Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI syys-lokakuun tietämillä??

25.08.2007 |

Täällä Pa-mi joka aloittaa toisen virallisen Ivf:n viiden päivän päästä taas Synarelan suihkuttamisella.

Jos täti osaa tulla ajoillaan (mitä taas epäilen) niin silloin punktio ja siirto syyskuun viimeisellä viikolla, mutta luulen että siirtynee lokakuun ekalle, siis jos kaikki onnistuu.

Takanahan meillä on yksi keskeytetty hoito ja viime maaliskuulta kahden alkion tuoresiirto josta nega ja toukokuussa pas josta myöskin nega =(

Nyt sitten taas toiveikkaana eteenpäin.

En viitsinyt enää kirjoitella tonne elo/syyskuun pinoon kun siellä jo tytöt niin pitkällä hoitojen kanssa ovat, luulisin että saan kohtalotovereita seurakseni??

Kommentit (286)

Vierailija
221/286 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :( On kurjaa ja kohtuutonta joutua kestämään keskenmeno henkisine ja fyysisine kipuineen. Jokainen suree omalla tavallaan, mutta omasta puolestani voin sanoa että elämä voittaa jossain vaiheessa. Yllättävän piankin, jotenkin. Luota siihen.

Minua itseäni lohdutti ajatus, että olen saanut olla edes hetkisen raskaana (siis 2 kertaa), joten luen itseni jonkinlaiseksi äidintekeleeksi. Kävin lapsettomien tyhjän sylin messussa pyhäinpäivän tienoolla. Siellä esitettiin erään lapsettoman tekemää laulua, josta jäi mieleen minua lohduttanut kohta: " eromme kestää tämän elämän verran" . Tietenkään kaikkien ei tarvitse näin ajatella, korostan sitä! Joillekin voi olla helpompaa ajatella, että lapsi ei ollut vielä kunnon alkukaan näin varhaisessa vaiheessa tai muuta omaan ajatusmaailmaan sopivaa. Voimia joka tapauksessa! Toivottavasti tyhjennys alkaa ja menee hyvin, pidän sinulle peukkuja maanantaina...

Sanni-anniina: Voimia negan kestämiseen. Aika antaa uusia ajatuksia toivottavasti miehellesi. Pettymyshän se on ollut hänellekin..

hanka: Onnea ja suojelusta matkaan pienillesi edelleenkin!

Hyvää marraskuun jatkoa kaikille muillekin.

Vierailija
222/286 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin pikaa ketjuja, kun olen ollut poissa suuren pahoinvointini/oksenteluni takia. Sorry.

Halusin tietää kuitenkin miten SanniAnniinalle kävi. Pakko ensin kuitenkin PAHOITELLA Marilea ja Hipukkaa!! Olen todella pahoillani minäkin, ihan kohtuutonta ja hirveetä. Olen ihan järkyttynyt!!

Hanka: Olet jäänyt auton alle! Kaikkee nyt tapahtuu, oletteko kunnossa? En palstaile missään. Kysyit sitä.

SA: Olen pahoillani negasta. Miehille nuo hoidot, oma osuus, on ihmeen rankkaa. Meilläkään ei ensin siihen suostuttu uudestaan. Meni muutama vuosi! Otti päähän!

KAIKILLE TEILLE SYDÄMESTÄNI SUURET HALAUKSET!

Kun olen paremassa kunnossa, seuraan nimimerkkejänne, jos täällä vielä jossain palstoilla olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/286 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tänne jo kirjoittaa, heti Hipukan viestin jälkeen. Hyvä et sulla on kaikki hyvin.

Vierailija
224/286 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki!

Òlen vähän viime tipassa tulossa palstailemaan, otatteko vielä mukaan :)

Mulla on siis punktio on tulossa jo ens maanantaina. Meillä on toinen ivf käynnissä, ekasta saatiin alkioita 12, joista 1 tuoresiirto ja kaksi passia. Noista ei kuitenkaan raskauduttu ja loput alkiot kuoli sulatuksessa.

Eilisessä ultrassa lääkäri arvioi follikkeleja olevan 14 joka on aika sama kuin viimeksikin, mutta toista munasarjaa ei välttämättä saada tällä kertaa punktoitua (endometrioosi tekee kiusaa).

SanniAnniina oli just sopivasti päivittänyt ton listan tähän mun viestin edelle, joten pääsin heti kärryille hieman muidenkin kuulumisista. Kohtahan pitäisi tulla jo ensimmäinen testiuutinenkin, joka on toivottavasti tietenkin plussaa!

-hanka-

Vierailija
225/286 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Viimeisten Puregon(150IU)+ Orgalutran- pistosten vuoro on tänään. Ja huomenna otan Pregnylin. Sunnuntaina vapaapäivä lääkkeistä ja maanataina klo 8 on vuorossa punktio. Eilen kävin ultrassa, jossa näkyi n. 20 munarakkulaa. Muutamat eivät kyllä olleet jaksaneet kasvaa toisten vauhdissa, mutta toivotaan nyt hyvää saalista sitten maanantaina. Jännittää aika tavalla, ja toisaalta ei malttaisi odottaa punktioon pääsyä.. No, viikonloppu kuluu työn merkeissä ja ensi viikolla sitä sitten vasta hermorauniona olenkin...

Vierailija
226/286 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda ja Hanka: Onnea punktioon! Hyvät saaliit näyttää olevan tulossa, hedelmöitymis- ja jakaantumisonnea mukaan!

Pa-mi: Tuntuvatko munasarjat heräilevän?

Itse olen pistänyt 3 pvää puregonia 225. Eilen jo vihloi munasarjoja, jospa siellä jotain elämää olisi (viimeksi vain 4). Mukava kun on tämä pistäminen näin toisella kerralla helpompaa (+ tietty iui:t aiemmin).

Vähän huoletti enemmän tai vähemmän yli viikon jatkunut kuukautisvuoto, silti sain alkaa pistämään.

Mokailin suihkeiden kanssa ennen 0-ultraa, kun en laskenut annosten riittävyyttä, suihkuttelin vaan menemään ja pullo (läpinäkymätön) veteli jo viimeisiään, yli 10 annosta yli määrän.. Jäi mieleen kun viimeksi sanottiin että niissä on aina ylimääräistä, näköjään oli :) Mietin, josko vuodon pitkitys johtui siitä etten saanut kuitenkaan tarpeeksi sumuja, näin ei silti lääkäri mieltänyt...

Lisäksi vatsaontelossa jotain nestettä, sekään ei kuulemma haittaa (?). Eikös nestettä ole juuri hyperstimulaatiossa, paitsi ettei sellainen voinut vielä olla kun en ollut alkanut pistämään ;)

Tuleekohan tästä viimeisestä kivisestä taipaleesta mitään...

Vierailija
227/286 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuisi yksi tähän pinoon mukaan? Meillä olis alkamassa 5 IVF, lyhyellä kaavalla. Aikaisemmista on saatu aikaan vain yksi kohdunulkoinen, jonka vuoksi leikattiin sitten pois toinen munajohdin ja toiseen laitettiin klipsi samalla kertaa. Ikää minulla on 36 ja miehellä 40.

Eli aloittelen Puregonit seuraavasta kierrosta elikkäs jossain tuolla 2.10 tietämillä. Ollaan hoidossa yleisellä ja siellä gynet oli olleet koulutuksessa, joten minulla kokeillaan nyt puregonin rinnalla Luveris-pistos lääkettä. Tehosta ei varmoja tuloksia, mutta koekaniina tässä nyt ollaan. Puregon annos aloitetaan 300IU ja Luveris 75 IU.

Mutta onnea kaikille yrittäjille ja toivotaan piiitkäää plussa pinoa.

Vierailija
228/286 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilitetään heti omaa napaa....saas nähdä kuinka tässä käy. Mulla alkoi sitten oudot tuhruvuodot pistämisen jälkeen ja ihme polttelut, sitten olenkin ravannut jokapäivä jossain verikokeessa ja ultrassa, tulehdusarvot ok, eli tulehdus poissuljettu, uä:ssä ei näkynyt mitään selittävää ja umppariepäilykin lätkäistiin niskaan, toinen vaihtoehto heillä oli että endo on " levähtänyt" sitten kunnolla ?, no olenkin nyt sitten makoillut sohvalla puoliviikkoa ja ihmeja kumma tuhru loppui nyt viikonlopuksi.

Marile vissiin kysyikin onko muniksissa toimintaa?? Juu ei varmaankaan...olen nyt viitenä iltana tykittänyt annoksella 300 tänään siis 6.s pvä tulossa. Turvotusta ei ole ja eikä oikein tuntemuksiakaan, tiedä häntä sitten.

No mutta mulla onkin niin hervoton kipukynnys tuon endoni takia, katsotaan huomisessa uä:ssa taas miltä tilanne näyttää.

Minullahan ei tuo toinen munasarja reagoi juurikaan mitään näihin hoitoihin, että kiikutaan tuon uhden varassa.

Mutta muuten mukavaa sunnuntaita ja oireita kehiin ;)y

Vierailija
229/286 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänään taas päivittää tuon listan, kun pari uuttakin on taas liittynyt joukkoomme :) Tervetuloa -hanka- ja sira-71!

Kaipaatteko muuten jotain muita tietoja listaan, kuin nuo aiemmissa listoissa olevat? Ja osaisko joku kertoa, mistä saisi ohjeet värien käyttöön tekstissä?

Huomenna alkaakin jo viikko 39.

vippetti: Missä olet? Pääsitkö piinailemaan?

Tilda-777: Upea munissaalis tulossa :) Hurjasti tsemppiä huomiseen punktioon! Arvaan, että jännittää kovin.. Kipaisehan sitten kertomassa miten meni!

Emma-Neea: Hienoa, et tällä kertaa sait sinäkin hyvän munissaaliin ja tasaisen vielä! Vieläkö pe ultrassakin oli yhtä hyviä uutisia? Sinullekin kovasti tsemppiä huomiseen punktioon!

-hanka-: Mukaan joukkoon vaan! Hieno munissaalis sullakin :) Toivottavasti saisivat toisenkin munasarjan punktoitua.. Kurja tuo endo! Parempaa plussatuulta tähän yritykseen ja tsemppiä huomiseen punktioon! Pääsetkin piinailemaan ihan samaan aikaan Tildan ja Emma-Neean kanssa :) Mahdattekohan kohdata?

Elli-77: Pysy vaan pinossa! Harmi, ettei muniksia tällä kertaa tullut kuin yksi, mutta kuten sanoit, eipä siihen enempää tarvitakaan :) Mites sun inssi meni? Sulla taitaa olla jo pp 9 menossa eli ensi viikolle jännitystä sielläkin! Koska testipv? Tukilääkityksestä kysyit, mulla on ollu luget aina inssien jälkeen.

minäx81: Miltäs ultrassa näytti viime viikolla? Pääsetkös sinäkin tositoimiin suunnitellusti alkavalla viikolla?

pa-mi: Voi hurja, mikähän sun sisällä on myllertäny? :( Toivottavasti piikitykset on kuitenki auttanu ja saat positiivisia uutisia huomisessa ultrassa!

Marile: No huh, jännäksi on sullakin mennyt. Hyvä tietää, et sumujenki kanssa saa olla tarkkana. Ens viikolla pääsen itsekin niiden kanssa leikkimään ekaa kertaa. Sulle kans peukutukset, et piikitykset antaa kaikesta huolimatta tarvittavan vasteen!

Hipukka1: Tervetuloa joukkoon vaan sinullekin! Melkoinen taival sinulla jo takana.. :( Jokos olet päässyt ultraan kurkistamaan mikä tilanne? Ehdottoman positiivista plussatuulta tähän hoitoon :)

mamabear: Mitä tuntemuksia, ultranäkymiä? Samassa aikataulussa taidat edetä pa-min, Marilen ja Hipukan kanssa :)

toive08: Miltäs sumuttelut on tuntunu? Joko alkaa pikkuhiljaa jännittää? Korjasin tulevaan listaan sun p&s viikon; 41 se onkin eikä 40.

Tintti_77: Sumut alkanu? Milläs aikataululla etenet ja joko tiedät kumpi hoito sulle tehdään?

Kerttu-74: Onko kaikki sujunu " kuin elokuvissa" (hauska ilmaisu :)? Meitä ensikertalaisia taitaa vähän muita enemmän jännittää nuo toimenpiteetkin, munissaaliiden ja eri vaiheiden onnistumisen ohella, vai kuinka?

mooa: Suklaan avulla päästy syysalakulosta? Samaa kikkaa käytän minäkin ja sitte taas mutisen peilin edessä.. ;) Toivottavasti Suprecur on vähä vähempi aiheuttanut aaltoja tai muutakaan epämiellyttävää! Niitä itsekin jännityksellä odotan.

sira_71: Joukkoon mukaan vaan! Aikamoiset toimenpiteet on sullakin jo takana :( Jännittävää, et sä oot päässy kokeilemaan jotain uutta lääkettä! Toivotaan, että se on superhyvää :) Onkos sulla punktio ja siirto suunnitteilla viikolle 42 vai miten? Kaava lyhyt?

Ja vielä ON: Joukon hännänhuippuna aloitan Suprecurin nuuhkimisen ensi lauantaina. Jännityksellä seuraan teidän kuulumisia ja kertomuksia:)

Olipa meitä paljon! Suorastaan myrskyisää plussapuhuria pinoon toivotellen,

SanniAnniina, kp 11/19-30pv

Vierailija
230/286 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Sira!

Paljonko olet saanut aiemmilla kerroilla muniksia, kun annoksesi on noinkin suuri + uusi lääke lisänä? Oletkos julkisella puolella saanut tehdä kaikki ivf:t? Tainnut olla pitkä prosessi nuo 5 kpl...

pa-mi: Harmittelut omituisesta koetuksestasi!

Itselläni alkanut taas kummat alapään aristusoireet, joita oli viimeksikin (hankala istua töissä :(. Nytpä siis tiedän että ne liittyvät jotenkin pistoksiin. Tuskin malttaa odotella tiistain ultraa mitä munisrintamalla näkyy. Malttiahan tässä hommassa tarvitaan.

Kiva kun on tätä vertaisporukkaa, miehellä niin superkiire töissä, että tuskin muistaa punktioviikkoakaan ;)

Mites paljon teidän siipat jaksaa olla menossa mukana?

Vierailija
231/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Niin kovasti kun punktiota jännitikin, niin näin jälkikäteen voin todeta että turhaan. Aamulla siis tehtiin ensimmäinen punktioni, eikä se juuri sattunut. Lääkkeet olivat hyvät ja niitä sai lisää, jos kipeältä tuntui. Kaikki siis meni hyvin. Munasoluja löytyi 17 ja toivottavasti moni niistä hedelmöittyy. Huomnenna soitan klinikalle, jännittäminen jatkuu...

Vierailija
232/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki kanssasisaret,

Mahtuuko vielä pinoon mukaan ? Mulla alkaa puregon pistokset huomenna ja punktio+siirto olis tarkotus olla sitten viikolla 41.

Tää on meidän toinen ICSI hoito, pitkällä kaavalla mennään - viime keväisestä ekasta hoidosta alkoi kyllä raskaus mutta ei ollut pieni tarrannut tarpeeksi kovin kiinni kun raskaus meni kesken kuudennella viikolla =(.

No, josko nyt olisi parempi onni.

Plussatuulia kaikille :o)!

Terkuin,

Giselle

Vierailija
233/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda tässä maanantaissa on joku juttu koska mekin saatiin aikaiseksi 17 munasolua! Oon kyllä tosi onnellinen tuosta määrästä, varsinkin kun tällä kertaa oli aika tuskallinen punktio. Vasen munasarja saatiin helposti ja kivuttomasti punktoitua, mutta oikea tuotti tosi paljon ongelmia ja mun mahaa runnottiin oikein kahden hoitajan voimin. Kipulääke virtasi ja nyt on lääkekrapula :)

Marile: mulla oli kanssa nestettä vatsaontelossa ennen piikittelyjä, se johtui ilmeisesti joko endometrioosista tai keltarauhaskystasta joka synarelan vaikutuksesta kuivui pois. Toivotaan että nuo alkuhankaluudet ennakoi iloista lopputulosta!

Entäs Emma-Neea, olitko jo punktoitavana myös?

Gisellelle tervetuloa!

SanniAnniina ihan kuin olisin joskus lukenut että tuota " lainaa alkuperäistä viestiä" kun klikkaa saa eri värin, kokeilenpahan tähän heti lainata:

;)pa-mi:

Täällä Pa-mi joka aloittaa toisen virallisen Ivf:n viiden päivän päästä taas Synarelan suihkuttamisella.

Jos täti osaa tulla ajoillaan (mitä taas epäilen) niin silloin punktio ja siirto syyskuun viimeisellä viikolla, mutta luulen että siirtynee lokakuun ekalle, siis jos kaikki onnistuu.

Takanahan meillä on yksi keskeytetty hoito ja viime maaliskuulta kahden alkion tuoresiirto josta nega ja toukokuussa pas josta myöskin nega =(

Nyt sitten taas toiveikkaana eteenpäin.

En viitsinyt enää kirjoitella tonne elo/syyskuun pinoon kun siellä jo tytöt niin pitkällä hoitojen kanssa ovat, luulisin että saan kohtalotovereita seurakseni??

Vierailija
234/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se toiminutkaan niin :(

No, tsemppiä kaikille sumuihin pistoksiin sun muihin juttuihin, onnistukoot hoitonne paremmin kuin mun lainauskokeiluni ;D

-hanka-

Vierailija
235/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kiitos päivityksestä SanniAnniina! Perjantaina ultrassa oli hiukan huonommin, mutta jatkoin pistämistä lauantaihin ja punktio siten vasta huomenna. Luin Osbournen tarinaa ja sain hyvää tukea, että muutamallakin alkiolla voi onnistua. Katsotaan huomiseen ja tietty ke ja to on jänniä päiviä. Sulla hoito alkamassa! Tsemppiä, saatko oireita lääkkeistä?

Tilda ja hanka: hyvät saaliit teillä, toivotaan hyviä tuloksiakin!

Pa-mi: Harmi sun tuhrut. Kuinkas ultrassa tänään? Ollaan sikäli kohtalotovereita sun kaa et vaste täälläkin sitä sun tätä. Pistin myös 300 iu 10 päivää. Mutta sitä kauheeta menopuria...kaikkea en aina saanut edes ruiskuun. Endo tausta myös.

Toivon vähäisiä sivuvaikutuksia ja hyviä alkioita ja malttia piinaan:=)

Vierailija
236/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon Giselle_70!

Ja kiitos avustusyrityksestä -hanka- :) Ei oo ilmeisesti mikään ihan helppo juttu, mutta koetan kysellä enskoilta lisäapua. Josko sitten ensi viikon listaan saisin ne väritkin.

vippetti; 3.ivf, kaava: lyhyt, punktio&siirto vk 37, testipv: tulos:

Elli-77; 2.ivf, kaava: lyhyt, p&s vk 39, vaihtui inssiksi 14.9., testipv: tulos:

Tilda-777; 1.ivf, kaava: lyhyt, p/24.9. (17 munista) & s vk 39, testipv: tulos:

-hanka-: 2.ivf, kaava: pitkä?, p/24.9. (17 munista) & s vk 39, testipv: tulos:

minäx81; 1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 39, testipv: tulos:

Emma-Neea: 3.ivf, kaava: lyhyt, p/25.9. & s vk 39, testipv: tulos:

Marile; 2.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 40, testipv: tulos:

pa-mi; 2.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 40, testipv: tulos:

mamabear; 2.icsi, kaava: pitkä, p&s vk 40, testipv: tulos:

Hipukka1: 5.icsi, kaava: pitkä, p&s vk 40, testipv: tulos:

toive08; 1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 41, testipv: tulos:

Tintti_77; 3.ivf/icsi, kaava: lyhyt, p&s vk 41, testipv: tulos:

Giselle_70; 2.icsi, kaava: pitkä, p&s vk 41, testipv: tulos

Kerttu-74; 1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 42, testipv: tulos:

mooa; 2.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 42, testipv: tulos:

sira_71; 5.ivf, kaava: lyhyt, p&s vk 42?, testipv: tulos:

SanniAnniina; 1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 44, testipv: tulos:

Vierailija
237/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa kävin tänään, jotain on tapahtunut, viitisen kappaletta kait tällähetkellä eri kokoluokkaa, masussa alkanut turvotusta ja tuhrut hävinneet. Annostus nostettiin tänään huimaan 450 iu. kauheeta hevoskuuria...viimeksikin ne mun munikset otti sen pikaspurtin lopussa ja niitä oli yli 10 kuitenkin vaikka viittä metsästettiin ;)

Jotenkin luulen että tästä hyperin vielä kehittää....noo aivan sama, jos tulos on toivottu. En tiedä mikä, ehkä se endo sitten vikana kun vaste niin huono, kaikki veriarvot yms. kunnossa??

Tsemppiä muille munijille ja peukut pystyssä jotka odottaa tietoa hedelmöittymisestä jne... ja tervetuloa uusille ja kaikille tasapuolisesti.

pa-mi

Vierailija
238/286 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pa-mi, sanoit 450IU:ta hevoskuuriksi... Mitähän mulle on jätetty klinikalla kertomatta, kun mitään vikaa ei kummastakaan löydetty(kerrottu?) ja mulla on edessä elämäni eka IVF alkaen heti 900IU pistoksin!

Onko joukossa joku, joka osaisi selittää miksi näin iso annos? Pelkään muutenkin kipua ja ennenkaikkea punktiota toimenpiteenä. Piikityksiin onneksi vielä vähän aikaa, kun Suprecurkin alkaa vasta lauantaina (suurimmalla annoksella sekin ja sitte lopuksi Lugetkin isolla annoksella aamuin illoin 2kpl 200mg).

SanniAnniina ymmällään :O

Vierailija
239/286 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SanniAnniina: sun ehkä kannattaa varmistaa tuo annostus lääkäriltä, kuulostaa tosiaan aika mahdottomalta noin iso satsi. Luulen että se 900 on tullut siitä, että ainakin mulle määrättiin 900 IU kyniä, joista sitten pisteltiin useita kertoja.

Pamille jaksamisia, voin kuvitella että noin hurja annostus teettää kyllä jo vähän tukalaa oloa, toivottavasti ei kuitenkaan tuu tota hyperiä.

ON: Eilen oli punktion jälkeen vähän paha olo vielä kotonakin, mutta ilokseni huomasin aamulla, että ei oo enää kuin vähän arkana maha ja aamupalakin jo maistuu. Huominen siirto alkaa jo jännittää (olettaen että siihen päästään), meille on nimittäin näillä näkymin tulossa kaksi tyyppiä kyytiin!

-hanka-

Vierailija
240/286 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tarkista tuo annostus sieltä klinikalta, yleensä ekaan ivf:ään mennään 150 iu annoksella jota tarvittaessa nostetaan, olisiko mahdollisuus että tuo 900 on vain se ampullin koko? luge annostus on iahn normaalin kuulonen, sekin vaihtelee eri hoitopaikkojen suhteen. Kyllä tuo 900 iu kuullostaa ihan hirveän hurjalle, sillä mullakin eka kertaa nyt tämä 450 iu ja se tuntuu tuolla vatsassa, Ihan ekassa joka keskeytettiin silloin aloitettiin 150 iu:lla, Toka ivf jolla päästiin joa siirtoon ja kerran pas:iin aloitettiin 250 ja lopeteltiin tuohon 300 iu.

Kuulumisia.....mitkä on hedelmöitystulokset??? ja miten muilla paljonko on muniksia tuloillaan?

Nyt koiran kans ulos (opettelemme sisäsiitiksi, melkein on jo) ja työpaikalle.

Pa-mi

p.s ihanan aurinkoinen ilma =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän