Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~HUHTIHIPPUSET 2008~ vko 35

27.08.2007 |

Viime viikon jutut

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11066990&p=&mpage=

8&tmode=1&smode=1&key=&language=

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just kun viimeks kirjotin, että ei yhtään nyt kiinnosta työnteko ja aattelin pitää siitä taukoo, ni joopa joo... Pomo soitti ja tarjos töitä! :) Eri paikkaan tosin missä oon ny käyny tekee keikkaa. Eli siis sama ihminen on kahdessa puljussa pomona ja nyt se tarjos sinne toiseen (missä kans oon ollu ennenki) töitä. :)

Muuten en olis suostunu, mutta tää tarjous ja paikka mistä on kyse on niin huippu, että melkeen pakko ottaa se vastaan! :) Työt alkais esim. 1.10. ja kestäis imeisesti maaliskuun alkuun eli just sopivasti kun alkais sit äitiysloma! :) Töitä on periaatteessa vaan ma, ke ja pe + ti & to saattais olla vaan joitain palavereja ym. Eli siis Heidinki kannalta tosi kiva. Niin ja siis kyse on päivätyöstä + viikonloput vapaat! :)

Muita kuulumisia sen verran, että pahoinvointi sen kun jatkuu. Mä tosissaan toivon, että tää helpottaa sen n. 12rv:n jälkeen. Ärsyttää kun etova olo on 24/7.

En nyt osaa kirjotella muuta... moi moi.

burde 8+1

Vierailija
2/51 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt uskaltautuu meikäläinenkin mukaan... Eli reilu viikko sitten tuli plussa heti ekasta yrityskierrosta (taas). Meillä tämä raskautuminen ei ole siis ollut ongelma. Eka raskaus meni valitettavasti juuri tähän aikaan kesken mutta toisesta raskaudesta tuloksena on nyt 1v 7kk poika. Ja pikkukakkonen siis nyt tulossa. Tarvii mennä vielä jostain etsimään esittelypino :)

Mulla ei oo vielä mitään ällötyksiä, muutenkin ihan erilainen alku kuin kahteen ensimmäiseen plussaan jossa kahvintuoksu ällötti jo ennen testaamista. Nyt juon kahvia hyvällä mielellä, se on suorastaan HYVÄÄ :) Aika reiluja repimiskipuja tosin kohdunalueella jo nyt, en muista että aiemmin ois ollut yhtä aikaisin. Tai sitten johtuu vaan siitä että on jo yksi onnistunut raskaus takana.

Emmis 5+1 *hih*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten liityin tähän mukaan :) kolmannen lapsen olisi tarkotus syntyä huhtikuun 12 päivän tienoilla. 2 poikaa on siis jo jotka ovat syntyneet 2/00 JA 6/02, esikoinen siis aloitti nyt koulun :)

Nyt siis viikkoja on 7+2. Pahoinvointia on ollut pari viikkoo, nyt olen saanut pahoinvoinnin jotenkin kuriin syömällä vähän väliä jotain pientä. lämpimät ruoat ei oikein maistu, mutta hedelmiä, jäätelöä, leipää ja puuroa tulee syötyä. Olen ostanut myös inkiväärikapseleita joista uskon olleen apua sekä sitten jotain monivitamiinitabletteja...

Ensi viikon maanantaina olisi ensimmäinen neuvola. Tänään oli nuorimmalla pojalla 5v neuvola ja pääsin tuon meidän ihanaisen neuvolatädin kanssa vähän jo höpöttelemäänkin :)

Vierailija
4/51 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet tulokkaat ja onnea ultrasta hyviä uutisia saaneille!

Ihanaa, kun alkoi täys ja kiireinen työviikko. Minä kun odotan niiiiin kovin ultraa, että toivon vaan että päivät kuluvat... Hirvittää niin, josko tämä on totta vai ei.

Teillä kun on monilla jo lapsia ennestäänkin, kertokaapa pliis, onko kellään ollut nyt tai aiemmin selkäsärkyä alkuraskaudessa tai onko paha olo jäänyt tulematta tai ilmaantunut myöhään. Vaikka muuten onkin aikamoisen raskas olo, nuo oireet ja oireettomuudet tässä kalvavat. Eikös ole hassua, kun toisilla on vaivana paha olo, ja toiset toivovat sitä, kun se tuntuu siltä oikealta, elokuvistakin tutulta :), raskauden merkiltä.

Ai niin, viime viestissä unohdin kertoa tietoja muusta kuin itse raskaudesta. Meillä siis odottaa mun lisäksi mies, ikää 30 ja 26, ja esikoistamme odotetaan, superjännää :) Esittelyyn en uskaltaudu tietojani kirjaamaan, ellei ultra osoita tilannetta todeksi! Siihen olen menossa ensi maanantaina, yksityiselle.

Niin ja vielä kun joku kyseli mielialojen heittelyistä. Kyllä pitää töissä välillä hammasta purra, ettei alkais herkistellä jostain hassusta jutusta. Ja välillä ottaa päähän niin julmetusti, ja ihan yhtä naurettavat jutut.

Semmoista täällä... Koetetaan jaksaa oireiden ja oireettomuuksien kanssa!

Vierailija
5/51 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin tänään siis ekassa neuvolassa. :) oli jotenkin hassua olla siellä taas, vaikka siis eri neuvola olikin. jotenkin raskaus tuntuu nyt paljon todellisemmalta. se ei ees yrittänyt kuunnella vielä sydänääniä, joten meen parin viikon päästä sitte uudelleen ihan sitä varten. puhelinajalla tosin, en sentään varannu aikaa sitä varten... ;) seuraava varsinainen aika onkin sitten niskaturvotusultra neljän viikon päästä, missä on samalla lääkäri.

joo, minunkin puolesta onnea hyviä uutisia ultrista saaneille! itsekin olis kiva mennä sellaseen varhaisultraan, mutta talous ei kyllä nyt valitettavasti anna myöten... :/ no. onneks aika tuntuu menevän aika vikkelään kaikkien näitten kiireitten kanssa, joten eikai tässä mitään.

t.VadelmaMama

Vierailija
6/51 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burdelle onnea uudesta työstä! Kivaa että sait päivätöitä ja viikonloppu vapaita!

Gota kyseli raskausoireista. Mulle lääkäri sanoi ekassa raskaudessa, että jos ekassa pahoinvointia, niin toisessa luultavasti ei. No, ei pidä paikkaansa mun kohdalla. Ei kai niitä oireita voi millään ennustaa..

ILOUUTISIA kaikille pahoinvoiville! Mä aloitin lauantaina ne inkiväärikapselit ja B6-vitamiinin ja nyt olo on huomattavasti parempi! Vieläkin kuvottaa kahvi ja nopeat mielitekomuutokset jne. mutta se perusvellotusetomisolo on helpottunut. Mä heräsin öisinkin kuvotukseen, mutta viime yön nukuin kokonaan. En voi muuta kuin suositella muillekin!

Pitääkö teidän muidenkin varata itse aika ultraan? Tää on mulle eka kerta, kun pitää itse se varata ja en ole vieläkään päässyt puhelinaikana :( Soittoaika on myös kiireiseen työaikaan, etten ehdi koko ajan puhelimessa roikkua. No, kaipa joku pv tärppää. Esikoisesta me saatiin kirje kotiin, mutta nyt on kyllä eri sairaala.

Apua, mun housut alkaa uhkaavasti puristaa ja mäkin joudun napin avaamaan töissä. En tiä onko turvotusta, mutta kyllä se kumpu on alkanut kasvaa. Pakko mennä ä-housu ostoksille..

Sincera

Vierailija
7/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä ihmiseloa!! Aivan kauhee olo, ällöttää, yskittää ja sit jo oksettaa!!! Ja tää väsymys, tänäänkin sammutin herätyskellon ja aattelin, että oon tässä vielä hetken- tunnin päästä heräsin=)

Mä opiskelen tällähetkellä puusepäksi, valmistuminen pitäis olla helmikuun lopussa, siis edessä olis opinnäytetyön tekeminen!! Saas nähdä miten jaksaa. Onneksi nyt koulu on alkanut työssäoppimisella ja suoritan sen tekemällä remonttia kotona, ei ois muualla jaksanutkaan, nyt voi levähtää ja oksennella rauhassa jos sille tuntuu=))

Sitten nää meidän muut lapset, siis yleensä on helpotus kun on noi isommat lapset ja voivat viettää aikaa nuorimman kanssa, mutta vanhimmalla on murkkuikä menossa ja välillä se on tosi rasittava!! Pitää välillä sanoa, että nyt tuli mitta täyteen, ei kannata enää koetella mun hermoja=( Keskimmäisellä uhmaikä alkoi n. 3 vuotiaana, eikä loppua näy (nyt ikää 11v)=(( Ja sitten tää meidän prinsessa, viikon päästä 3v=)) Joo ei kai tarvi sen enempää sanoa, alkaa olla tosi ihanassa iässä. Sitten kun ajatteleekin tähän porukkaan keväällä vauvan, hoh hoijaa=)))

No joo ihanaahan tätä elämä on, rakastava ja ihana mies ja maailman ihanimmat lapset- kun oikeen tosissaan aattelee!!!=)))

Ai niin huomenna olis eka neuvola! Saas nähdä saanko ajan ultraan, kun tuo kierto on viimesen vuoden aikana heitellyt ( 24-34). Siis la tulee tarkentumaan myöhemmin!!

T: Tuija+ masuasukki 8+3?

Vierailija
8/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen pahoinvoiva.. noh, ei kyllä enää tarvitse oksennella niin usein ku vielä muutama päivä sitten. Mutta ihan 24/7 on tosi huono-olo ja kaikki hajut ottaa nenään. Koira raasunki ajattelin tänään illalla puunata väkisin, se haisee niin hemmetisti varvashieltä!

Pitäsköhän hakee apteekista niitä inkivääri-kapseleita?

Vierailija
9/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti alkuun vähän esittelyä kun eka kertaa huhtihippusissa kirjoittelen. Eli oulun seudulla asustellaan, itselläni ikää 22 ja mies 21 vuotta. Aikaisempia mukuloita meillä on juuri 2 vuotta täyttänyt poika ja puolivuotias neiti, ja nyt ois sitrte alustavasti huhtikuun 19. tulossa yllätysvauva meidän perheeseen. Kieltämättä tunteet vaihtelee laidasta laitaan. Testin tulos oli alkuun lievä järkytys kun kuopus tosiaan viel niin hirmu pieni. Mutta nyt alkaa jo tuntua että näinhän tämän sitten kuuluukin ilmeisesti mennä:) Välillä hirvittää et miten pärjää ja jaksaa keväällä kaikkien kolmen alle 3-vuotiaan kanssa,mutta eiköhän se elämä siitä järjesty. ja onneksi mies ottaa osaa tosi hienosti tuohon lastenhoitoon:)

Mulla nyt siis vielä äitiysloma menossa sosionomiopinnoista ja alunperin oli tarkoitus et palaan tammikuussa takas koulunpenkille mut sepä siirtyy johonki hamaan tulevaisuuteen..

Mitään oksetusällötyksiä ei oo vielä ilmaantunu. meidän kuopusen kohdalla semmosia ei oikeestaan ollukaan mut esikoisen kohdalla alko joskus kymmenennellä viikolla eli jään odottelemaan miten nyt käy..

Nyt neiti tahtoo hermostua tuossa lattialla niin lähden touhuamaan sen kans jotain. mukavia päivänjatkoja ja koittakaahan selvitä niitten yökötysten kanssa:)

Gaya

Vierailija
10/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Viikkoja alustavasti nyt menossa 7+3:)

Vierailija
11/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaya: Oletkos joskus kirjotellu tuonne 2007 helminauhaan? Itsellänikin on ½-vuotias neiti ja kirjoittelen aikas säännöllisesti sinne.. Muistelisin vaan nimimerkistä.. Mulla olisi laskurin mukaan 18.4 LA, ja ihan toivottu pikkukakkonen meille :]

Tosiaan eilen kävin varaamassa neuvola-ajan ja se onkin jo ensi viikon keskiviikkona. Sama täti on kuin esikoisella. Terkkarin kommentti oli heti että jaahas =P Muutamalle tuttavalle olen jo varovasti kertonut raskaudesta, ja järkytyin jonkin verran kun yksi sanoi ensimmäiseksi " Eikä!" .. En tiedä sit miten olisi pitänyt tuokin ottaa.. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta?

Jos nyt pitäisi siskontytölle seuraa, kun oma nukkuu :)

t.Ufa (varoen jälleen)

Vierailija
12/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetula uusille! Minulla nyt rv 6+0, nyt alan välillä huomata pientä kuvotusta. Juuri huomasin miten sinapin haju pisti nenään kun kävin työpaikkaruokalassa. Kohta täytynee alkaa pitää sisuja tai jotain muuta vastaavaa laukussa että voi aina tarpeen tullen raikastaa suuta sillä. Mitä suosittelette? Muistaakseni olen käyttänyt jotain sisuja aikaisemmissa raskauksissa. Kamalaa miten olen voinut unohtaa niin paljon asioita niistä! Joko kaikki muut ovat varanneet ajan neuvolaan? Minä en ole, täytyy varmaan pian ottaa yhteyttä sinne.

Väsymys jatkuu entiseen malliin eikä sateinen sää sitä helpota yhtään. Eilen vedin tirsat sohvalla päivällisen jälkeen. Vasta kahdeksan aikaan jaksoin mennä siistimään keittiötä. Tänä iltana olen menossa lahja- ja sisustuskutsuille, jospa siitä hieman piristyisi...

Vierailija
13/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

En ole kovin ahrasti kirjoitellut tänne (kerran...), mutta sitäkin ahkerammin lukenut muiden kirjoituksia. Itseänikin vähän mietityttää, kun ei ole samanlaista kuvotusta ja oksentelua, kuin aikaisemmissa raskauksissa. Poika on nyt lähemmäs neljä vuotias ja toinen raskaus meni kesken viime kevättalvena. Kokemus oli sen verran rankka, että puolisen vuotta piti miettiä asiaa, ennen kuin uskallettiin kokeilla uudelleen ja heti osui!

Nyt siis varasin ensimmäisen neuvola-ajan, joka on parin viikon päästä, eli raskausviikolla 8+4. Terveydenhoitaja on tosi mukava, mutta asiaa vähän mutkistaa se, kun en tule yhtään toimeen sen mun oman terveyskeskslääkärin kanssa. Pitänee pyytää vaihdosta. Molemmissa edellisissä raskauksissani olen kokenut lääkärin roolin todella merkittäväksi. Ekan kanssa olin niin paljon poissa töistä pahoinvoinnin ja ennenaikaisten suppareitten takia, että olisin ollut rauniona, jos ei olisi ollut empaattista lääkäriä. Ja silloin kyllä kävikin ihan mieletön tuuri. Lääkäri oli niin tarkka ja huolehtivainen, että ultrasi jokaisella käynnillä. No sellaista tietysti harvoin kohdalle sattuu. Ja nyt kun muutettiin takaisin vanhalle asuinalueelle, tuli taas kohdalle toi kamala epäempaattinen noita-akka. hmmph.

Mutta niin, aika oireetonta tää on ollut. Tai kai kaikki on niin suhteellista. Aamulla herään kyllä aina järkyttävään pahaan oloon ja muutaman kerran olen oksentanutkin. Ja sama toistuu iltaisin. Mutta muuten on hyvinkin normaali olo. Siitäkin olen vähän huolissani, kun molemmissa edellisissä raskauksissa kohtu on jo näillä viikoilla pikku hiljaa ruvennut tuntumaan omilla käsillä tunnustellessa pikkuisen pyöreänä. Nyt vatsa on litteä, kuin pannari. Välillä olen miettinyt, että olisiko se edellinen keskenmennyt raskaus, niin lähellä, että elimistö ei reagoisi hormonaalisiin muutoksiin yhtä rajusti. En tiedä.

Mukavaa viikkoa kaikille! Näyttää syksy tekevän uhkaavasti tuloaan.

-Bea, rv 6+5.

Vierailija
14/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kait tässä uskaltautua tuolta haave puolelta tänne todellisuuden puolelle =)

Viime viikolla testi plussaa näytti ja kolmas tuhisija olisi meidän perheeseen tulossa! Vähän kauhistuttaa, ihastuttaa ja pientä paniikkiakin on välillä ollut havaittavissa.

Kauheasti jännittää vielä (ja varmasti vielä aika tovin) että pysyykö tämä asukas mukana, takana on useita keskenmenoja, mutta toivotaan sitä hartaasti!

Sen suurempia oireta ei ole ollut, pientä nappailua vatsan pohjalla!

Nyt perhe vaatii äitiä =)

-E- rv 6+

Vierailija
15/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan esikoista syntyväksi 21.4.08. Vähän vielä epätodelliset fiilikset asian suhteen, kun ei juurikaan oireita ole ollut. Väsymystä oli yhteen aikaan ja rintoja aristi, niin ja kamala lentsu kesti toista viikkoa, jos se nyt liittyy tähän raskauteen :). Täytyy nyt vaan toivoa, että pysyis masu-asukki mukana.

Tilasin tänään neuvola-ajan, vasta 25.9. eli rv 11. En kyllä hoksannut edes kysyä lupaa, mutta mies tulee mukaan heti eka käynnille. Tuskin sentäs ovelta palottavat takas. Mites muilla, lähteekö miehet mukaan neuvolaan?

Mutta nyt kotitöihin!

Mimuska rv 6+1, sikäli mikäli näistä viikoista mitään ymmärrän... 16.7. alko viimeset menkat, täytynee jatkaa tätä " slangin" opiskelua :)

Vierailija
16/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli eka neuvola, reilu tunti siellä meni kaikkia papereita täytellessä ja näytteitä otettaessa! Hg oli 122 eli ei lähtö kovin korkea, saa nähdä, joutuuko kohta jo ottamaan rautalisää.

Mukavana uutisena kuulin, että kaupunki onkin alkanut tarjoamaan odottajille niin np-ultran rv 11-12 kuin rakenneultrankin rv 18-20! Tosi kivaa nähdä vauva jo sitten isompana, ja eikös noilla viikoilla näe jo sukupuolenkin?

Laskettu aikakin muuttui sitten 2.4. kun täällä jostakin ihme syystä sairaalalla lasketaan raskausviikot niin, että kaikkien muiden laskureiden ja kiekon mukaan kun LA on joku tietty niin siitä otetaan sitten päivä pois...?! No en tiedä, mut mie taidan kuitenkin pitää sen 3.4 miun LA:na edelleen.

Olo on ollut tänään muuten hyvä, mutta väsymys on kyllä tosi kova! Ei jaksaisi yhtään mitään! Mut onneksi kohta ei tarvitse jaksakaan, lapsille iltapalat ja petille, sitten äiti valloittaa sohvan pariksi tunniksi!

Jaksamisia!

Niina rv 8+6 (8+5)

Vierailija
17/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaenteinen tiputtelu muuttui viikonloppuna kuukautista vastaavaksi vuodoksi. Terveyskeskus ei suostunut ultraamaan asiaa ja tarkistamaan asiaa. Tunne on, että kokonaan kaikki ei vielä ole tullut kohdusta ulos, joten ensi viikolla käyn ultraamassa yksityisellä.

Muille paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa!! Toivottavasti muiden odotus menee paremmin

Kaktus

Vierailija
18/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehkä nyt vihdoin uskallan ilmottautua tänne huhtikuisiin mukaan, kun viime viikolla varhaisultrassa näkyi meidän " katkaravun" sydän pomppivan niin kovaa vauhtia, että.. =)

Eilen oli eka neuvolakäynti ja nyt sitten pitäis ruveta varaamaan aikaa ultraan. Aika jännä tämä Jorvin systeemi, kun aika pitää itse varata. Olen kuullut kavereilta, jotka ovat synnyttäneet muissa pääkaupunkiseudun sairaaloissa, että heille on lähetetty kutsu ultraan sairaalan puolesta. En tiedä miten muissa Suomen sairaaloissa toimitaan?

Ensimmäistä täällä odotellaan, ja ajoittaisesta pahoinvoinnista kärsitään. Viime viikolla pahin päivä oli, kun aamulla laitoin 2 siivua paprikaa leivän päällä, ja tuntui sitten pitkin päivää kuin paprika olis jääny kurkkuun jumiin ja röyhtäilin koko päivän sellaisia ällöttäviä paprikahuuruja.. Nyt ei kovin tee mieli koskea jääkaapin paprikaan, vaikka yleensä tykkään siitä kovasti. Muut ruoka-aineet eivät ainakaan toistaiseksi ole aiheuttaneet noin pahaa oloa.

- wannabe_amma (RV 8+2 ja LA 07.04.08)

Vierailija
19/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös yksi huhtihippunen tulossa...

Plussa tuli jokin aika sitten ja eilen käytiin varmistamassa yksityisellä ultrassa, että pieni ihmisalku siellä todella on ja la näyttäisi olevan 12.4. Tulossa on siis kevätlapsi ensi kuussa 1 v täyttävälle tulevalle isoveljelle. Hieman on epäuskoinen olo, vaikka kuvotusta, väsymystä ja saamattomuutta on paljon enemmän kuin edellisessä odotuksessa. Huomenna olisi sitten tarkoitus soitella neuvolaan - pojalla 1 v neuvola ja nyt siis myös itselle taas neuvola. Heh.

Perheeseemme kuuluu äitin ja pikkumiehen lisäksi myös isi, joka on myös ihan tohkeissaan tulokkaasta. Ja töihin ois tarkoitus palata lokakuun alusta - vain puoleksi vuodeksi...

Vointeja kaikille,

täällä 7+3

Vierailija
20/51 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti varmaan puol tuntii sitten mennä nukkumaan, että jaksan herätä sit klo 6 neidin kans, mutta täälläpä mä vielä oon ja tän jälkeen aattelin vielä ehkä ton esittelypinonki päivittää... :)

Gota: Mulla on ollu välillä selkäsärkyä, mutta en oo ollu huolissaan kun ohi se on jossain vaiheessa menny. Eli en siis usko, että se olis mitenkään vakavaa.

Ufa: Mä oon semmonen, että usein saatan sanoo kaikkeen ekaks, että " EIKÄ!" . Se on vaan sellanen " ihanko totta?!" tyyppinen kommentti. Eli siis ainakaan mun sanomana ei mitenkään negatiivinen. Onhan se varmaan ollu kaverilles aikamoinen yllätys, että toinen lapsi tulee vaikka eka on vielä pieni.. ni sillä varmaan tullu toi kommentti. Mä en siitä pahottais mieltä. :)

Mimuska: Kyllä se sun mies saa sinne neuvolaan sun kaa mennä/tulla. Meillä mies oli esikoista odottaessa neuvolassa melkeen joka kerta, paitsi sit loppuraskaudesta kun oli aina sit töissä just sillon... ja kun niitä käyntejä oli joka viikko eikä siinä menny ku minuutti kun siellä pyörähdin. Nyt varmaan ei taida tulla muille kun ultrareissuille?! Tai riippuu työvuoroistakin. :)

).) Mä nyt sit ilmeisesti otan sen työn.. Huomenna soitellaan pomon kanssa ja sovitaan kuviot lukkoon. Äsken laitoin netissä päiväkotihakemuksen menemään. Silleen vähän haikeeta, kun olin aatellu olla Heidin kanssa kotona tän välin, mutta toisaalta...Eihän siinä oo ku 5kk ja Heidi varmaan tykkää olla hoidossa, kun se on kova touhottamaan kaikkee. =) Ainaki toivon, että tykkäis olla.

Nyt lopetan... Palataan taas.

Burde (8+2)