Outo tilanne, aivan käsittämätön..
Muutimme mieheni kanssa erilleen noin kuukausi sitten, hänen tahdostaan. Olen kuudennella kuulla raskaana ja kaiken piti olla hyvin. Enemmän kuin hyvin! Meillä on jo kaksi yhteistä lasta, talo ja muutenkin asiat ok. Paitsi ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna mieheni oli viime kuukaudet outo ja pois muuttaminen tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Jotenkin arki on rullannut. Olemme mieheni kanssa puheväleissä, lähinnä lapsista puhumme. Tulevaisuudesta hän ei ole halunnut keskustella.
Tänä iltana selvisi sitten syy mieheni lähtöön tai mitä ilmeisemmin se on syy siihen. Siskoni (15v) soitti itkien puhelimessa, että on sotkenut kaikkien elämän. Ja niin, tosiaan!! Sisko on raskaana miehelleni! Raskaus on suurinpiirtein samoissa omani kanssa. Mietin vaan, että voiko olla totta?? Minua on petetty. Pettäjät ovat olleet kaksi läheisintä ihmistäni. Sillä suhteella on seurauksensa, koska mieheni saa nyt kaksi lasta lähes samoihin aikoihin!!
Oikeesti en kestä. Jotenkin ajatteli aikaisemmin, että yhteen paluu olisi vielä mahdollinen ja sitä ajatellessa jaksoi arjessa yksin. Nyt kuitenkin kaikki on mennyt, romahtanut, ei mitään jäljellä. Voiko ihminen olla näin yksin??
Kommentit (33)
Aivan kauhea väsymys, mutta ei pysty nukkumaan.
Mies ei ole sanallakaan sanonut, kun olen tulevaisuudesta kysynyt. Aina vaihtanut puheenaihetta tai vastannut kierrellen.
Ei pysty nyt ajattelemaan.
" Muutimme mieheni kanssa erilleen noin kuukausi sitten, hänen tahdostaan. Muuttaminen tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olen kuudennella kuulla raskaana ja kaiken piti olla hyvin. Enemmän kuin hyvin!"
Jep jep.
Monta pitkää tuntia odotella unettomana ja yksin aamua. Ehkä edes ainoa tosiystävä tulee paikalle kuuntelemaan ja auttamaan. Toivon enemmän kuin mitään muuta.
Mutta jos kerran välimatkaa on niin paljon, niin onko mies muka matkustanut sen pitkän välimatkan jyystämään alaikäistä?
Ei sekään kuulosta uskottavalta...
Tai jos on totta, niin mieshän on pedofiili.
Vierailija:
No EI kun soitti siskolleen!Mutta jos kerran välimatkaa on niin paljon, niin onko mies muka matkustanut sen pitkän välimatkan jyystämään alaikäistä?
Ei sekään kuulosta uskottavalta...
Tai jos on totta, niin mieshän on pedofiili.
Miehesi siis pitää sinun sukulaisiisi yhteyttä sinun selkäsi takana... ja sinne matkusti? aika outoa..
tuliko nyt myös pähkinä purtavaksi että miten tätä juttua jatkaisi?
kyllä mua ainakin kiinnostaa tää tarina.
sekosi jo sanoissaan. Parempi olisi pysytellä mökillä vierasmaalaisia väijymässä.
Jos tarvitset jonkun jyystämään tulevalta exältäs munat irti, ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.