Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään korkeasti koulutettua ihmistä joka työskentelee ihan vaatimattomissa tehtävissä?

Vierailija
25.08.2007 |

Niin sanotusti! Siis tunnetko esim lääkäriä joka tekee työkseen vaikkapa myyjän työtä? Ja miksi hän niin tekee?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä teen oman alan töitä (lukiossa opetan vieraita kieliä), mutta tyyliin pari tuntia per kk. Muuta ei vaan tunnu löytyvän :(

Sitten olenkin puhtaaksikirjoittaja (saneluita), hotellisiivousta, kaupassa välillä myös kassana.

t. FM

Vierailija
2/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitosapulaisena. Herätti aluksi pientä ihmetystä, mutta kai kyseinen henkilö on onnellinen. Tuskin jää kuitenkaan loppu iäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IP-kerhoon haettiin ohjaajia ja sinne haki maistereitakin. Näin kerrottiin, aika outoa!

Mutta ihmiset haluaa tehdä töitä ja tekevät vaikka mitä!

Vierailija
4/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puratko saneluita sairaalassa tmv?

ap

Vierailija
5/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppatieteiden maisterin, joka on hennesissä myyjänä. Tyytyväinen on.

Vierailija
6/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on työkaverini.

T: Myyjä

Vierailija
7/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja istun Prisman kassalla. Ja voin sanoa, että viihdyn. Oman alan töitäkin on, ja niitä teen, mutta työstäni kaupassa NAUTIN.

Vierailija
8/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaimmaksi työksi mitä olen koskaan tehnyt sen yksitoikkoisuuden vuoksi.

myös FM

Vierailija
9/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen FM, ja opintoviikkoja tuli suoritettua niin paljon, että riittäisivät kahteenkin tutkintoon. Ja työskentelen perhepäivähoitajana. :) On mennyt (yhteiskunnalle) kallis tutkinto ihan hukkaan minun kohdallani.

Vierailija
10/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin siitä, että työ ei seuraa kotiin. Jokainen päivä on erilainen, ja laittamalla itsensä peliin täysillä, saa yleensä asiakkaat hyvälle tuulelle.

Vierailija
11/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikassa, missä on suuria uudistuksia parin kuukauden sisään. Saattaa olla, että he tarjoavat minulle puhelinkeskuksen paikkaa. Koska tiedän firman tilanteen, saatan jopa suostua. Olin tätä ennen työtön ja kyllästyin työttömyyteen. Jotenkin tuntuu, että ei enää jaksaisi vaihtaa paikkaa, vaikka työpaikka ei pystykään tarjoamaan sitä, mitä alussa lupailivat. Koulutukseni on siis FM.

Vierailija
12/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen osa-aikaisesti korkeaa ammattitaitoa vaativaa hommaa, mutta koska se ei riitä takaamaan elantoa, täytynee keksiä jotain muuta sen oheen. Alalla työtilanne on aivan kohtuuton, joten pakko kait tehdä myös jotain " ala-arvoista työtä" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi