Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en oikeesti tajua sitä et vessassa miehet (yleensä) lukee lehteä istunnollaan..

Vierailija
24.08.2007 |

....

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotovaahtopullon ym ja luen sen tekstejä.. =) Kiinnostaisikin tietää mitä nämä " ei lukijat" tekevät.. Pyörittelevät silmiään, kyttäävät seiniä ja pakertavat paskaa vaan vai?

Vierailija
22/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim mä saatan naama punaisena yrittää joskus puolikin tuntia ennenkuin irtoaa. ihan on pää kipeä urakan jälkeen. anonkin joskus et synnytyksissäkin pääs helpommalla ;) Niin ihan kiva siinä urakoidessa on samalla lueskella jotain muutakin kun pullojen ja purnukoiden tuoteselostuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me tytön kyllä luetaan. Tytär varsinkin viihty vessassa pitkiäkin aikoja lehden kanssa. Mä en koskan viel lehtiä vessaan, mutta luen siell sitten näitä tyttären, mixejä, suosikkeja ja demejä.

Mutta joo, mun mies eikä poika lue lehtiä vessassa.

Vierailija
24/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen aina vessassa Tex Willeriä. Ainoa ongelma on, että kun on se seisten tehtävä, niin lukiessa voi vahingossa unohtaa sihdata, ja aluksi lorottelee sitten vahingossa lattialle tai seinille.

Vierailija
25/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuslakkapulloa tai ihan mitä vaan. Tuskin teistäkään kukaan paskalta selviää 10 sekunnissa vai? Se olis kyllä pisin aika minkä paskalla kestäisi lukematta...

Vierailija
26/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan kun ollaan heillä kylässä jamies menee tunniksi vessaan. Talossa ainoastaan yksi vessa ja raivostuttaa kun anoppi sanoo, ettei siihen oven taakse saa mennä hätyyttämään.

Vierailija
27/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin lukemista vessassa. Usein vaihtuvia lehtiä laatikossa siististi eikä pytyn vieressä pölyttymässä. Meilläkin siivotaan säännöllisesti ja käsipyyhkeet vaihdetaan. Kun on sellainen suoli että istunto voi kestää niin mukavampi olla jotain luettavaa. Kaikilla se ei onnistu nopea käynti.

Vierailija
28/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töissä ku ei viitti viedä lehteä vessaan, niin pelaan kännyl pasianssia :))

Vierailija
29/29 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on neljä siskosta ja meidän lisäksi äiti ja kaikki olemme lukeneet lehtiä vessassa. Yhdellä siskoistani on jopa lehtikori vessassa. Siellä on kiva mennä vessaan, kun tietää, että lehdet ovat jo valmiina pöntön vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme