Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettääkö..

Vierailija
19.10.2008 |

siis onko totta,että kaikki miehet pettää jossain vaiheessa? siis moni mies on näin sanonut,että kaikki miehet pettää... mitäs te olette mieltä? siis tarkoitan,pettää vaikka kaikki asiat olisi kunnossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, että en ikinä. Olen tuo num.18 ja olen aivan varma ,että en tule pettämään. Perhe kokonaisuudessaan,lapsemme ja lapsenlapsemme ja koko yhteinen elämä ja siihen kuuluvat asiat merkitsevät minulle niin paljon että en missään olosuhteissatekisi mitään mitään mikä rikkoisi jotakin siitä.

Vierailija
22/23 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli suhde toiseen naiseen viime talvena. Lopetti sit suhteen ja me jatkettiin yhdessä. Nainen löysi heti uuden ja nyt sillä on jo vauvakin. Jotenkin mä tunnen sadistista tyytyväisyyttä siitä, että sen lehmän mies käy jo vieraissa;)

Karman laki toimii ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. "lehmä" ei ole syyllinen miehesi pettämiseen. Käytät nimitystä "lehmä", koska itselläsi on edelleen epävarma olo, riitätkö miehellesi. Toinen nainen on jo kerran vienyt sinusta voiton. Ts. mies on kokenut, että et ole uskollisuuden arvoinen. Näin on käynyt kerran. Nyt joudut pakosta odottelemaan, kuka on seuraava "lehmä".

Mun miehellä oli suhde toiseen naiseen viime talvena. Lopetti sit suhteen ja me jatkettiin yhdessä. Nainen löysi heti uuden ja nyt sillä on jo vauvakin. Jotenkin mä tunnen sadistista tyytyväisyyttä siitä, että sen lehmän mies käy jo vieraissa;)

Karman laki toimii ja hyvä niin.