Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tilanne, aivan käsittämätön..

Vierailija
26.08.2007 |

Muutimme mieheni kanssa erilleen noin kuukausi sitten, hänen tahdostaan. Olen kuudennella kuulla raskaana ja kaiken piti olla hyvin. Enemmän kuin hyvin! Meillä on jo kaksi yhteistä lasta, talo ja muutenkin asiat ok. Paitsi ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna mieheni oli viime kuukaudet outo ja pois muuttaminen tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Jotenkin arki on rullannut. Olemme mieheni kanssa puheväleissä, lähinnä lapsista puhumme. Tulevaisuudesta hän ei ole halunnut keskustella.

Tänä iltana selvisi sitten syy mieheni lähtöön tai mitä ilmeisemmin se on syy siihen. Siskoni (15v) soitti itkien puhelimessa, että on sotkenut kaikkien elämän. Ja niin, tosiaan!! Sisko on raskaana miehelleni! Raskaus on suurinpiirtein samoissa omani kanssa. Mietin vaan, että voiko olla totta?? Minua on petetty. Pettäjät ovat olleet kaksi läheisintä ihmistäni. Sillä suhteella on seurauksensa, koska mieheni saa nyt kaksi lasta lähes samoihin aikoihin!!

Oikeesti en kestä. Jotenkin ajatteli aikaisemmin, että yhteen paluu olisi vielä mahdollinen ja sitä ajatellessa jaksoi arjessa yksin. Nyt kuitenkin kaikki on mennyt, romahtanut, ei mitään jäljellä. Voiko ihminen olla näin yksin??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset jonkun jyystämään tulevalta exältäs munat irti, ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.

Vierailija
22/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea väsymys, mutta ei pysty nukkumaan.

Mies ei ole sanallakaan sanonut, kun olen tulevaisuudesta kysynyt. Aina vaihtanut puheenaihetta tai vastannut kierrellen.

Ei pysty nyt ajattelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Muutimme mieheni kanssa erilleen noin kuukausi sitten, hänen tahdostaan. Muuttaminen tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olen kuudennella kuulla raskaana ja kaiken piti olla hyvin. Enemmän kuin hyvin!"

Jep jep.

Vierailija
24/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pitkää tuntia odotella unettomana ja yksin aamua. Ehkä edes ainoa tosiystävä tulee paikalle kuuntelemaan ja auttamaan. Toivon enemmän kuin mitään muuta.

Vierailija
25/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

Vierailija
26/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän tapaa äitiään?

Vierailija
27/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kerran välimatkaa on niin paljon, niin onko mies muka matkustanut sen pitkän välimatkan jyystämään alaikäistä?

Ei sekään kuulosta uskottavalta...

Tai jos on totta, niin mieshän on pedofiili.

Vierailija
28/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No EI kun soitti siskolleen!

Mutta jos kerran välimatkaa on niin paljon, niin onko mies muka matkustanut sen pitkän välimatkan jyystämään alaikäistä?

Ei sekään kuulosta uskottavalta...

Tai jos on totta, niin mieshän on pedofiili.

Vierailija
29/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi siis pitää sinun sukulaisiisi yhteyttä sinun selkäsi takana... ja sinne matkusti? aika outoa..

Vierailija
30/33 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko nyt myös pähkinä purtavaksi että miten tätä juttua jatkaisi?

Vierailija
31/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämäkin juttu oli.

Vierailija
32/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua ainakin kiinnostaa tää tarina.

Vierailija
33/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekosi jo sanoissaan. Parempi olisi pysytellä mökillä vierasmaalaisia väijymässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä