Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIkuun helmet vko 43

20.10.2008 |

Uusi viikko, uudet kujeet.

Aloitan nyt vuorostani tän viikkopinon, ettei pudota ihan alas.

Ei oikeastaan mitään uutta raskausrintamalta. Vatsa kasvaa hiljalleen.

Olo on ollut yllättävän hyvä, lähes normaali. Iskias vaivaa tosin edelleen.

Odottelen kovasti vauvan potkuja, mutta eihän ne nyt vielä tunnu, kun on tullut kerättyä tota vararavintoa muutenkin. En tunne kohtuakaan ulkopuolelta, mutta eiköhän se lapsi ala tässä parin kuukauden sisällä potkimaan.

Olen vielä työttämänä, ja kun on aikaa, niin on aikaa myös suunnitella kaikki vauvajuttuja. :) Tekisi mieli panna koko kämpän sisustus uusiksi, mutta yritän hillitä itseäni. Vanha totuushan on: Kun on aikaa, ei ole rahaa ja kun on rahaa, ei ole aikaa. Sitä paitsi viisasta kai olisi odottaa alennusmyynteihin.

Mutta ei siis ihmeempiä. Kiva on kuitenkin lukea teidän kuulumisia, vaikkei mitään mullistavaa olisi tapahtunutkaan.

Aurinkoa syysviikkoon,

Sande75 + Nyytti 15+6

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun sai nukuttua yön heräämättä kertaakaan! :) Laitoin illalla kerran kortisonivoidetta jalkateriin ja sitä ennen olin makoillu sohvalla ainakin 2 tuntia jalat ylhäällä ja ei kutittanu juuri yhtään yöllä :) Mulla on jo melkein jytkyintä kortisonivoidetta mitä raskaana voi käyttää (apolar). Eli ei mitään reseptivapaata kamaa... Mut toivottavasti se nyt meni sit ohi tai toi jalkojen koholla pito auttais!

Noista vauvankamoista... Mulla on jo kaks isoa pahvilaatikkoa vauvan vaatteita, leluja, lakanoita, kestovaippoja ym. :) Ja turvakaukalo ja puuhamatto on kans hankituna. Juuri mitään ei olla ostettu uutena, muutamat vaatteet vaan. Tutuilta ollaan saatu ja ostettu käytettynä. Kaikki alko tunkea tavaraa meille heti kun kuuli että oon raskaana vaikka yritin toppuutella että ei me nyt ihan vielä tarvita mitään.

Vällyjen välissä menee meillä melkeen samalla tavalla kun ennen raskauttakin. Tosin kun mulla oli pahoinvointia ni sillon oli vähän hiljasempaa kun väsyttikin niin jumalattomasti aina! Ja ihan aluksi mies huomauteli että samanlaiselta ei tunnu mun alakerrassa ja tuntuu että siellä on jotain ylimääräistä. Miehellä on melkoinen stressi tällä hetkellä remontista, uuden kämpän ostamisesta, töissä tapahtuu muutoksia ja musahommat vie aikaa. Sen takia kyllä saa käyttää mielikuvitusta että ollaa molemmat samaan aikaan sillä tuulella!

Tänään lähetään käymään mun äidin luona Lahdessa ja ootan automatkaa innolla jos taas tuntisin vaavin liikkeitä autossa! Muuten niitä ei oo vielä kertaakaan tuntunu :(

Terv.

Sirppu rv 17+3 ja Itu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla