Järjetön mainosarvo Suomelle BB-vaihto! Afrikassa sitä katsoo 50milj. ihmistä!
Kommentit (19)
Keskustelupalstan mukaan pitävät Suomen BB:tä mielenkiintoisempana ja Johan on niistä niiin söpö :)!
http://www.mnetafrica.com/profiles/oboma/ForumListing.aspx?bid=10&tid=3…
Tässä keskustelupalstan pääsivu jossa näkyy enemmän aiheita...
http://www.mnetafrica.com/profiles/oboma/ForumListing.aspx?bid=10&tid=3…
Laittomia siirtolaisia on Suomessa sangen vähän, ja uskon että näistäkin sopeutumiskykyisiä on ainakin yksi.
muuta kuin sopeutumisrajoitteisia (laittomia) siirtolaisia. Parempi ettei Suomea siellä kovasti mainostettaisi, ainakaan hyvässä mielessä.
sinä olet varmaan tehnyt sille yhdelle jo lapsen. Ja nyt olet oikea Mama Africa ;D
sinä olet varmaan tehnyt sille yhdelle jo lapsen. Ja nyt olet oikea Mama Africa ;D
Mutta varmaan innokkaimmat fanit etsivät kuumeisesti tietoa meidän BB:stä. Enemmän mainosarvoa on varmasti Johanilla siellä päässä.
Kaikki haluaa Suomeen. Jee tosi kivaa mainosarvoa Suomelle.
esim. afrikkalaistaustaisiin ja kyllä niillä on ollut paperit kunnossa (olen tarkistanut) ja ihan vaikuttavat sopeutuvaisilta. Tuo yleistäminen vaan on niin tyhmää.
Olen asunut Hollannissa ja siellä laittomia siirtolaisia on paljon. Suomessa on vaikeampi olla laiton, koska ihmisiä on harvassa ja yhteiskunta on järjestäytynyt. Laittomana siirtolaisena olo se muuten vaatiikiin sopeutumiskykyä, en osaa edes kuvitella miltä se voisi tuntua.
afrikkalaisilla jotka todella tarvitevat apua on edes telkkaria... Hyvin koulutettuja ja fiksuja ihmisiä löytyy varmasti Afrikastakin. Kyllä Munyakin ihan fiksulta ja normaalilta 22-vuotiaalta vaikuttaa.
vallitseviin yhteiskuntaoloihin olen havainnut lähinnä joillakin suomalaisilla lähiöpariskunnilla. Muiden kiirehtäessä töihin, nämä sopeutumisrajoitteiset aloittavat päivän kaljan kittaamisella ja siirtyvät päivän edetessä lähikuppilaan jatkamaan. Sen sijaan ne afrikkalaiset, joita tunnen, ovat kovin yritteliäitä. Jos eivät saa palkkatyötä, työllistävät itsensä yrittäjinä (ja nyt tarkoitan ihan muuta kuin pizzerioita).
ne afrikkalaisten ja irakilaisten 60-70 % työttömyysluvut on varmaan keksittyjä ja keksittyjä on myös joukkoraiskaukset, joita tekevät mamumiehet. Espoon raiskauksita noin 3,5 % ulkomaalaisvähemmistö tekee 70 %. Ihania nuo maahanmuuttajamiehet!
vallitseviin yhteiskuntaoloihin olen havainnut lähinnä joillakin suomalaisilla lähiöpariskunnilla. Muiden kiirehtäessä töihin, nämä sopeutumisrajoitteiset aloittavat päivän kaljan kittaamisella ja siirtyvät päivän edetessä lähikuppilaan jatkamaan. Sen sijaan ne afrikkalaiset, joita tunnen, ovat kovin yritteliäitä. Jos eivät saa palkkatyötä, työllistävät itsensä yrittäjinä (ja nyt tarkoitan ihan muuta kuin pizzerioita).
Ja suomalaisethan eivät tunnetusti raiskaa, pahoinpitele, tapa tai ole työttömänä, hohhoijaa... Kyllä ne maahanmuuttajamiehet, joita minä tunnen ovat oikeasti ihania ihmisiä.
t. 14
"Kun mä tunnen jonkun niin kaikki on sitten samanlaisia"..just joo...
Kuvitteletko, että päätelmiä voidaan tehdä jonkun yhden av-mamman perusteella?
Katso ämmä tilastoja!!!!!!!!! Mutta tuollainen hyysäritätihän ei näe mitään väärää siinä, että Espoossa on 3,5 % ulkomaalaisia, jotka tekevät 70 % kaupungin raiskauksista. Mikään ongelma ei myöskään ole se, että somaleista yli puolet on työttöminä. Mutta näistä mamuistahan ei saisi sanoa mitään pahaa!!!
Suomalaiset syyllistyvät rikoksiin ulkomaalaisia harvemmin. Mutta hyysäritätihän ei tätä usko.
Ja suomalaisethan eivät tunnetusti raiskaa, pahoinpitele, tapa tai ole työttömänä, hohhoijaa... Kyllä ne maahanmuuttajamiehet, joita minä tunnen ovat oikeasti ihania ihmisiä.
t. 14
En edes seuraa koko bb:tä, mutta luin keskustelun läpi ihan vaan sillai "hei wau nää heebot on Afrikassa! mä luen afrikkalaisten juttuja!" :D :D Voi dziisus, ei sitä kolmevitonen pysty käsittämään miten maailma pienenee :D
**nolona**
Siellä talossa ei varmaan tarvitse edes raiskata, eikös ne ole kaikki toistensa kanssa sillai. Kun en omista televisiota, niin onko siinä tekstitys vai kuinka keskimääräinen ohjelman seuraaja ymmärtää mitä siinä nyt sanotaan?
"Kun mä tunnen jonkun niin kaikki on sitten samanlaisia"..just joo...
Kuvitteletko, että päätelmiä voidaan tehdä jonkun yhden av-mamman perusteella?
Katso ämmä tilastoja!!!!!!!!! Mutta tuollainen hyysäritätihän ei näe mitään väärää siinä, että Espoossa on 3,5 % ulkomaalaisia, jotka tekevät 70 % kaupungin raiskauksista. Mikään ongelma ei myöskään ole se, että somaleista yli puolet on työttöminä. Mutta näistä mamuistahan ei saisi sanoa mitään pahaa!!!
Suomalaiset syyllistyvät rikoksiin ulkomaalaisia harvemmin. Mutta hyysäritätihän ei tätä usko.
t. 14
Nämä Suomeenkin tulleet afrikkalaiset "pakolaiset" ovat varsinaisia elintasopakolaisia ja joukossa on niin joukkomurhaajia kuin miljonäärejä, jotka ovat ensimmäisten joukossa paossa.
afrikkalaisilla jotka todella tarvitevat apua on edes telkkaria... Hyvin koulutettuja ja fiksuja ihmisiä löytyy varmasti Afrikastakin. Kyllä Munyakin ihan fiksulta ja normaalilta 22-vuotiaalta vaikuttaa.
...vai onkohan sittenkään? En ole seurannut BB:tä, mutta muutaman minuutin olen nähnyt ja se riitti minulle.
Toisaalta tuskinpa Afrikan BB:ssä meno on sen kummempaa, eli ehkä ko. ohjelman yleisölle tämä mainos luo silti positiivista Suomi-kuvaa?