Kotikonsteja synnytyksen käynnistämiseksi!
Laskettu aika ylittynyt jo 10 päivällä enkä halua, että synnytys käynnistetään sairaalassa keinotekoisesti. Please, help me!
Kommentit (13)
sauna, seksi ja siivous! ja suklaa on se neljäs ;D
Tosin laskettu aika oli juuri silloin...
oli eka neuvo ja se vatsan suihkuttelu, muuten vedellä, toinen.
Täällä myös yksi virtahepo odottaa jakautumista... Kohta lenkille, sitten saunaan! Seksiä ei taida tippua :-(
Käynnistettiin sitten 41+5 sairaalassa....
Ihan niinkuin lääkärit tarkastaessaan tilnnetta. Useinhan juuri sisätutkimusten jälkeen synnytys käynnistyy.
(Itse synnytyksen käynnistin näin, mutta monesti jälkikäteen on tullut mietittyä, että oliko se nyt kuitenkaan kovin järkevää.)
Toinen vaihtoehto on tasajalkaa hyppiminen. Paine kohdistuu entisestään kohdun suulle.
Kolmas: kyykkiminen. Leveä kyykky asento ja heijaat ja jumputat itseäsi siinä puoli tuntia.
Neljäs: juo pikari konjakkia.
Viides: Odota kärsivällisesti, että synnytys käynnistyy itsekseen.
Eka siivosin koko kämpän ilman miehen suurempaa apua. Sitten saunottiin ja lopuks harrastettiin seksiä. Suunnilleen 12 tunnin päästä lähdettiin sairaalaan ja siitä reilun 16 tunnin päästä tyttö oli pihalla.
Vierailija:
Laskettu aika ylittynyt jo 10 päivällä enkä halua, että synnytys käynnistetään sairaalassa keinotekoisesti. Please, help me!
Jouduin käynnistykseen raskausmyrkytyksen takia, ei alkanut!
Ei alkanut , hieroin nänninpäitä ja niillä eväillä syntyi!
Vai liekö ollut aika syntyä`?
Vierailija:
sauna, seksi ja siivous! ja suklaa on se neljäs ;D
Siinähän on jo neljä!
niin kuin aikuiset.
Mulla 3 synnytystä takana, eli tiedän mistä puhun. Eletty normielämää siivousten, saunomisten ja seksin kanssa. Kaikki ovat tulleet, kun luonto on päättänyt.
Mitä vikaa on käynnistyksessä? Paljon harkitumpaa, kuin vaikka itse sössitty kohdunsuun räpläys ja tunnissa hätäsynnyttäminen...
Vierailija:
Toinen vaihtoehto on tasajalkaa hyppiminen. Paine kohdistuu entisestään kohdun suulle.
Sehän saattaa vaikka irroittaa istukan!
Vatsan suihkuttelu vuorotellen kylmällä ja kuumalla.