vierailija:
Olen tottunut käyttämään melko suorapohjaisia kenkiä. Suorien housujen kanssa käytän siistejä kävelykenkiä. Nyt mieleni kuitenkin tekisi jotain naisellisempia kenkiä, joissa olisi korkoa. Minkälaisia suosittelisit suorien housujen kanssa? Entä farkkujen? Tai olisko jotain mikä menis molempien kanssa?Minä pidän paljon kiilakorkoisista kengistä. Varsinkin, kun korkoa halutaan ainoastaan vähän. Eli sellaisia suosittelisin. Jos et voi kuvitellakaan kiilakorkoa ;), niin sellaiset Maija Poppanen-kengät ovat hyvät. Eli nyöritetyt pyöreähkökärkiset saapikkaat 6 sentin koroilla. Käy niin farkkujen, kuin suorien housujenkin kanssa. :)
No kiilakorot eivät ole minun makuuni. Noita saapikkaita voisi ajatella, jos löytyy sellaiset joihin pohkeeni mahtuvat. Yleensä saappaat eivät mahdu pohkeesta, vaikka en ylipainoinen olekkaan.
T:se kengistä kysynyt
Kerrostetusti leikatut hiukset vai tasainen leikkaus? Hiusten laatu perussuomalainen, hienoa hiusta paljon... Kumpi on ' tyylikkäämpi' aikuiselle (34v) naiselle?