Miten saada 3kk vauva juomaan tuttipullosta?
Kertokaa minulle miten ihmeessä saan tytyni, joka on liki 3kk vanha, juomaan pullosta..? Olen yrittänyt kaiken kokoista ja muotoista tuttia pulloon, mutta ei..
En ole lopettamassa imetystä, mutta olisi kiva päästä jonnekin käymään kauemmaksi aikaa kuin tunniksi kahdeksi. Mielenterveydenkin kannalta..
Tuttia tyttö ei koskaan oikein ole imenyt, jos olisi, silloin kai pullostakin syöminen sujuisi paremmin.
Vinkkejä kiltit ihmiset..:)
sämpyläinen ja tytteli
Kommentit (2)
Tältä palstalta sain aikoinani vinkin kokeilla tätä ja se tepsi kakkoselleni. Niitä saa Cittarista ainakin. Mutta ei sekään ihan heti onnistunut ja poika oli silloin jo 6,5 kk ja söi jo kiinteitäkin. Mulla on kans 3,5 kk ikäinen tyttö eikä ole ottanut Ainun tuttipulloa, jota isä tarjonnut. Seuraavaksi pitäisi keittää tuo MAM ja kokeilla taas sillä, mutta kun ei ole menoa tiedossa nyt niin laiskuuttani en ole viitsinut vielä testata... Taitaa taas jäädä hamaan tulevaisuuteen se opettaminen, vaikka vannoin et kolmosen kans tekisin sen aikaisemmin.
Uskon itse että kiinteitten tultua mukaan kehiin, opettaminen on helpompaa, joten ei mene enää meillä kauan :) Meillä ainakin rinnalle pääsy on myös sitä turvan ja lohdun saamista, jota ei tuttipullosta varmaan irtoa!
Tähän minäkin haluaisin vinkkejä! Meillä on ihan täysin sama tilanne; kohta 3kk vanha tyttö joka ei ole koskaan huolinut tuttia eikä siis tuttipullokaan kelpaa. Ainun, Nukin ja Aventin pullot on jo kokeiltu..