Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tilanne, aivan käsittämätön..

Vierailija
26.08.2007 |

Muutimme mieheni kanssa erilleen noin kuukausi sitten, hänen tahdostaan. Olen kuudennella kuulla raskaana ja kaiken piti olla hyvin. Enemmän kuin hyvin! Meillä on jo kaksi yhteistä lasta, talo ja muutenkin asiat ok. Paitsi ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna mieheni oli viime kuukaudet outo ja pois muuttaminen tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Jotenkin arki on rullannut. Olemme mieheni kanssa puheväleissä, lähinnä lapsista puhumme. Tulevaisuudesta hän ei ole halunnut keskustella.

Tänä iltana selvisi sitten syy mieheni lähtöön tai mitä ilmeisemmin se on syy siihen. Siskoni (15v) soitti itkien puhelimessa, että on sotkenut kaikkien elämän. Ja niin, tosiaan!! Sisko on raskaana miehelleni! Raskaus on suurinpiirtein samoissa omani kanssa. Mietin vaan, että voiko olla totta?? Minua on petetty. Pettäjät ovat olleet kaksi läheisintä ihmistäni. Sillä suhteella on seurauksensa, koska mieheni saa nyt kaksi lasta lähes samoihin aikoihin!!

Oikeesti en kestä. Jotenkin ajatteli aikaisemmin, että yhteen paluu olisi vielä mahdollinen ja sitä ajatellessa jaksoi arjessa yksin. Nyt kuitenkin kaikki on mennyt, romahtanut, ei mitään jäljellä. Voiko ihminen olla näin yksin??

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt enää loppu illasta koneelle, kun nuorempi lapsista heräsi itkien painajaisesta. Nukahti sitten lopulta kainaloon..

Olin aika sekavassa mielentilassa, ajatus ei kulkenut, mutta kulki kuitenkin liian nopeasti.

Siis vähän asiaa selventääkseni laitan nyt miten asia on selvinnyt ja edennyt.

Mieheni (olimme avoliitossa) muutti pois yllättäen noin kuukausi sitten. Nyt oletan, että syy tähän oli se, että halusi karata ennen kuin tämä asia paljastuisi minulle. Hän tietää, että en hyväksy pettämistä missään muodossa ja se olisi siinä tapauksessa kerrasta poikki. Mies oli paljon poissa kotoa, koska tekee myyntiedustustyötä ja lisäksi kouluttaa uusia edustajia.

Siskoni on aina ollut kiitettävän tason oppilas koulussa (oppi lukemaankin 5-vuotiaana, aloitti koulun 6-vuotiaana). Peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo oli 9,7, koulunsa kolmanneksi paras. Siskoni pääsi lukioon toiseen kaupunkiin, jossa tätini asuu. Se olikin syy, miksi äitini " päästi" siskoni niin nuorena muuttamaan pois kotoa.

Siskoni ei koskaan ole ollut mitenkään rajutyyppi, aika mennyt kouluun ja liikunnallisiin harrastuksiin. Ilmeisesti jonkinlainen vapaudentunne ja " rajattomuus" tässä itsenäistymisvaiheessa sai hänet kokeilemaan muunlaistakin elämää.

Eilen puhuin hänen kanssaan pitkään puhelimessa ja hän oli kovin katuva. On kuulemma jo pitkään ollut ihastunut mieheen. Minua ei oikeesti enää voisi enempää kiinnostaa noiden kahden säheltämiset ja senssailut selkäni takana. He saavat selvittää asiansa keskenään. En halua olla enää kummankaan kanssa tekemisissä. Harmittaa vaan, että välini äitiinikin ovat viilentyneet ja tämän asian takia tunnun menettävän monta tärkeää ihmistä yhdellä rysäyksellä.

Nyt kuitenkin aion keksittyä lapsiin. Toinen aloitti tänä syksynä ekaluokan, joten paljon uutta on hänelläkin elämässä ilman tätä episodia. Ja tuleva vauvakin vaatii valmisteluja, vaikka suurin osa onkin jo tehty. Ehkä tämän arjen tästä saa sujumaan ja oppimaan ottamaan vastaan sen mitä tuleman pitää.. Onneksi on yksi kultainen ystävä, johon voi tukea. Siitäkin saa olla jo enemmän kuin kiitollinen.

Vierailija
2/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan sanaton puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleva lapsensa ja miehesi menee vankilaan. Asiat järjestyy. Suomi on oikeusvaltio.

Vierailija
4/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko huomannut, että heillä oli jotain meneillään? Kuinka pitkään sitä olisi voinut jatkua? Olisiko mieheni pettänyt minua myös toisten naisten kanssa? Kumman omatuntoa olisi alkanut kolkuttaa, jos olisi alkanut??

Vierailija
5/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillonhan tämän raskauden on pitänyt saada alkunsa´.

Ap muuten puhuu pikkusiskostaan, lapsesta, jotenkin samoin kuin olisi kyse aikuisesta, vaikka 25-vuotiaasta.

Vierailija
6/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisiko mieheni pettänyt minua myös toisten naisten kanssa?

Vierailija
7/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni suoritti yläasteen lahjakkuutensa ansiosta muita nopeammin. Siksi myös on aloittanut lukion aikaisemmin ja hänellä on ollut erityinen opetussuunnitelma, jotta pystyy suorittamaan opintoja omassa tahdissaan.

Vierailija
8/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko- tai velipuolensa?

Vähän vaikeaa, jos katkaiset välit kaikkiin... Aikamoinen soppa.

Lahjakas siskosi on tainnut lintsata ainakin terveystiedon tunnit...

Vierailija
9/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hyvinkin voi olla että on ollut 15v kun on tullut raskaaksi.

Vierailija
10/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huono trolli. ens kerralla parempi onni.

Vierailija
11/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolan terkka on velvollinen tekemään lastensuojeluilmoituksen jos 15v tyttö raskaana. Sosiaaliviranomaiset selvittää tytön mahdollisuudet hoitaa vauvaa ym. Ja jos tuleva isä on tiedossa, tehdään rikosilmoitus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Että näin.

Vierailija
12/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sisko on 6-vuotiaana aloittanut koulun, tehnyt yläasteen normaalia nopeammin ja nyt suorittaa lukiotakin " oman opetussuunnitelman" mukaan? En usko. Suomessa ei ole ihan helppo päästä suorittamaan opintoja noin omaan tahtiin, ja toisaalta jos tyttö on niinkin fiksu kuin annetaan ymmärtää, niin tuskin olisi 15-vuotiaana hankkiutunut raskaaksi.

Ja ihanko oikeasti äiti olisi päästänyt 14-vuotiaan toiselle paikkakunnalle lukioon? Sen ikäisethän aloittelevat normaalisti vasta kasiluokkaa...

Vierailija
13/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päävirhe: Liian neutraalisti kirjoitettua tarinaa ja vielä mukamas raskaana olevalta naiselta tällaisessa tilanteessa. Kyllä tunteet yleensä jotenkin tekstin lomastakin tulee esiin, vaikka kuinka kylmäpäinen tyyppi olisi.

Keksitty juttu. Piste.

Vierailija
14/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä provo.

Vierailija
15/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin just hetki sitten että kas, taisipa tulla provoilija palstalle nostetusta ketjusta päätellen ja sitten seuraavaksi pamahti tämä. Täällä onkin ollut prorintamalla aika rauhallista tänään.

Vierailija
16/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saattanut menettää siskosi elämästäsi, miehellä ei oikeasti niin väliä, sillä hän ei selvästikään ansaitse sinua.

MUTTA: miehesi on syyllistynyt rikokseen, häkki heilahtaa hänelle!

Vierailija
17/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äidilleni, sisko oli myös soittanut hänelle, kun oli ensin kertonut minulle. Nyt äiti ei pysty asettumaan tavallaan kummankaan siskon " puolelle" ..

Tekis mieli huutaa..

Vierailija
18/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Soitin äidilleni, sisko oli myös soittanut hänelle, kun oli ensin kertonut minulle. Nyt äiti ei pysty asettumaan tavallaan kummankaan siskon " puolelle" ..

Tekis mieli huutaa..

Linnnaan vaan, joutuu siellä jonkun korston huoraksi.

Vierailija
19/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus siskosi hyväksikäytöstä.

Vierailija
20/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä mitä se keksii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän