Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monessa maassa olet käynyt?

Vierailija
21.08.2007 |

Välilaskuja lentokentillä ei lasketa mukaan....

Mulla maita on kertynyt 15.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Venäjä, Saksa, Belgia, Tanska, Ranska, Englanti, Irlanti, Espanja (+Kanaria), Italia, Vatikaani, Kreikka elikkä 12. Onhan niitä siinä.

Vierailija
2/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä Suomen lisäksi

Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Saksa, Sveitsi, Itävalta, Slovakia, Kalifornia, Nevada, Turkki, Kreikka (mantere + Kreeta), Tunisia, Kypros, Venäjä, jäiköhän joku pois..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia

Espanja

Kreikka

Intia

Tunisia

Itävalta

Tsekki

Ruotsi

Tanska

Saksa

Belgia

Monaco

Luxenburg

Ranska

Sveitsi

Hollanti

Neuvostoliitto

Viro

Tosin esim Belgian läpi vain ajettii..

Vierailija
4/21 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Venäjä, Viro, Liettua, Alankomaat, Espanja, Kypros, Turkki, Italia, Vatikaani, Puola, USA, Kanada

Vierailija
5/21 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

elikkä Suomen lisäksi

Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Saksa, Sveitsi, Itävalta, Slovakia, Kalifornia, Nevada, Turkki, Kreikka (mantere + Kreeta), Tunisia, Kypros, Venäjä, jäiköhän joku pois..

Vierailija
6/21 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Belgia, Saksa, Iso-Britannia, Intia, USA, Espanja (manner+Kanariansaaret), Italia, Kreikka, Slovenia, Kroatia, Romania, Bulgaria, Turkki, Tsekki

Ja toivottavasti tulisi lisää ei-Euroopan maita nähtyä..

Vierailija
7/21 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Tanska, Saksa, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Tsekki, Unkari, Hollanti, Italia, Espanja, Marokko, Syyria, Egypti, Saudi-Arabia

Vierailija
8/21 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Tanska, Saksa, Ranska, Itävalta, Italia, Sveitsi, USA, Kanada

10+Suomi on tullut käytyä...

Vierailija
9/21 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa olen käynyt Rodoksella, Kreetalla ja Kosilla, Espanjassa Kanarialla useassa kohteessa sekä Mallorcalla, Italiassa Roomassa, Venetsiassa sekä Riccionessa (ja noissa pienissä valtioissa) ja USA:ssa New Yorkissa, Los Angelesissa sekä Hawaijilla. Ruotsissa olen käynyt vaan Tukholmassa, Norjassa olen kierrellyt pohjois-Norjaa, Virossa Tallinnassa, Englannissa Lontoossa ja Kyproksella Ayia Napassa monta kertaa nuorena bailaamassa.... Ensi talvena listaan tulee mukaan Meksiko ;).

Vierailija
10/21 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Latvia, Saksa, Iso-Britannia, Irlanti, Itävalta, Unkari, Tsekki, Slovakia, Puola, Italia, Espanja, Ranska, Brasilia. Voi olla, et jotain unohtu. Monissa maissa oon käynyt useasti.

Vierailija
11/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä osaa laskea. Ehkä 30-40 maata?

Vierailija
12/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissattiin paljon lapsina autolla Euroopassa ja silloin niitä maita kertyi. Sitten osaa maista, jossa olen ollut ei enää ole ja osasta maista on taas tullut useita.

Miten ne lasketaan tässä virallisessa AV-gallupissa?

Jos sitten laskee kaikki monacot, luxembourgit, vatikaanit ja san marinot, niin saattaa olla että ei riitäkään tuo 40.

Sen lisäksi aikuisena aika paljon reppureissuja ja sitten työmatkojakin. Mun mielestä mä käyn vielä koko ajan vaan samoissa maissa.

terv. 6

Vierailija
13/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotias poikani taas on käynyt vaikka missä, en edes tiedä missä kaikkialla mut arvelisin että ainakin 20:ssä maassa...

Vierailija
14/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja ja Kreikka. Näin täällä.

Vierailija
15/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän jos Valko-Venäjä, Ukraina ja Venäjä lasketaan omiksi maikseen (kävin niissä Neuvostoliiton aikana, jolloin siis olivat samaa valtiota).

En ole kauheasti matkustellut. Kaikki maat, joissa olen käynyt, ovat Euroopassa.

Vierailija
16/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 29 maata, jouluna pitäis tulla mukaan uusi maa.

Vierailija
17/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt viidessä maassa... Virossa (20-30 kertaa), Ruotsissa (2kertaa), Latviassa (2kertaa), Saksassa, Tunisiassa

tosin olenkin kyllä vasta 19 vuotias.

Vierailija
18/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt muutamassa maassa, mutta minulla on äiti (s. 1948), joka ei käsittääkseni ole ikinä käynyt suomen ulkopuolella.

Vierailija
19/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina, Viro, Ruotsi, Tanska, Saksa, Kreikka, Israel, Egypti, USA

Vierailija
20/21 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja, Tanska, Saksa ja Englanti.

Niin ja Madeiralla pienenä mutta en edes tiedä mihin maahan se kuuluu vai kuuluuko mihinkään. Onkohan se Portugalia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi