Kuinka yleinen teidän sukunimi on
Miehen ja lapsien sukunimeä sitten onkin enemmän.
Kommentit (49)
Kaikki on sukua, mutta empä osannu laskea kaikkia... Asuvat ties missä ulkomailla osa, jos niille on vaikka siunaantunu lapsia, joista en tiedä.
Minun tyttönimeäni on viidellä henkilöllä. Tuo haku ilmoittaa että nimeä on alle viidellä henkilöllä, mutta tarkkaan ottaen tiedän, että nimeä on tasan viidellä henkilöllä, kun tiedän heidät. Kaksi siskoani, äitini, isäni ja yksi viides henkilö.
Minä otin naimisiin mennessä mieheni suvun kautta tulleen nimen, koska sain siten kauniimman nimen. Lisäksi halusimme mieheni kanssa yhteisen sukunimen ja mieheni etunimi rimmasi huonosti tyttönimeni kanssa.
Olen tyytyväinen nykyiseen kauniiseen sukunimeeni (joita suomessa vajaa 500 kpl), mutta saatan joskus haikailla harvinaisen nimeni perään ja miettiä, että jospa nimi saisi jatkuvuutta siskojeni jälkikasvun myötä jossakin vaiheessa.
M
Suomessa 36, ulkomailla 11.
Mieheni nimeä alle 5 eli taitaa olla hän ja meidän lapset :)
lapsilla isänsä nimi, niitä kolmisenkymmentä. En tiedä onko se etu vai haitta.
Joskus on ihan mukava tietää, ettei esim. osoitetietojeni hankkiminen ole maailman helpointa, kun nimeni on aika yleinen. Olen työssä, jonka takia joku vaanija voisi keksiä tulla tiirailemaan ikkunan alle.
Pääosin Itä-Uudellamaalla sijaitaan.
nykyistä sukunimeä n 2400 elossa, entistä 75...
sekä miehen että omalla sukunimellä 230 käyttäjää. Hitsi, olisi sittenkin pitänyt antaa lapselle minun sukunimeni, niin olisimme johdossa ;)
mutta pian vaihdan nimeni kun menen naimisiin, sitten sukunimeäni on Suomessa noin 150 kpl.
Tyttönimeäni taas parisataa.