Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni teki tänään positiivisen raskaustestin, olen ihan shokissa

Vierailija
23.08.2007 |

ikää hänellä on vasta 15, nipin napin. Kertoi aamulla minulle ihmeissään että hänen kuukautiset ovat myöhässä melkein KUUKAUDEN! Toin raskaustestin varmuuden vuoksi joka näyttikin sitten positiivista. Olen ihan shokissa. Hänellä ei ole poikaystävää joten ihmettelen kovasti tätä raskautta, ei ole mikään bileissä kävijä ja ihmettelenkin että miten on jonkun yhdenillan jutun onnistunut hommaamaan itselleen. huoh!

Autan toki vauvan kanssa jos päättää pitää sen, kovat on keskustelut illalla kun tulee kotiin, vielä ei kertonut kuka on isä =(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut tytölle isä kohta 10 vuotta!!!

Kaikkea te keksitte. Minulla on pieni epäilys isästä, tuttavaperheen poika joka on 22 vuotias, mutta en ymmärrä miksi muka suuttuisin siitä.

ja tyttö sanoi kun kysyin että EI TODELLAKAAN!!! Ehkä ne " kielenkannattimet" heltyvät kun aikaa kuluu

ap

Vierailija
42/47 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jokin kunnon juonenkäänne. Voisko vaikka lemmikkikoira olla isä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku opettaja tai harrastuksessa valmentaja.

Vierailija
44/47 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairas palsta sanon minä!!!! miks edes vaivauduin kirjoittamaan kun vastausten tason tietää jo etukäteen

ap

Vierailija
45/47 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt tuli ensimmäisistä riveistä, että pahaa on tapahtunut :(

Vierailija
46/47 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te sairaita ihmisiä jotka ajattelee heti ensinmäisenä että isäpuoli on lapsen isä! sitten joku kehtaa heittää että olisko se koira lapsen isä?!?!?! hyi hitto kun oksettaa ajatella miten lapsellisia ja kieroja ihmisiä voi olla, ja lopuksi vielä: työntäkää se PORVOO sana jo syvälle sinne!

Vierailija
47/47 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta tyttöä ihan lapsesta asti. TÄmä paljastui vasta, kun viimeinenkin tyttö muutti kotoa pois opiskelemaan. Kertoi opiskelukaverille, joka soitti sitten äidille. Kyllä ero tuli äkkiä. Toinen tytöistä on niin pahasti vaurioitunut, ettei voi saada omia lapsia (sisäelimet). Että kyllä näitä tapahtuu, vaikka saman katon alla elääkin " normaalisti" äidin mielestä.