Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++TOUKOTUHISIJAT VKO35+++Ma, Ti Ja Ke

27.08.2007 |

Tässä uutta pinoa alkavalle vkolle..

Terkuin MiSa81 Kp32/28

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitten flunssan. Kurkussa tuntuu kaktus ja silmiä kirvelee. Nenä on tukossa. Isommat lapset toivat koulusta ja tartuttivat tuon meidän pienimmän ja minut.

Kp 5/29 meneillään, eli ihan alkukiertoa mennään eteenpäin. Ensi viikolla alkaa ovisaika. Taas täällä viimeisten joukossa jännäilen. Menkat ovat olleet ihan hirveän runsaat taas kerran, eikä loppua tunnu näkyvän...pitää ostaa isompi kuukuppi. Pienempää kokoa saa olla vaihtamassa jatkuvasti, muuten valuu yli äyräiden.

Kyllä se tästä. Päivä kerrallaan, eikä hötkyillä asian kanssa...vauva tulee kun on tullakseen, oli se sitten toukokuussa tai joulukuussa ;)

Hienoa on se, että kierto on lyhyempi kuin yleensä :) Minulla kun on ihan tavallista, että menkat saattavat tulla 60 päivän välein...tuo 29 päivää on todella luksusta :)

Pitää käydä ostamassa uusi kalenteri ensi vuodelle...huomasin juuri, ettei minulla ole sellaista ollenkaan.

Kanelisokeri

Vierailija
62/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen epätoivoinen yksilö. Kp 39, testattu tänään nega, jälleen. Kierto on nyt noin viikon pidempi verrattuna normaaliin. Näin pitkä kierto on viimeksi ollut noin vuosi sitten.

Voin kertoa, että harmittaa aivan pirusti tämä tietämättömyys. Toisaalta kierto on varmaan venynyt jännityksen takia, mutta toisaalta voisin uskoa, että olen raskaana, mutta plussa ei vaan näy vielä. Tuska....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja se TODELLINEN piinaviikko tämä vasta onkin :))

MiSallahan näyttää olevan tosi hyvin asiat - toivon todella ettei myöhästynyt täti tule!

Lisäksi heittelen toiveita, ettei se tule kellekkään meistä!!

Täällä kp 24/27, enkä yllättys vaikka kierto olis 30 - sen verran on heitellyt tän 3 yk:n aikana.

Testejä pari kappaletta huutaa mun nimeä tuolla kaapissa, mut olen toistaiseksi saanut pidettyä mieleni kurissa, koska eihän ne tässä vaiheessa taida näyttää mitään vaikka pientä elämää oliskin aluillaan... Tsemppiä siis ittelleni ja monille muullekkin piiiiiitkääää pinnaa :)

Jos nyt haluaa hakea oireita niin.... mahaa on turvottanu ihan älytön jo monta päivää - tiedä häntä mistä johtuu. Olo on kun olis jatkuvasti hieman ylisyöny ittensä :/ - noh, kestän sen JOS se on hyvä oire ;)

Alamahasta myös nippailee kummasti, en tunnista menkkaoireiksi kuitenkaan. No joo, no eipä niitä oireita vielä muutenkaan tuntis, kun niihin päiviin on vielä aikaa...... toivottavasti suorastaan kuukausitolkulla!!!!!

Ihanaa, raikasta ja happirikasta elokuun viimeistä viikkoa kaikille!

Syystuulet tuokoot plussia tänne ihan rekkakuormittain ;)

Kertokaahan alkuvikon kuulumisia! Nyt lähden kakun paistoon...... :)

KirVi72, 24/27... yk3

Vierailija
64/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ton esittelypinon uusiks. En edesyrittäny muistaa kaikkia muutoksia, mitkä on tullu tänne keskusteluun, niin laitoin vaan sinne tulleet muutokset. Käykää siellä koorjaamassa, jos jäi jotain pois listalta. Voin sitten päivittää, kun näytti ihan oikeelta (en siis kai tehnytkään kaikkea IHAN väärin ;)

En viikonloppuna paljoa taas kerenny lueskelemaan, mutta olikos maria7 plussannut :) Onnea siitä! Ja tietysti kaikille, joilla täti on kyläillyt, pahoittelut siitä ja tsemppiä ens kiertoon.

Omaa napaa sen verran, että nyt jos ei tässä kuussa tärppää, niin oon kyllä pettynyt. On meinaan sen verran tehty " hommia" asian eteen, että on alapää aivan hellänä... Yhtenä päivänä oli väähän verilläkin, sen jälkeen kyllä rauhotettiin. Ei se yleensä noin tuu kipeeks, tässä kuussa on vaan jotenki ollu vähemmän limaa ku yleensä, ja en oo ees selvillä, nillon olis ollu sellaset ovislimat, vaikka ne yleensä tunnistan. Tai tunnistin siihen asti, kunnes alettiin haluta vauvaa, sit en enää :( JOS kävis niin huonosti, ettei tää kiertokaan nyt tärppäis, niin sit kyllä vois harkita tota tikutteluakin, jos sitte taas paremmin huomais ovispäivät.

- bee kp 18/27-29 -

Vierailija
65/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo tuntuu siltä että piina alkoi vaikka menkat pitäisi alkaa

vasta ensi viikon Keskiviikkona.

Onkos muita samassa tahdissa meneviä? Mitkä on mielialat?

Eilen illalla oli hetkellinen ilkee kirpaisu vasemmalla alavatsassa,

mitähän tuokin oli. Limat on vieläkin hedelmällisen tuntusia,

ei normaalisti ole näin pitkään ollut, taitaa jännittäminen sekoittaa

kaiken...

72mama, kp 20/28, yk4

Vierailija
66/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samoja mietteitä niinkuin sulla Bee! :) Ei ainakaan yrityksestä jää kiinni meilläkään, jos tässä kuussa ei tärppää! Tosin vähän olen ollut huolissani simppojen laadusta, että ehtiikö tuotanto tuottaa priimaa samaa tahtia kuin olis ollut tarve. :)

Mullakaan tosiaan ei ollut niitä limoja tässä kuussa niin hyvin kuin on ollut aiemmin. Välillä aina valahti hetkellisesti paljon ja taas kuivaa. Kesäkuussa kun oltiin sukulaisten luona parhaaseen aikaan niin johan olis ollut limoja tarjolla. Päästiin vasta viimeisenä limapäivänä (jolloin ei ees tullut limaa kuin aamupäivästä) pupuilemaan ja varmaan oli silloin jo myöhäistä.

Toivotaan että ei oo tärppääminen kuitenkaan vähistä limoista kiinni kummallakaan meistä! Greippimehut saa kyllä jäädä mun puolestani. Sen sijaan hankin ovistestit vihdoin, jos vielä on tarvetta. Nyt ei auta kuin odottaa. Kaikki voitava on ainakin tässä vaiheessa nyt tehty. :)

T: Annique kp 18/27-29, yk 6

Vierailija
67/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, oon miettiny kanssa noita simppoja, et kuinka niitä kerkee tulla silleen hyvällä laadulla. Mutta se on menny vähän niin, että on tullu limaa, ja sit ollaan pupuiltu, ku muuten on ollu niin kuivaa. Sit seuraavana päivänä on tullu sellanen lyhyt lima-aalto, ja oon ajatellu, että voiskohan se ovis olla vasta nyt, eikä eilen, ja sit ollaan varmuuden vuoks pupuiltu vielä sinäki päivänä. Ja seuraavana päivänä taas sama on toistunut. Että silleen... Kyllä nyt joku (mikäköhän ;) saanu mun hormoonit ihan sekasin, ja siinä on sit sekottunu kierron pituus, limat ja kaikki ihan häränpyllyilleen. Ja kyllä, ei enään greippiä.