+++TOUKOTUHISIJAT+++
Tänne voivat ilmoittautua kaikki jotka odottavat vauvaa syntyväksi toukokuussa 2008.
Liity mukaan toukokuun tuhisijoihin kertomalla itsestäsi seuraavat tiedot:
NIMIMERKKI:
OMA JA MIEHEN IKÄ:
ASUINPAIKKA:
MONESKO LAPSI:
LA:
SYNNYTYSSAIRAALA:
Kommentit (49)
Täällä kans jännäillään ja toivotaan että pikkuruinen pysyisi matkassa mukana.Minä ja mies ollaan todella onnellisia kun tärppäsi.Tytöllemme ollaan kerrottu mutta eihän tuo vielä ymmärrä (marraskuussa täyttää 2v.) muuta kun et taputtaa omaakin masuansa ja sanoo " vauva" :) .Siskolleni kerroin ja tekis mieli kertoo muillekin mut sovittiin et aikaisintaan ekan neuvolan jälkeen.
Hankala tilanne tuo kun pitäisi töissä tehdä päätöksiä keväälle.Mullakin on sijaisuus huhtikuun loppuun ja luultavasti jatkuis mutta mutta :) odotan sitä aikaa kun ei tarvi töihin lähtee ja viedä tyttöä hoitoon.
Välillä tuntuu olo kans aika oireettomalta.Jonkun verran kihelmöintiä ja kasvua rintavarustuksessa,tänä aamuna menkkajuilintaa ja viluttaa ,väsyttää...pahaa oloa ei tunnu vielä,se ihmetyttää.
Onnellista odotusta toukotoiveille!
T:odottelija76+masu 5+1(tekayn laskurin mukaan)
http://groups.msn.com/Toukotuhisijat2007/homepage
itsekin tykkään enemmän että tuolla kirjottelee, niin voi avoimemmin kirjoitella ilman pelkoa että joku tuttu tunnistaa tms.
TUlkaa mukaan!!
http://groups.msn.com/ToukoTuhisijat2008
toivottavasti tämä ei aiheuta sekaannusta, pahoittelen...
vuosiluku siis meni vähän metsään
NIMIMERKKI: Michi
OMA JA MIEHEN IKÄ: 30&29
ASUINPAIKKA: Espoo
MONESKO LAPSI: kakkonen
LA: 7.5.
SYNNYTYSSAIRAALA: jorvi
Hei ja onnittelut kaikille mukana oleville! :) Liityn nyt myös tähän pinoon, LA ja esittelypinossa ollaankin jo mukana (ei tosin vielä päivitetyssä versiossa)...
NIMIMERKKI: Lillukka80
OMA JA MIEHEN IKÄ:27/28
ASUINPAIKKA:Keski-Suomi
MONESKO LAPSI:toinen (esikoinen 09/05)
LA:6.5.
SYNNYTYSSAIRAALA:Keski-Suomen keskussairaala
oletteko kaikki nykyisin siellä msn-yhteisössä juttelemassa? Täytyy yrittää kirjautua mukaan, en ole sellaiseen vielä koskaan liittynytkään.
Aurinkoista sunnuntaita!
kovin on hiljaiseksi täällä mennyt, kävin itsekin kirjautumassa sinne suljetulle mutta kyllä mä mielellään vaihdan kuulumisia täälläkin. Ei mua pelota että mut joku tunnistaa, todennäköisyys on kyllä hyvin pieni =)
Me ollaan nyt viikonlopun aikana kerrottu uutiset mun vanhemmille ja siskolle ja töissäkin muutamalle kerroin. Jotenkin tuntuu että oireita ei taas ole ollenkaan mutta kaipa se on vaan uskottava tähän kunnes toisin todistettais.
Tehdäänkö jatkossa viikkopinot vai miten tästä edettäis?
Nyt Big Brotherin pariin,
CalZal rv5+1
Oon kans ihmetelly kun on käyny niin kovin hiljaiseksi täälä...
Kävin sielä sivuilla mutta en osannu kirjautua.. en oikeestaan ymmärtäny miten se tapahtuu...sivut ei oikein meinanannu aueta jne...
Olis niin kovin mukava tietää miten muilla menee kun ollaan kaikki melko samoissa kohdissa raskautta.. töissä en oo kertonu kellekkää, enkä kerrokkaa kunnes kaikki on varmaa ja ok eli ainakin käyn sielä varhaisultrassa ensin. Vanhemmille kerron myöskin sen ultran jälkeen... ensimmäistä kun tässä odotetaan niin ei viitsi ottaa " riskiä" vielä... aaltomaista pahoinvointia, rinnat on kipeet ja vihlasuja tulee alavattalla.. muuten kaikki ok.. niin juu ja musta tuntuu että mun maha on koko ajan turvonneen oloinen... en tiiä johtuuko siitä vaiko mistä?!
Onko kenelläkään kiinnostusta perustaa (suljettua) yhteisöä vai onko sellainen ehkä jo perustettukin?
Minulla ainakin tulee vähemmän käytyä täällä vauvan sivuilla, mutta yahoon groupit käyn kyllä liki päivittäin kurkistamassa ja siellä tulee kirjoiteltuakin enemmän.
minmax