Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttu nössö mies tossun alla

Vierailija
23.08.2007 |

Raivostuttaa katsella vierestä. Mies tekee töitä, tulee kotiin ja hoitaa kotityöt ja lapsen iltaisin sekä kaikki viikonloput. Vaimo kiukuttelee, soittelee alvariinsa töihin ja on määrännyt, ettei äijä pääse koskaan kavereidensa kanssa mihinkään. Siis ikinä. Itse käy harvakseen tuulettumassa.

saisipa mies voimia jättää vaimonsa. perhellä yksi parivuotias mukula ja toista yritetään. Se harppuuna on kai liian hapan tullakseen raskaaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä luultavasti tiedätkin. Mies sentään pääsee töihin tuulettumaan.

Vierailija
2/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on vaan todella vaativa ja saneleva, käy sääliksi miesparkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden parisuhteen tilasta ja kätketyistä valta- ja riippuvuussuhteista tuntee ainoastaan pariskunta itse. Ulospäin he esittävät aina vain oman versionsa, väritetyn sellaisen.

Vierailija
4/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vain tyystin unohtavat, että tämä mies/nainen on ITSE valinnut puolisonsa, ITSE päättänyt tehdä lapsia tämän kanssa ja ITSE päättää jatkaa edelleen suhdetta. (ja ap:n tapauksessa yrittää tehdä jopa lisää lapsia!!!)

Oikeasti, vaikka kuinka inhoaisit tuota miehen vaimoa niin ota silmä käteen. He ovat yhdessä, yrittävät tehdä yhteistä lasta ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta. Miksi tahdot riistää tämän mieheltä? Miksi tahdot hänen olevan sinkku ja elävän ilman vaimoaan ja lapsiaan? Miksi suhtaudut niin alentuvasti mieheen, ettet usko hänen pystyvän itse päättämään kenen kanssa elää ja on??

Vierailija
5/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan heidän oma asia!

Vierailija
6/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme e-suomessa ja muutenkin täsmäisi ;)

Mies on nynny ja kiltti ja tossukka. Soittelen sille välillä töihin ja valitan jostain jutuista. Se tekee kotitöitä kun tulee töistä kotiin, ja hoitaa lasta todella paljon! Olen hirveä valittava akka, rasittava nalkuttaja. Minulla on jotain ongelmia joita yritän selvittää, jotta jaksaisin kotona olla aktiivinen, mutta nyt en joskus vain yksinkertaisesti pysty. Siksi onkin niin hyvä että on mies joka niin kiltisti pitää meistä huolta ja HALUAAkin pitää, vaikka toki turhauttavaa hänelläkin joskus.

Älä huoli, meillä on ihan kivaakin kotona. Kunhan paranen ja saan itseni tasapainoon asiatkin varmaan paranevat, enkä enää " häiriköi" miestäni ahdistuksissani soittamalla töihin.

Olen myös sanonut miehelle, että jos hän ei kestä eikä jaksa niin voimme yrittää keksiä jonkun radikaalimman ratkaisun, kuin vain elää ja edetä takeltelevasti, mutta mies tahtoo pitää meidän koossa ja saa kyllä omaakin aikaansa lähes päivittäin, esim sen jälkeen kun lapsi on nukkumassa.

Hän puhuu usein työkavereistaan hyvään sävyyn, olet ehkä joku heistä.