Kuinka yleinen teidän sukunimi on
Miehen ja lapsien sukunimeä sitten onkin enemmän.
Kommentit (49)
eli meitä on "alle 5" Suomessa tällä hetkellä. Ulkomailta nimeä jonkin verran löytyy mutta on verrattain harvinainen muuallakin... ;)
126 sukunimeä ja he kaikki ovat sukulaisia
Kuolleet ja ex-nimet ym. mukaanlukien 82. Ulkomailla 1.
Mutta ulkomailla enemmänkin eikä kaikki edes ole mitään kovin läheistä sukua.
Ulkomailla sitten löytyy samalla kirjoitusasulla PALJON, joskin ovat kansallisuutta jota en edes tunnista.
Miehen ja lasten sukunimisiä löytyy 762. Olen ajatellut yhdistää nuo ja ottaa väliviivallisen sukunimen, sitä ei sitten muilta löydykään.
Minun nykyisellä sukunimelläni lihmisiä löytyy yhteensä 1989 henkilön verran (nykyisenä nimenä siis) ja tyttönimellä jopa 5839 hlöä (nykyisenä nimenä myöskin).
on Suomessa 55:llä, joista meidän omaan perheeseen kuuluu jo 13 henkilöä:) Loputkin ovat sukua ja aika läheisiä siis kaikki.
Suomessa yhteensä 1459, ulkomailla 264.
Äitin tyttönimi: 832
Olen katsellut oppilaiden kanssa heidän sukuinimiään ja näitä alle 30 oli yllättävän paljon.
t. yksi maailman ainoista
Isovanhempani, heidän lapset ja me lapsenlapset.
vain ulkomailla asuvien Suomen kansalaisten sekä kaikkien Suomessa asuvien nimet.
Ulkomailla saman sukunimisiä on yleensä huomattavasti enemmän esim. vaikka Rosseja.
2997 minun tyttönimellä Suomessa.
Yhdistelmänimenä, joka minulla on, olen ainutlaatuinen.
Mun tyttönimellä varustettuja 1593.
Elossa olevia on 282, mun entisellä sukunimellä elossa 868.
siis tyttönimeäni oli 4 ja puolisoni perhettä sama määrä. Vaihdoin kuitenkin nimeä eli meitä tuli 5. Sitten äitini vaihtoi nimeä eli heitä jäi vain kaksi eli isäni ja siskoni. Onneksi siskoni on lisääntynyt yhdellä natiaisella, joka saattaisi siis jopa jatkaa nimeä, ettei kokonaan kuole. Meitä taas on jo vaikka huru mycket, kun on noita muksuja kertynyt...
En siis ole ikinä kaimoihini törmännyt.
Ystäväveljeksilläni on täyskaimavaimot ja samoissa porukoissa pyöritään. Meniköhän postit koskaan sekaisin, kun asuivat saman kerrostalon vierekkäisissä rapuissa??
Yhdelläkään meidän perheestä ei löydy kaimaa ts. sama etu- ja sukunimi.