Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*TOUKOTOIVEET VKO 43*~*~*

20.10.2008 |

Minäpäs aukaisen tällä kertaa uuden pinon.

Aloitetaan omalla navalla heti. Perjantaina oksensin ensimmäisen kerran ja sit vielätoisen kerran samalle päivälle, lauantaina oli sit jos parempi olo mutta eilen oli taas tois huono olo koko päivän ja kokoajan tuntui et ihan just laatta lentää muttei kuitenkaan. Yöllä sit heräsin pari kertaahuonoon oloon, mut se meni sit ohi kun kävi vettä juomassa. Oon muutenkin huomannut et jos syön ja menen sen jälkeen makoilemaan vaikka sohvalle niin tulee huono olo, varmaan vain nouseen ruoka heti ylös joten pitäisi vaan pysyä istualla. Jostain luin et näillä viikoilla pahoinvointi on pahimmillaa ja minä kun luulin säästyväni kokonaan oksentelulta, toivottavasti tuo pe oli ainoa päivä kun tarvii oksentaa.

Toivottavasti tänään tulee sit aika sinne np-ultraan,mut jos einiin huomenna varmaan viimeistään.

Eipä tässä sen kummempia, hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)

Hanna ja tupla 9+5

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliannalle onnittelut tuplista, olenkin odotellut et jos tulis toiset kaksoset tähän pinoon. Tosin itseä vähän pelottaa et onko meillä vielä molemmat vauvat matkassa, no vähän yli viikko ja sit on np-ultra joten siellä sit selviää.

Meillähän tosiaan oli tiedossa kaksosten mahdollisuus, kun hedelmöityshoidoilla alkunsa saaneet nämä vauvat ja kaksi alkio siirrettiin. Mutta meillä on suvussa kaksosia ja mun pikkusiskot ovat myös kaksoset joten siihen on hyvä vedota kun ihmiset ihmettelevät, tai sellaiset jotka eivät hoidoista tiedä.

Olo on täällä vähän parempi välillä tulee huono olo, mut ihan on ruoka maistunut. Mutta hyvää tämä saikulla olo on tehnyt kun on saanut levätä ja myös yöt oon nukkunut melko hyvin.

Mutta eipä enempää tällä kertaa, hyvää viikkonlopun jatkoa :)

Hanna ja tupla rv10+3

Vierailija
42/43 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,siis olen ollut aiva kauheassa vatsataudissa. Pe iltana vein kuopuksen kaverilleen synttäreille ja hän oli alkanut oksentelmaan melkein samantien...ja poikaa hoivatessahan meni sitten pe-la välinen yö kun mieskin juhlimassa..

La iltana alkoi sitten mulla erittäin etova olo ja vessassa vietin oksennellen pitkän yön..su menikin aivan "tajuttomana" sohvalla nukkuessa. Onneksi mies oli kotona ja hoiteli lapsukaiset. Empä ole aiemmin samanlaisessa vatsataudissa ollut...tänään olo on jo huomattavasti parempi,töihin en tietenkään vielä kyennyt. Nyt sitten odottelen tuleeko esikoiselle sama tauti,ihme on jos ei.

Ajattelin juuri perjantaina että nyt on raskaudenaikainen etominen mukavasti hellittänyt:)) noh,eteenpäin vaan.

Voi kiitos asian valaisemisesta tuon graavikalan suhteen! Joulun herkut on jo mullakin mielessä:) Pitääpä varmistaa että saa sitten tuoretta kalaa jouluksi. Olen kokeillut niitä alkoholittomia siidereitä ja ovatkin aika hyviä!Suosittelen jos yhtään tekee siiderin makua saada:)

Nyt nukkumaan jos huomenna pääsisi töihin.

Ansku rv 11+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilpeää tiistaita kaikille!

Syvimmät pahoittelut Sinikelloselle! Tsemppiä ja jaksamista teille!

Onnia tuplista! Yllätys oli varmaan melkoinen, jos ei yhtään osannut odottaa :).

Palailimme lauantaina viikon lomalta Tunisiasta ja täytyy kyllä sanoa että teki hyvää. Pelaamme mieheni kanssa golfia ja pelattiin oikein sydämmemme kyllyydestä, sillä ensi kesänä meikäläisen golfit taitaa jäädä vähän vähemmälle sattuneesta syystä. Pieni vatsatautikin saatiin tuliaisiksi, mutta onneksi vasta kotimatkalla (lievää oksentelua ja ripulia), mutta kävin lääkärissä viemässä näytteen kuitenkin varmuuden vuoksi. Mitään lääkettähän ne ei kuitenkaan antaneet tän raskauden takia, joten ihan kotikonstein koitan tässä selvitä (paljon banaania ja mustikkakeittoo ja oleilen lähellä vessaa) :)

Ankuliini: meillä näyttää olevan kummallakin se ultra torstaina 30.10. Mua jännittää kans ihan älynä että onko siellä nyt tosiaan varmasti jotain?

Väsymys on pikkuhiljaa alkanut hellitää (vaikka kyllä lomalla tulikin nukuttua 10tunnin yöunien lisäksi aina parin tunnin päikkärit), mutta eikös lomalla pidäkin? Mulla kans alkaa olla jo vatsapömpötystä ja alkaa kans jo ihan rintojen alta tuo turvotus...mutta niinhän se saakin sitten torstain jälkeen näkyä ihan vapaasti kunhan nyt sais vaan sen varmistuksen että siellä kaikki ok!!!

Luin muuten lomallani ihan huippukirjan, jota voin lämpimästi suositella ainakin kaikille meille ensiodottajille. Siinä kerrottiin tosi realistisesti ja humoristisesti kaikista raskauteen liittyvistä jutuista. Kirjoittaja on 4 lapsen äiti ja mun mielestä se oli ainakin tosi hauska. Kirjan nimi: Vicki Lovine: Tyttökavereiden opas odottajalle.

No tulipas pitkät sepustukset...enkä vielä edes päässyt noihin jouluruokiin saakka :)

Nyt täytyy jatkaa töitä!

Linnanneito79 (9+3)