Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++TOUKOTUHISIJAT VKO35+++Ma, Ti Ja Ke

27.08.2007 |

Tässä uutta pinoa alkavalle vkolle..

Terkuin MiSa81 Kp32/28

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei se jumalaton turvotus ja alavatsan, vasemmanpuolen, kipuilu tarkottanukkaan tärppiä - täti kaahas eilen, ja vielä aikaisemmin kun olin kuvitellut... Eli kp26:na alkoi. Edelliset olleet 30 ja 27 mittaiset - mitähän seuraavaksi... :?

Siirryn siis kesäkuisiin ja pistän kaiken toiveen sinne...

tää lapsenteko on yleisestiottaen ihanaa puuhaa, mutta näinä menkkojen alkamispäivinä fiilis on tosi maassa.... mutta ei auta muuta kun uuteen nousuun vaan.

Ajattelin ekan kerran ettiä ovista tikkujen avulla, ihan mielenkiinnosta. Viime kierrolla olin tuntevinan oviksen, mutta mene ja tiedä... nyt otan siitä tarkemmin selvää :)

Ihan mielettömästi plussatuulia tänne!! älkääkä tulko perässä...

KirVi72, 2/26..30, yk 4

Vierailija
42/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kaahas paljonkin myöhässä paikalle. Tässä kierrossa ajattelin etten tikuta ovista, mutta nyt kun se näytti olevankin eriaikaan, niin kait sitä vois taas tikutella. Olisko jotain muuta tarjolla kuin mammaksin testejä??? Niistä en saanut kuin yhden plussan aikanaan...

Ei mitään, uuteen kiertoon!! Minua vähän ahistaa tämä " tekeminen" . Normaalilla rakastelumäärällä emme varmaan raskautuisi (me perheelliset :) ), eli pakko kuitenkin vähän kalenteria seurailla.

Paljon tänne plussia ja todellakin, perässä EI saa tulla :))

-fatmama kp1/26, yk4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailin myös tänään ja ihan puhdas nega, ei jäänyt mitään epäilyn sijaan. Eli siinä mielessä hyvää sanottavaa tuosta Viljatestistä, kokeilin sitä ekan kerran siis nyt. Yleensä löydän aina testistä kuin testistä jonkun haamuviivan, nyt siis en.

Kp nyt 24 ja menkkoja oottelen ens maanantaiksi. Mut nyt on siis jo kolmas päivä tiputtelua, joka koko ajan lisääntyy ja muuttuu punaisemmaksi, joten luulenpa, että täti tulee kyllä jo huomenna tai viimeistään lauantaina. Toisaalta lämmöt olivat tänään korkeammalla kuin koskaan tässä kierrossa... No, katson tämän kierron loppuun asti ennen kuin siirryn täältä mihinkään.

Koralli73 kp 24 dpo10 yk14

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
44/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli luovuttaa..lämmöt 35,9 ja mitä tuleekaan...ruskeaa verta x_X

Hemmetti soikoon, taidan hakeutua lääkäriin uudestaan tää on ihan persiistä

Lastwish kp8/25 yk8

Vierailija
45/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että käytän yleensä liuskatestejä ja tuo on sellainen puikkomallinen. Hajotin kotelon kahtia ja otin sen liuskan esiin ja samanlainen väritön/harmaa viivanpaikkahan siinäkin oli kuin monessa muussa liuskatestissä. Mut tosiaan, sitä ei näy kun on siinä puikon sisällä. Mutta ehkä jossain valossa olisi tuossakin näkynyt.

Lastwish: olen pahoillani että sulla on kierto ihan sekaisin. Se masentaa, kun ei pääse yrittämään lainkaan kun kroppa sekoilee :( Käy ihmeessä lääkärissä, toivottavasti sieltä löytyy apu. Mä mietin että olisko sun sitteki pitänyt aloittaa ne terolutit silloin kp 15, olisko ne estäny vuotoa tulemasta. Tai no en tiedä, seuraavana päivänähän se vuoto sulla alkoi. Ehkä se olis tullu läpi kumminkin. Voi että, jaksamista sulle, älä masennu, pidetään toivoa yllä että meille kummalleki vielä pienokainen suotaisiin.

Vierailija
46/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä kuulostaa niin tutulta kiroilulta! Ensin uskoo ja toivoo viimeiseen saakka olevansa raskaana, varautuu kuitenkin negaan, ja sitten se pettymys ja suuttumus kerta toisen perään. Vaikka en paljon tänne kirjoittele - kaikki ajatukset on jo kerrottu moneen kertaan - luen juttuja silloin tällöin, ja elän hengessä mukana. Jaksamista kaikille ei-plussanneille!

Taidan mennä samoissa ainakin 72maman kanssa. Todella piinalliset päivät menossa. Yritän järjestää paljon ohjelmaa lapsille ja itselleni... Luulisin, että ovis livahti ohi tällä kierrolla - tai tiedän milloin se oli, mutta mies ei ollut (#¤§%!!!) kotona. Pieni toivo kuitenkin...

Isot onnittelut onnellisille plussanneille!

T: Arwen kp24/26 yk4-5

Vierailija
47/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn tänne siinä toivossa että saisin plussan, tosin epätodennäköistähän se on, koska menen vasta huomenna (kupari)kierukanpoistoon, sitten alkaa yritys... Tällä hetkellä menossa kp 7/30, joten sitähän ehtii vielä yrittämään seuraavaan ovikseen... Toivoahan aina saa, että plussa tulis jo ekasta kierrosta, mutta en masennu vaikkei heti tärppääkään... Laskurin mukaan l.a:ksi tulisi 31.5 joten nippanappa tänne toukokuisiin vielä pääsisin... ;) Kävin esittäytymässä tuonne tuhisijoiden pinoon....

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muillekin....

Anelina kp 7/30 yk1

Vierailija
48/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari, nyt menee kyllä hermo... Eilen näin tipan tummaa vuotoa, yleensä aina merkki menkkojen alkamisesta. Ajattelin, että olkoon, nyt ne alkavat ja pääsee tässä piinassa eteenpäin. Mutta, ensimmäisen kerran elämässä, ne menkat eivät sitten alkaneetkaan ollenkaan, ei ole enää yhtään mitään! Mitä ihmettä?

Sain itseni juuri rauhoitettua ja ajattelin odottaa rauhassa, tulee mitä tulee. Innostuin jo niistä menkoista, mutta tämä käänne on kyllä kropaltani jotain aivan uskomatonta. Ikinä ei ole käynyt niin..... Onko kenelläkään ideaa, mitä tällainen voisi olla? Täti nyt 1,5 viikkoa myöhässä.

Vierailija
49/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä taustailen ja huomasin tilanteesi Poltsi. Mulla kävi just niin, että alkoi vähästä vuotoa ja luulin, että menkat alkaa, mut sit ne loppukin ihan seinään. Gyne epäili sitä kiinnittymisvuodoksi. Mulla tosin raskaustestikin näytti plussaa. mut jos sun kierto on tällä kertaa vaan tosi pitkä ja siksi testissä positiivinen tulos ei ole vielä näkynyt. Toivotaan parasta!!

Maria7

Vierailija
50/67 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin siis ei ole tätiä tämä mikä mulla nyt on, hennon vaaleanpunaista tulee pyyhittäessä mutta ei housuun asti kun ehkä ihan pikkasen. Tiesinhän toki etukäteen että Terot saattaa aiheuttaa välivuotoja mutta tää on jo kyl aikamoista *roll*

lastwish kp " omituinen"

Vierailija
51/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samoissa mennään arwen, päivällä heittää ja sulla on

vähän lyhyempi kierto. Mulla on tänään tuo kp24/28, mutta

en kyllä tajua miten jaksan odottaa ensi Torstaille testaamisen

kanssa ;-) Koko viikko on jo mennyt piinassa, etenkin nämä

ihme nippailut tuntuu oudoilta ja tietty tulkitsen raskauden

merkiksi. Ja sitten ei raskaana merkkinä olis se että rinnat

ei vielä ainakaan ole arat, ehkä hieman turvoksissa, mutta

mulla rintojen arkuus on myös ollut merkki menkoista...

lastwish, tsemppiä noiden kierron sekoilujen kanssa, tosi

kurjaa tuollainen.

72mama, kp24/28, yk4

Vierailija
52/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas monella omituisia kiertoja :(. Toivottavasti kuitenkin tulette perästä tuonne odotus-puolelle. Itse sain eilen lopultakin testin Prismasta matkaan ja plussahan sieltä tuli. Hieman on pöllämystynyt olo, eihän tää nyt näin helpolla pitänyt onnistua. Mulla oli tuulimune ennen esikoista eli gynelle meinaan ultraan varata ajan ja varmistaa, että joku on todellakin matkassa.

minmax

Vierailija
53/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perän pitäjäkin tässä ilmottautuu =) Taidan olla toukokuulaisista vihon viimeinen, mutta mullahan menossa jo toinen kierros toukokuulle =D

Pahoittelut neganneille ja tädin masentamille! Ei muuta kuin uutta yritystä heti kun pää kestää.

Ja onnittelut plussanneille, teitäkin onnellisia sentään on tullut!!

Voi lastwish ja koralli, miten mä teille ne plussat saisin... Niin mielelläni ne varsinkin teille soisin, mutta taitaapi mennä yli meikäläisen osaamisen, valitettavasti! Mutta yrittänyttä ei laiteta (vai miten se kamala vanha sanonta meneekään...), ja kyllä me tästä vielä noustaan plussan huumaan, vai mitä!!!?

(.) Ei mitään uutta, ens viikolla toivottavasti ovis napsahtaa. Laihduttamaan aloin minäkin, jos se osaltaan auttais tähän raskautumiseen. Gynelle on aika varattuna lokakuulla, ja syyskuun lopulla meen arvauskeskuksen omalääkärille, jos tuo edes verikokeisiin määräis että näkis onko siellä puolella asiat kunnossa (maaliskuussa gyne sanoi ultrassa että kohtu sun muut sisäkalut pitäis olla kunnossa), vähän kilpirauhasjuttuja epäilen, mutta katsotaan... Elän toivossa että saiskin peruuttaa nuo lääkäriajat, jos tää 13 yrityskierto oliskin meidän onnenkierto =)

Nippara kp 10/31 (29-35) yk13

Vierailija
54/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, näköään tuskailu ja kiroilu tällä palstalla auttaa ratkaisemaan tukalia tilanteita ;) Täti se kaahasi paikalle eilen, 1,5 viikkoa myöhässä. Asia selvä, kesänuppuihin mars.

Vierailija
55/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut Poltsille tädistä! Toivottavasti seuraava kierto onnistaa! :)

Minäkin soisin Nipparan tavoin plussan Korallille ja Lastwishille, kyllä olis jo teidän aika se plussa saada! Ja tietty Nipparalle itselleenkin! Muista pinoista on jäänyt mieleen erityisesti kauan yrittäneet Majita ja Rizza.

Miten te muut suhtaudutte vastaan tuleviin odottaviin naisiin? Mulla eilen tuntui niinkuin joku olisi työntänyt veitsen rintalastasta sisään ja painanut kovaa, kun näin onnellisen näköisen odottajan kaupassa. Hetkeen en meinannut saada henkeä. :( Onko katkeruus sallittua ja vieläpä vasta 6 yrityskierron jälkeen, kuten minulla? Melkein joka kerta kun näen jonkun odottajan, niin analysoin häntä ja pohdin mielessäni että onkohan tuo onnistunut helposti. Eihän se millään tavalla ole multa pois, kun muut odottaa, mutta mäkin niin kovasti tahtoisin... Jos mulle sanottais että kyllä se vielä minullekin onni koittaa, niin odottaisin tyynenä että kyllä minunkin aikani vielä koittaa. Mutta kun ei voi tietää onnistuuko ikinä. :( Oikein mukavat perjantaifiilikset täällä... Olen vaan jotenkin niiiin varma että ei tässäkään kierrossa onnistunut. :(

T: Annique kp 22/27-29, yk 6

Vierailija
56/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joka kerta raskaanaolevan nähdessään ajattelee että olisinpa minäkin ja kateuden terävä piikki tuntuu osuvan sydämeen.

Noh jos sitä jossain vaiheessa itsekin olisi kauniin pyöreä vauvamasun kanssa <3

Vierailija
57/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kierukka poistettu ja voikin alkaa pikkuhiljaa tositoimiin ;) Nipparan kanssa meillä onkin sama ajankohta tähtäyksessä... toukokuun viimesille päiville minä laskeskelin jos käy niin hyvä tuuri että natsais kaikki kohdalleen jo ekalla kierrolla....

Ane kp 8/30 yk1

Vierailija
58/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamattomana jo yhden negatestin tehneenä vielä pieniä toiveta elättelen. Eilen oli maha aika kipeä ja sekasinkin, huono-olo ja kaikki muutkin raskausoireet, mutta tiedän kyllä että ne saa NIIN helposti kuviteltua itselle, joten en ihan usko niitä :) Viikonlopun aikana odottelen tädin vierailua, ja toivon todella ettei sitä tulisi... Aika monella taitaa viikonlopun aikana olla jännät paikat, toivotaan kaikille parasta!! On niin kiva lukea tätä palstaa kun samoja ajatuksia on niin monilla. Odotan oikein innolla että saan lapse päiväunille ja pääsen lukemaan kaikkien kuulumisia vaikka itse pääasiassa taustailenkin.

Mulla ei raskaana olevat naiset herätä kauheasti ajatuksia (tietty mahat on kauniita, ja toivoisin itsellänikin joskus vielä olevan ihana masu), mutta odotas jos nään pienen vauvan... *huokaisee* ne on niin sulosia :)

Plussatuulia mahdollisimman monelle!! Onnea sen jo saaneille!! :)

Annu kp 27/28-30 yk5

Vierailija
59/67 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedäthän täältä meiät muutkin mukanas!?!

Poltsille pahoittelut tädistä :( Harmi, että ihmeellinen kierto ratkesi näin. Pidäthän sen tädin nyt ens kierrossa sitten pois!

Lastwish: tsemppiä oudon kierron kanssa, toivottavasti se nyt normalisoituis...

Annique: onhan se 6 kk jo pitkä aika. Itsellä vasta yk3 menossa, ja itekin katon kyllä vastaantulijoiden mahoja kateellisena, ja ajattelen aina, että varmana on onnistunu ilman mitään onkkelmia :( Voi hurja, mitä mahtaisinkaan ajatella, jos puolikin vuotta joutuis odotteleen, saati sitte enemmän. Kuiteski toivon, että koittaa se onni tännekin, ja uskon, että se koittaa pian...

Ja uusille tervetuloa!

Hyvää viikonloppua kaikille, ja plussatuulia!

- bee kp22/27-29 -

Vierailija
60/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tän uuden pinon sit laittaa kun ei sitä ollu viä tälle vkolle..mut noita esittelypinon päivityksiä en oikeen handlaa et joku osaavampi vois sit päivitellä esittelyjä =)

Mulla ei vieläkään se täti tullu kylään, en tiä miks tää kierto näin on venähtäny Kp32/28, viimeks lauantaina testasin negan, nyt koitan olla testailematta ja odotella..helpommin sanottu kun tehty;) suunnittelin kyllä et jos kävisin hakemas herkempää testiä apteekista ja huomen aamul testaisin..On tää raastavaa tää piinailu=)

Plussa++ ja Ovis tuulia kaikille tälle vkoa!!