Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++TOUKOTUHISIJAT VKO35+++Ma, Ti Ja Ke

27.08.2007 |

Tässä uutta pinoa alkavalle vkolle..

Terkuin MiSa81 Kp32/28

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan lämmöt laskee kuin lehmänhäntä, täti alkaa pakkailla kamojaan taas pois ja saa ehkä jopa alkaa odottamaan sitä ovista...tai sitten en.

Katsotaan miten tässä taas käy, jotenkin olen alakuloinen kun ensin kierto venyy ja nyt lyhenee, ihan kun luonto ei enää haluaisi minun tekevän lasta :((

Lastwish kp6 yk8

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
22/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei...

Törkeästi jatkan keskustelua, vaikken ole vielä esittäytynyt pinossa...Olen kyllä lueskellut tätä pinoa (ja kaikkia muitakin) jo viimeiset pari kuukautta ;)

Mutta nyt jännittää ja siksi uskaltauduin mukaan pinoon keskustelemaan. Siis ensimmäistä toivotaan ja yk 3 ja yleensä ongelmana varhainen tiputtelu, siis n. viikkoa ennen kuukautisia alkava. Ja olen kyllä tietoinen, että keltarauhashormoonin matalaan tasoonhan se taitaa viitata. Pillerit jätetty pois kyllä jo reilu vuosi sitten.

Mutta hei, kohtalotoverit, piinaviikko siis pahimmillaan. Ja eilen aamulla lämpö oli laskenut. Eipä siinä mitään. Ja eilinen värillinen neste(ei siis ihan lima, sellasta ihan hennosti punertavaa) oli siis odotettu löytö, varsinkin kun kp 24/29. Yllättävää tosin oli (positiivisesti yllättävää, jee!), että väriä löytyi huomattavasti myöhemmin kuin yleensä on tullut.

Muttamutta, tänään lämpö olikin sitten noussut kaks asteen kymmennystä...??? Ihme juttu. Eikä vielä tänä aamuna näkynyt varsinaista tummaa tuhnua, mihin yleensä olen tottunut...Oisko mitenkään mahdollista, että kyseessä olis ollut joku " kiinnittymisvuoto" ...

Noh, kun se täti sieltä tulee viikonloppuna niin sitten kohti kesäkuisia ;) Ja heti sitten kyllä gynelle juttelemaan tosta progesteroniasiasta. Eikös siihen liian aikaiseen tiputteluun ne Luget auta?

Tsemppiä piinailijoille ja onnea plussanneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kyselen että mites esim. FATMAMA - vieläkö pysyt toukokuisissa? eihän vain täti vielä tullut....? Jos ei, niin eikös nuo oireet + myöhästelevä täti ole varovasti ajateltuna lupaavaa... :)))))

lastwishille (ja oli vielä joku muukin...) toivon lisähermoja kiertojen kanssa...varmasti puuduttavaa taistella myös ihmeellisen kierron kanssa kun pelkän h-hetken löytäminen ilman kiertohäiriöitäkin on hirmu hankalaa..... Pitkääkin pitkempää pinnaa siis!

meillä on täällä esikoinen vähäsen lämmön takia pois koulusta. Toivottavasti lepo tekee terää ja pääse pian takasin puuhaamaan. Tykkää toistaiseksi ;) koulunkäynnistä, kun on I lk. käynnissä. Neiti siis herätti aamuyöstä, kun ei meinannu uni tulla nuhasen nenän takia... ja sitten ei meinannu enään äitilläkään uni tulla takasin, ei ollu tukkonen nenä ei, vaan kun pikkasen tuommosia menkkajuilintoja alaselässä :/

Ensinnäkään....mä en NIITÄ ENÄÄN HALUA! ja toisekseen, jos niiden on pakko tulla... niin ei kuuluis vielä särkeä...

Turvotus ja vas.puolen juilinta jatkuu - joten katsotaan miten muijan käy...

Ainakin pari täällä ilmoitteli, että vois jo 1.9. testata - silloin voisin jo minäkin... ellei sitten tule se yks, joka taas tiputtais maan pinnalle...

Sateesta huolimatta - aurinkoa kaikkien päivään!!!

KirVi72, 25/27... yk3

Vierailija
24/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KirVi72:

Turvotus ja vas.puolen juilinta jatkuu - joten katsotaan miten muijan käy...

Samoja oireita täällä, tosin tuun kyllä muutaman päivän perässä,

eli kp 21/28 menossa. Sunnuntaina oli ekat vihlonnat tossa

vasemmalla puolella ja jatkuu vaan. Nyt ehkä enemmän nippailua

mutta useemmin kuin esim. eilen. Turvotustakin tuntuu olevan.

Lämmötkin on koholla, en tosin aamulämpöjä ole mittaillut,

mutta eilen päivällä oli normaalista ihan selvästi koholla ja

tänään vaan on tuntunut siltä (ei voi oikein töissä mitailla ;-)

Oliskohan flunssa iskemässä kun kurkkukin oli eilen vähän kipee,

ei tosin tänään aamulla ollenkaan? Voisihan sitä haaveilla

noita ihan raskausoireiksi ;-D

72mama, kp21/28, yk4

Vierailija
25/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitaa täti tehdä vaan tuloaan, vaikkei pöksyissä näy. Viime yönä nukuin tosi huonosti kun särki alapäätä niin paljon. Tätä särkyähän EI pitäisi tulla, jos olisin raskaana. En kuitenkaan uskaltanut ottaa buranaa, joten kärvistelin sit koko yön.

Mutta muille paljon plussaonnea ja kärsivällisyyttä piinailuun :))

(paraskin puhuja).

Miksi sitä muuten testaa aina liian aikaisin, oikeesti olisi kiva olla " ehkä raskaana" kuin " ei raskaana" !!!???

-fatmama 28/26, yk3-

Vierailija
26/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä testejä valmiiksi ostettuna, mutta yritän tänään ennättää apteekkiin ostoksille. Tai sitten testaaminen jää perjantaille.

Toivottavasti plussia rupeaa tipahtelemaan :-).

minmax

Vierailija
27/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan toinen yk, ja nyt jo nappas! En ollut uskoa silmiäni kun kaksi viivaa piirtyi testiin. Oireita on kyl jonkun verran pari päivää ollut et hiukan aavistelin asiaa. Vatsan nipistelyä (erilaista kun menkoissa) ja palelua sekä hiukan etovaa oloa. Ja vahva fiilis. Siltikin " yllätti" et näin pian!. Edellises kierros oli kaikki mahdolliset raskausoireet, tissitkin oli niin kipeinä ym. mut täti sieltä vaan tulikin silloin. Se on hassua miten sitä alkaa niitä oireita etsimään kun tosissaan raskaana haluaisi olla. Laskettu aika olis nyt sitten se " toivottu" 5.5.2008. Jännää!

Onnea Miiu70 ja Maria7, oliko muita? Odotuspuolella tavataan.

Toivon kaikille oiken sydämestä plussa onnea, kyllä se sieltä sitten tulee! :)

Vierailija
28/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten ihanaa lukea näitä ilosia uutisia välillä! Hassua kyllä: kun kaverit livenä kertoo raskautumisistaan tai kun kadulla näkee pyöreitä masuja, on joskus tosi vaikea olla iloinen ja silmistä näkee varmaan kilometrien päähän, miten kovasti itsekin haluaisi...Mutta jotenkin täällä kuumeilijoiden sivuilla sitä saa uutta pontta aina kun lukee jonkun plussanneen...Ainakin toistaiseksi ;)

Itsellä siis kp 24/28(29) ja tummaa verituhnua ei vielä näy (yleensä se on jo tullut aina n. viikko oviksesta) mutta turhapa siitä on innostua. Laimean punertavaa " nestettä" näkyy pyyhkiessä joten täti se on sieltä tulossa pikkuhiljaa. Vaikkei haluaisikaan - ei voi mitään.

Luulen, että miehelle on varmaan hienoinen yllätys, ettei se tärppääkään heti. Se on aina vähän " pelännyt" ylipäätään sitä, miten elämä muuttuisi lapsen takia plus sitä, että jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä niin se on sitten kertalaakista siinä...Hehe. Noh, kyllähän se tietysti meitä kuumeilijoita varmaan kaikkia huvittaa (ja surettaakin) miten sitä on tullut panikoitua kortsujen ja pillereiden kanssa vuositolkulla, vaikkei olisi ollut ehkä hedelmälliset päivät lähimaillakaan.

Nyt lopetan. Plussahaleja ++++, plussaonnea niille jotka pääsee testaamaan lähipäivinä (ite oisin testannut vasta 31.8 mutta ei kyllä taida tulla tarvetta) ja tsemppiä piinaviikkojen masentamille - kesänupuissa tavataan ;)

Vierailija
29/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksesta 8 päivää ja nyt alko illalla tuhruttelemaan...grr...tekis mieli sanoa aika ruma sana...hatuttaa niin vietävästi. Joko mun ovispäivä on ihan väärin tuolla käyrällä tai sit vaan tuhruttelu alkoi 2-3 päivää etuajassa..ei kiva ei tosiaankaan. Onneks se gyne on parin viikon päästä, tähän on pakko tulla selvyys, oon kurkkuani myöten täynnä tätä tämmöistä tiputtelua. Nytkö täs sit tiputtelee ens maanantaihin asti, kunnes menkat pitäs alkaa...r-a-s-i-t-t-a-v-a-a! Selässä alkoi lisäksi juilia menkkamaisesti ja vatsas epämääräisiä vihlovia menkkajuilimisia.

Dodiih, sainpa vähä purettua.

Kannattaakohan täs ees torstaina testata... kattoo nyt mimmoseks tää tiputtelu muuttuu.

Onneksi teillä muilla ees onnistaa :) Plutunalle isot onnittelut ja mukavaa odotusaikaa.

Tsemppiä ja plussatuulia muilleki. Sori tämmönen kiukkunen valitusviesti :)

Koralli73 kp 22/n.27 dpo 8 yk14

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
30/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä viä piinaillaan ei vieläkä tätiä ja kp nyt 33 ja se kierto renkaan kans olisen 28 mut luulen et nyt sit sen 35..testasin taas negan eilen joten nyt kyllä odottelen vkonloppuun et tuleeko tätiä vai ei ..kumpa vaan pysyis pois ja tulis vihdosta viimein se plussa=) mut paljon onnea kaikille jo plussanneille ja voimia meille piinailijoille=) mites poltsi joko oot plussannu vai vieläkö oottelet?

Vierailija
31/67 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olis 26/30 ja hermothan tässä menee odotellessa. Jos kahteen edelliseen yrityskiertoon on tullut tämä kierto niin huomenna alkaa tuhruttaa. Jos alkaa, enkä ole raskaana, niin perkules minäkin varaan ajan gynelle. Ikinä ennen ei ole ollut mitään tuhrutteluita.

Menee melkein nyt yöunetkin tämän piinailun kanssa. Odottamisen odottaminen on ihan kivaa, mutta rajansa kaikella =)

Tsemppistä kaikille haaveilijoille ja superonnitteluja plussanneille! Iloitsen puolestanne!

Vierailija
32/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan niitä plussa uutisiakin!! Ihanaa!!

Itsellä on kierto venähtänyt pitkäksi. Minulla ei ole VUOSIIN ollut menkat myöhässä, päivääkään! Aina kellontarkka kierto.

Ja tässä kierrossahan mun ovistikut loppuivat oletettuun ovikseen enkä saanut plussaa. Ja kun tässä mietin, taidettiin lopettaa pupuilukin siihen paikkaan. Joten kun nyt näyttää siltä, että ovis otti ja tuli myöhemmin, missattiin tämä kierto :(

Tämä on siis ihan omaa oletusta, tätiä on nyt vaan odotettava... (testit näyttää negaa).

-fatmama 29/26, yk3-

Vierailija
33/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon plussanneille! Voi kunpa minäkin voisin olla yksi teistä. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin mulle ei oo toukotuhisijaa tulossa. :( Mulla on aina noin viikkoa ennen tädin saapumista ääretön kiukku päällä. Eilen oli se päivä. Mies kysyi illalla että mikäs nyt on, että ei kai nyt ole " viikkoa ennen" . Voihan masennus... Tietääkö mun kroppa jo kp 19/27-29 että ei oo tärpännyt? Mulla ei oo kokemusta jääkö tuo " viikkoa ennen" -kiukku tulematta tärpin myötä... Ei siis hyvältä näytä...

T: Annique kp 20/27-29, yk 6

Vierailija
34/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sateista keskiviikkoa... :S Sekä tietysti onnea kovasti plussanneille!

Näkyi piinailijoita olevan aikas paljon, tsemppiä!

Ite en oo kerenny nyt kauheesti asiaa miettiä (ihanaa), kun alkoi työt uudessa paikassa, ja siinä sitten saa ajatukset pois vauva-asiasta. Enpä sanonut siinä työsopimusta kirjoittaessa, että vauva olis toiveissa niin pian, kuin vaan on tullakseen ;) Olis voinu olla huono vaikutus. Ajatella, piinaviikkokin on alkamassa, enkä yhtään mieti, onko rinnat kipeet tai maha jotenki kummallinen :) Toivoa toki sopii, että täti ei sitte viikon päästä tulis, tai millon nyt onkaan suunnitellu tulevansa, ku en oikein oo varma, koska se ovis olis ollu.

- bee83 kp 20/27-29 -

Vierailija
35/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille plussan saaneille:)Itse täällä vielä piinaillaan....tuli eilen postissa ne mammaksin testit ja pakkohan se oli huvikseen yksi testi tehdä vaikka tiesin et negaahan se näyttää....no mutta vielä on toivoa oviksesta vasta kahdeksan päivää tänään ja tädin pitäsi saapua 4-5 päivä luulen niin.En vielä heitä kirvestä kaivoon. Stella 75 mun mies on ihan samanlainen ja on ihan varmaa että oon heti raskaana kun ollan ilman ehkäisyä vitsailee vielä että hänellä on niin hyvät nesteet että kyllä nillä vauva saadaan ja ei suostu kuuntelemaan mun vasta väitteitä siitä että kyllä mun munasolua siihen myös tarvitaan.Hassuja noi miehet välillä:)Kysyinkin siltä että onko pettyny jos en tulekkaan nyt heti raskaaksi ni sano että on....mä kyllä sanoin sille ettei odota liikoja.Luin juuri jostain että vain joka kuudes nainen tulee heti ekalla kierolla raskaaksi voi kunpa olisi itse se joka kuudes....No silloin olin ku esikoista yritettiin joten nyt ei varmasti...

No mutta joo jo riittää löpinät ja voimia teille kaikille piinaviikolaisille ja vielä kerran onnea plussanneille perästä tullaan!

Terv:Sweety kp28/32-35 yk1

Vierailija
36/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testasin jo tänään herkällä testillä kp 23/enint. 28. ovulaatiotestin mukaan tämä kierto hieman lyhyempi kai...

No negaa näytti niin kuin ajattelinkin. ei ole ollut mitää oireita. Lieviä menkkaoireita vähän ja pientä tiputtelua joinain päivinä...siis menkat lähenee...v****niin paljon

Vierailija
37/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli minun tilanteestani. No, se on epäselvä :) Kp 41, ei tätiä, ei plussaa. Kaikki oireet ovat loppuneet, niin täti- kuin mielikuvitusraskausoireetkin, ainoastaan etova olo on edelleen. Näin pitkää kiertoa ei ole ollut vuoteen, joten vähän ihmetyttää... Testailen taas perjantaina, mutta olen varautunut negaan. Periaatteessa tulevana viikonloppuna täti on jo kaksi viikkoa myöhässä, joten aika hämmentävä tilanne tämä kyllä on... Toivo tietenkin elää viimeiseen asti.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä vielä piinassa eläville!

Vierailija
38/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keikutaan ja toivotaan kovasti ovista, tänään saapui postissa erä Pre-Seediä josko sitä kokeilisi oviksen saavuttua (jos se saapuu)

Olo on malttamaton ja lämmöt vaan pysyy alhaalla mutta tästä ei varmaan ole suuntaa muualle kun ylöspäin. Hieman taikauskoisena teetätin itselleni intiaanien käyttämän lääkintäpyörän jonka pyöreä muoto ja neljä lokeroa parantavat henkisesti :D

Onnea plussanneille ja tarrasukkia, piinaileville paljon plussapuhuria +++

Lastwish kp 6/25 yk 8

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

39/67 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Outoa.. Eli mun ns. uudet menkat alkoi kp 16 mutta kun ei tule kunnon vuotoa vaan epämääräistä pientä veristä vuotoa että pikkuhousun suoja on riittänyt nyt kestänyt viikon. mitähän tämä oikein on? Mulla otettu kuparikierukka pois heinäkuun lopussa ja yhdet kunnolliset menkat tuli 7.8 ja nyt tämä omituinen tuleeko vai ei vuoto... ns tiputteluvuoto. Mistähän se voisi johtua? ennen ei tällaista ole ollut. kuinka kauan voi tiputella ennen ku kandee huolestua? En kyl tiedä en limoja ole huomannut ollenkaan et ei kai ovulaatiota ole ollut.

huolestuttaa...

Olis kyl kiva tietää et missä mennään

Rouva K jolla vissiin kp 7 ?????

Vierailija
40/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille toukotuhisijoiden yrittäjille!!

Siirryn kesänuppuihin kunhan ehdin. menkat ei ole vielä alknanut, mutta ihme tuhrua (väriltään melkein mustaa, yäk) jo tulee..ja tänään taas nega. Toki nyt vasta kp 24/enint. 28 mutta oon ihan varma, etten ole raskaana.

Ei tunnu enää kivalta siirtyä listoissa aina vaan uusiin pinoihin...vaikkakin nyt alkaa vasta yk 3