Lue keskustelun säännöt.
En halua jäädä äitiyslomalle!!!
23.08.2007 |
Viihdyn töissä hyvin ja on tosi raskasta henkisesti olla lapsen kaa kotona
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos oikeasti ei jaksa, kannattaa hakea mielenterveydellistä apua. Ja mennä steriloitavaksi.
sitä ei tosin voi vaihtaa vanhempainlomaksi tai isyyslomaksi, koska ne alkavat vasta sen 105 päivä njälkeen mutta jos rahat riittää niin voihan isä jäädä palkatta kotiin, tai palkatkaa joku muu hoitaja.
jos niiden kanssa ei huvita olla. Raskastahan se on, mutta hanki ystäviä, joiden kanssa jutella ja kahvitella. Käy kerhoissa, puistossa, tee kaikkea kivaa, niin aika menee älyttömän nopeasti.
Toivottavasti sinusta tulee lapsen syntymän myötä hyvä äiti.
Pyydä, että isä jää kotiin. Pääasia, että yksi turvallinen vanhempi on kotona.