Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan se eka rokotus, millaisia oireita siitä on tullut?

Vierailija
24.08.2007 |

Siis hitsi, ekalla rokotuskerralla meni lähes tasan kaksi viikkoa että lapsi alkoi lämpöillä, sitä kestikin sitten pari viikkoa. Nyt sai boosterin samaa rokotetta ja -avot- taas sama 2 viikkoa ja pum, lämpöily tuli takaisin. Satumaako, vai rokotuksen jälkioireita? :O

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset kun sai rakotteet, niin olivat kärttyisiä ja kuumeisia saman illan kun rokotteet olivat saaneet..



Meillä siis näin.

Vierailija
2/4 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Esimerkiksi DTaP-IPV-Hib aiheuttaa yli 39 asteen kuumeen alle prosentille rokotetuista. Jos lapselle on aikaisemmin noussut nopeasti korkea kuume rokotteen antamisen jälkeen, kuumelääkettä voi antaa ennalta ehkäisevästi seuraavan rokottamisen yhteydessä, kun annetaan samaa rokotetta."



(KTL:n sivuilta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että todennäköisemmin ihan sattumaa.

Vierailija
4/4 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kestänyt viikon, lisäksi on tullut nokkosrokkoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi