Montaako eri:laista leikkelettä syöt päivän aikana?
Kommentit (15)
Tosi harvoin. Ainoastaan italian reissuilla maistelen salameja, kinkkuja ja juustoja.
No nyt on jo kieliopissa yritystä. Kerro vähän lisää numerotietoja ja jotain kuulumisia DI-miehestäsi.
Suomessa 0, rasvaiset lisäaineleikkeleet on kamalia. Vain juustoa 2 ohutta siivua päivässä
Etelänkodissa useamman kerran viikossa. Bresaolaa, vasikanpaistia, parmankinkkua, coppaa, salamia yms. Tuoretiskistä siivutettuna. Vain lihaa ja mausteita
Yhden leivänpalan päällä vähintään 10:mentä leikkele'ttä ja 3:ea juomaa samaan lasiin sekoitettuna (kahvi, piimä ja karpalomehu).
Olen lähes lopettanut leikkeleiden syömisen. Meillä laitetaan leivän päälle sokerisuolattua graavisiikaa, kylmäsavulohta ja eri sortin mätejä. Jos lihaa, niin vasikanlihahyytelöä tai raakakypsytettyä kania. Sveitsiläiset juustot ovat nyt parasta. Leikkeleet on niin last season!
3a on nyt minimi määärä eri leikkelettä, esim lauantaimakkara, gotler ja sipuliteemakkara
Vaihtelee. Joskus dyykatessa onnistuu, useimmin ei.
Vierailija kirjoitti:
En syö paskanmakuista ruokaa.
Tykkäät siis Leikkeleistä?
Kaupan leikkeleet ovat epäterveellisiä.
Jos leivän päälle laitan lihaa, niin teen itse kokolihasta, esim. porsaan ulkofilettä.
Vierailija kirjoitti:
Yhden leivänpalan päällä vähintään 10:mentä leikkele'ttä ja 3:ea juomaa samaan lasiin sekoitettuna (kahvi, piimä ja karpalomehu).
Minulla voileivän päällä yleensä 2.hta erinlaista leikettä. Joskus laitan 3:lmea erillaista. Joskus taas vain 1:dennen.
En mitään, en ole koskaan tykännyt.