Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WC:n pesu

22.08.2007 |

Olisiko tehokkaita ympäristöystävällisiä aineita siivota wc pytty, usein joutuu pesemään pesuaineilla, kun tuntuu pisun haju tarttuvan. Onko kellään mitään ehdottaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa ostaa netistäkin ainakin kaupasta http://www.vihreasammakko.fi/

Vierailija
2/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen, että etikka on hyvä.

Kloriitti ei ole kovin eko, mutta meillä kolme pissiäistä

ja wc haisee muuten, ellei silloin tällöin pese kloriitilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös kokeilemisen arvoinen ;)

Vierailija
4/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki pesuaineet, mm. wc:n ja kylppärinpesuaineet jne luontoystävällisiä ja tiivisteitä, eli kovastikin riittoisia. Niillä on Bra miljöval-ympäristömerkki. Hinnat 5,10 e 500 ml.

Jos kiinnostaa voin vastata kysymyksiin: naturesofscandinavia@suomi24.fi

Vierailija
5/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havin Mäntysuovalla siis pestään meillä niin lavuaari kuin wc-pönttökin. Vessa pestään n. kerran viikossa, joten ei pääse kauhean pahasti pinttymäänkään lika tuossa ajassa. Meillä ei ainakaan ole mitään hajuongelmaa ollut. Ehkä kerran, korkeintaan kaksi kertaa vuodessa on pesty posliinipinnat Cif:illä (tai meillä on vielä vanha pullo - Vimiä) niin lähtee varmasti kaikki pinttymätkin pois. Kerran ostettiin Kiillon mäntysuopaa, mutta se on hajustettua, eli taas yksi turha aine lisää.

Meillä käytetään tuota Havin Mäntysuopanestettä myös käsienpesuun siten, että 50% mäntysuopaa, 50% vettä. Pesee hyvin, on edullista ja huuhtoutuu helposti käsistä. Kädet pysyy myös hyvässä kunnossa tuolla pesien, mulla kun kuivuvat helposti muuten.

Vierailija
6/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on käytössä Sonetin Wc pesuaine. Siitä sarjastahan löytyy myös muita pesuaineita. Ainakin löytyy Ruohonjuuresta.

Vierailija
7/8 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla kun kokeilee ensi hätän niin eiköhän pytty puhdistu :D Konetiskiaineen kannattaa tietysti olla esim ecoverin, että se säästää ympäristöä. saippuavillalla tai ainakin karkealla sienellä kun hankaa joko soodaa tai konetiskiainetta ja sitten vielä etikalla niin ainakin itse oon onnistunu puhdistaa " pysyvät" pinttymät pytystä aina muuton yhteydessä. monessa kämpässä ollu muka ikuista pinttymää...

Vierailija
8/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi