Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikonsteja synnytyksen käynnistämiseksi!

Vierailija
25.08.2007 |

Laskettu aika ylittynyt jo 10 päivällä enkä halua, että synnytys käynnistetään sairaalassa keinotekoisesti. Please, help me!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan suihkuttelu vuorotellen kylmällä ja kuumalla.

Vierailija
2/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauna, seksi ja siivous! ja suklaa on se neljäs ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin laskettu aika oli juuri silloin...

Vierailija
4/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eka neuvo ja se vatsan suihkuttelu, muuten vedellä, toinen.

Vierailija
5/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi virtahepo odottaa jakautumista... Kohta lenkille, sitten saunaan! Seksiä ei taida tippua :-(

Vierailija
6/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistettiin sitten 41+5 sairaalassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin lääkärit tarkastaessaan tilnnetta. Useinhan juuri sisätutkimusten jälkeen synnytys käynnistyy.



(Itse synnytyksen käynnistin näin, mutta monesti jälkikäteen on tullut mietittyä, että oliko se nyt kuitenkaan kovin järkevää.)



Toinen vaihtoehto on tasajalkaa hyppiminen. Paine kohdistuu entisestään kohdun suulle.



Kolmas: kyykkiminen. Leveä kyykky asento ja heijaat ja jumputat itseäsi siinä puoli tuntia.



Neljäs: juo pikari konjakkia.



Viides: Odota kärsivällisesti, että synnytys käynnistyy itsekseen.

Vierailija
8/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka siivosin koko kämpän ilman miehen suurempaa apua. Sitten saunottiin ja lopuks harrastettiin seksiä. Suunnilleen 12 tunnin päästä lähdettiin sairaalaan ja siitä reilun 16 tunnin päästä tyttö oli pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Laskettu aika ylittynyt jo 10 päivällä enkä halua, että synnytys käynnistetään sairaalassa keinotekoisesti. Please, help me!

Jouduin käynnistykseen raskausmyrkytyksen takia, ei alkanut!

Ei alkanut , hieroin nänninpäitä ja niillä eväillä syntyi!

Vai liekö ollut aika syntyä`?

Vierailija
10/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sauna, seksi ja siivous! ja suklaa on se neljäs ;D

Siinähän on jo neljä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin aikuiset.



Mulla 3 synnytystä takana, eli tiedän mistä puhun. Eletty normielämää siivousten, saunomisten ja seksin kanssa. Kaikki ovat tulleet, kun luonto on päättänyt.



Mitä vikaa on käynnistyksessä? Paljon harkitumpaa, kuin vaikka itse sössitty kohdunsuun räpläys ja tunnissa hätäsynnyttäminen...

Vierailija
12/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Toinen vaihtoehto on tasajalkaa hyppiminen. Paine kohdistuu entisestään kohdun suulle.

Sehän saattaa vaikka irroittaa istukan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


seksi (sperma) tehoaa myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä