Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua jäädä äitiyslomalle!!!

Vierailija
23.08.2007 |

Viihdyn töissä hyvin ja on tosi raskasta henkisesti olla lapsen kaa kotona

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että isä jää kotiin. Pääasia, että yksi turvallinen vanhempi on kotona.

Vierailija
2/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan näitä vaihtoehtoja aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti ei jaksa, kannattaa hakea mielenterveydellistä apua. Ja mennä steriloitavaksi.

Vierailija
4/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei tosin voi vaihtaa vanhempainlomaksi tai isyyslomaksi, koska ne alkavat vasta sen 105 päivä njälkeen mutta jos rahat riittää niin voihan isä jäädä palkatta kotiin, tai palkatkaa joku muu hoitaja.

Vierailija
5/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niiden kanssa ei huvita olla. Raskastahan se on, mutta hanki ystäviä, joiden kanssa jutella ja kahvitella. Käy kerhoissa, puistossa, tee kaikkea kivaa, niin aika menee älyttömän nopeasti.



Toivottavasti sinusta tulee lapsen syntymän myötä hyvä äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä