Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++TOUKOTUHISIJAT+++

21.08.2007 |

Tänne voivat ilmoittautua kaikki jotka odottavat vauvaa syntyväksi toukokuussa 2008.

Liity mukaan toukokuun tuhisijoihin kertomalla itsestäsi seuraavat tiedot:

NIMIMERKKI:

OMA JA MIEHEN IKÄ:

ASUINPAIKKA:

MONESKO LAPSI:

LA:

SYNNYTYSSAIRAALA:

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI: Pikkupapu

OMA JA MIEHEN IKÄ: 31/31

ASUINPAIKKA: Espoo

MONESKO LAPSI: Toinen (esikoinen 01/06)

LA: 1.5

SYNNYTYSSAIRAALA: Jorvi

Vierailija
2/49 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä tosiaan ole muita toukokuun vauvaa odottelevia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Miusta voi tulla siun listalle kaveri, oon voinu nyt muutaman päivän tosi pahoin. Lauantaina pitäis alkaa ne ei toivotut, mut ekan raskauden jäliltä tää oksetus tuntuu tutulta, mut yritän päästä siun listalle.

Tytikkä

Vierailija
4/49 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saan tänne kaverin, ettei tarvi yksin höpötellä. Olet lämpimästi tervetullut! Pidän sulle paikkaa varattuna. ;)

Vierailija
5/49 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuppaan tänne kurkkimaan, mutta tulee niin elävästi muistoja mieleen, kun itse kuuluin viime toukokuisiin! Sain tyttären tämän vuoden toukokuussa. Ajatella että nyt on jo uudet toukokuiset!

Onnea kaikille teille ja tarrasukkia!

sämpyläinen ja tytteli

Vierailija
6/49 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä saa muutkin käydä. :)

Mukavaa kun on seuraa, eikä ihan yksin tarvi höpötellä. Onnittelut tyttärestäsi ja nauti pienen kanssa olosta; se aika kun menee niin nopeasti ja pieni kasvaa isoksi. Kaikkea hyvää perheellesi, sämpyläinen!

Vierailija
7/49 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI:öttinen oma ja miehen ikä:33/32

asuinpaikka:kontiolahti

monesko lapsi:neljäs olisi tuloillaan(-98,-99 ja 3/07)

la:3.5

synnytyssairaala:pkks

Vierailija
8/49 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten otsikossakin jo luki, niin olet lämpimästi tervetullut toukotuhisijoihin! Kiva kun alkaa tännekin tulla vähän enempi eloa.

Mä voisin myös kirjoitella itsestäni hiukan enemmän.

Olemme siis naimisissa oleva pari Espoosta. Meillä on esikoispoika, joka on syntynyt tammikuussa 2006. Nyt odotamme toista ja tämän pikkukakkosen laskettu aika on 1.5. 2008.

Testasin melkein viikko sitten sunnuntaina ekan kerran tosi haalean haamun, joka on siitä sittemmin vahvistunut. Mitään oireita raskaudesta mulla ei sitä ennen ollut.

Rv on tällä hetkellä 4+2 ja olo on mitä mainioin. Ei ole mitään suurempia oireita ilmaantunut; ainakaan vielä. Aamuisin nenä vain saattaa olla vähän tukkeessa. Entä sulla Öttinen, oliko/onko oireita?

Pikkupapu rv 4+2

Vierailija
9/49 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää viluttanut kovasti ja ollu flunssanen olo.Eilen alko tehdä mieli suolakurkkuja sekä suolaa,siitä aloin aavistella raskautta ja niinhän se plussa tuli testiin.

Nyt täytyy mennä syöttää pikkumies

Vierailija
10/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko lisää toukotuhisijoita ilmoittautuisi mukaan...

Vierailija
11/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki; axu73

oma ja miehen ikä; 33 ja 36

asuinpaikka; Lievestuore

monesko lapsi; toinen, tyttö 10/2006

laskettu aika : 4.5 ??

synnytysairaala; Keski-Suomen Keskusairaala

Axu73

Vierailija
12/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI: Niipa

OMA JA MIEHEN IKÄ: 33/34

ASUINPAIKKA: Helsinki

MONESKO LAPSI: 3.

LA: 30.4

SYNNYTYSSAIRAALA: Kätilöopisto

Joo, ihmeissäni tosiaankin olen. Tein positiivisen testin viime viikolla, lähinnä koska olo oli ollut kumma jo pari kolme päivää ja olin tunnistavinani oireet vanhastaan, eli rinnat kipeinä, yökötti ja heikotti. Ja plussahan sieltä tuli. Mutta sillä lailla täysin odottamatta, että olen syönyt Cerazette-minipillereitä plussaan asti, joten ehkäisystä huolimatta olen nyt raskaana. No, tässä on miehen kanssa (onneksi ihan positiivisella mielin) ihmetelty tätä tulosta ja kai se on pakko uskoa: meille tullee kolmas lapsi, vaikka itse oltiin ajateltu että kaksi olisi ihan hyvä. Mies sanoi aika ihanasti: No onhan tämä aivan ihana uutinen, kyllä meille se kolmaskin lapsi mahtuu ja saapahan syntyä onnelliseen perheeseen. :)

Oletteko te muut jo varanneet aikaa ekaan neuvolaan? Mä en ole vielä edes soittanut neuvolaan tai tehnyt muitakaan toimenpiteitä asian suhteen. Paitsi pitkästä pitkästä aikaa kirjautunut tänne ja heti piti liittyä toukoisten joukkoon! Ajattelin liittyä teihin eikä huhtikuisiin, kun mun LA on ihan kuun lopussa ja arvaan, että myöhässä syntyy taas ;)

Niipa rv 4+6

Vierailija
13/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jo kirjoittelemaan tänne odotus-puolelle :) Siirryin tuolta toukotuhisijoiden kuumeilupuolelta tänne onnellisena testattuani plussan viime perjantaina =)

Tässäpä tiedot:

NIMIMERKKI: Tupajumi-06

OMA JA MIEHEN IKÄ: 27 / kohta 28

ASUINPAIKKA: Keski-Uusimaa

MONESKO LAPSI: toinen, tyttö 9/06

LA: 3.5 (vauvalaskurin mukaan, mennään aluksi tällä)

SYNNYTYSSAIRAALA: Kätilöopisto

Vierailija
14/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensinnäkin oikein paljon ONNEA kaikille plussanneille ja kiva kun täällä oli jo oma pino toukotuhisijoille ja alkaahan täällä olla jo keskustelu-seuraakin mukavasti. Kävin kyllä viikonloppuna täällä odotuspuolella jo vilkuilemassa, mutta aika hiljaiselta silloin näytti, enkä ihan vielä silloin rohjennut pinoutua, kun vasta pe-aamuna tein plussa-testin.

Nyt kun tässä on muutama päivä vierähtänyt, niin on jotakuinkin saanut pieneen päähänsä mahtumaan ajatuksen, että tässä ollaan ihan oikeasti raskaana. Mulla alkoi jo viimeviikolla esiintyä raskauteen viittaavia oireita, kuten satunnainen yökötys(ei ole vielä tarvinnut onneksi oksentaa), päänjomotus(lievempää kuin kunnon päänsärky) ja pissalla on joutunut raavaamaan jatkuvasti, jopa öisin. Muistaakseni nyt oireet ilmaantuneet aikaisemmin kuin edellisessä raskaudessa, joka muutenkin sujui ainakin näin jälkikäteen ajateltuna helpohkosti.

Joku, anteeksi en muista kuka, kyselikin ensimmäisestä neuvola käynnistä. Meillä on pikkuneidin 1-vuotis neuvola sopivasti 7.9 perjantaina, joten otan asian samalla puheeksi terkan kanssa. Saapas muuten nähdä toimiiko samainen tytön th nyt minulla äitiyspuolen terkkana, kun täällä vasta nyt syksyllä yhdistivät lasten- ja äitiysneuvolan toiminnan. Olisihan se jotenkin järkevämmän oloista, kun tuo sama jo ennestään tuttu terkkari olisi minullakin.

Mutta nyt taitaa tyttönen(vähän nuhainen) tuolta jo heräillä päiväuniltaan, joten palaillaan... Ja kiva tosiaan, että täällä pääsee tuntojaan purkamaan teidän toisten kanssa =)

T. tupajumi rv 4+2

Vierailija
15/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki; CalZal

oma ja miehen ikä; 28 ja 34

asuinpaikka; Uusimaa

monesko lapsi; toinen, tyttö 11/05

laskettu aika : 3.5

synnytysairaala; Hyvinkää

eli tänä aamuna testattu, selkein oire oli tuo vessassa ravaaminen öisin jota en muuten tee :)

en oo vielä soittanut neuvolaan, ehkä loppuviikosta tai ens viikolla...

olo on ihan wau, ei meinaa todeksi uskoa, kun yritystä ehti olla jo 10kk...

CalZal rv4+2

Vierailija
16/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein testin ja mielelläni tulisin joukkoonne :)

NIMIMERKKI: nitton

OMA JA MIEHEN IKÄ: 27/26

ASUINPAIKKA: etelä-Suomi

MONESKO LAPSI: neljäs

LA: 4.5.2008

SYNNYTYSSAIRAALA: phks

YKsi keskenmenokin on takana ennen tätä meidän kuopusta, joten sen kokeneena en vielä kauheasti uskalla tästä raskaudesta iloita.

Vierailija
17/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki uudet mukaan.

Vierailija
18/49 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kyseli.Meillä on pojalla ens viikolla puolvuotis neuvola ajattelin samalla kysellä itselle aikaa.Vasta muutettiin tänne joten en tiedä onko tässä lähellä vain lastenneuvola ja joutuuko äitiysneuvolaan menemään noin 10 kilometrin päähän.

Mites teillä muilla,väsyttääkö ja onko etovaa oloa?Mie voisin nukkua kokoajan,mutta eipä se onnistu tämän katraan kanssa.

nyt kaikille hyvää yötä!

öttinen rv 4+2

Vierailija
19/49 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon vieläkin ihan ihmeissäni enkä ole siis vielä monellekaan kertonut.

Ei oo vielä ollut huonoa oloa, esikoisen aikaan oli kyllä ja kauhulla odotan miten käy kun oon tällä hetkellä semmoisessa työssä jossa asiakkaita palvellaan face-to-face tiskillä eikä siitä oikein tauoillekaan meinaa päästä...

Väsynyt oon, mutta ei auta kun töitä on tehtävä ja esikoinenkin vaatii oman huomionsa sekä nuo meidän 3 koiraa...

Tänään meinaan sitten soittaa niin lapsettomuusklinikalle ettei me enää tulla =) ja myös neuvolaan.

Hyvää tiistaipäivää kaikille!

CalZal rv4+3

Vierailija
20/49 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan uudet plussanneet Axu73, Niipa, Tupajumi-06, CalZal ja Nitton ja onnittelut teille kaikille!

Meillähän rupeaa olemaan jo mukava porukka koolla. Eiköhän tästä keskustelut lähde hyvin käyntiin.

CalZal, sä teit sen!! Mä olen niin iloinen sun puolesta. Mähän sanoin, että vedän sut mukanani tänne odotuspuolelle. ;)

Tosi upeaa, että päästiin nyt samaan aikaan tänne odotuksen tunnelmia jakamaan. Vielä kun AnniHelen@ saataisiin tänne mukaan¿

Niipa, tämä vauva taitaa todella haluta tulla teille. Mukavaa kun miehesi oli niin innoissaan asiasta ja sun tukena. :)

Tupajumi, toivottavasti saat saman th niin on kivempi kun on jo ennestään tuttu. Itse en varmaankaan pääse enää samalle terveydenhoitajalle kun esikoista odottaessa.

Nitton, ymmärrän hyvin tunteesi, vaikken itse koskaan ole keskenmenoa kokenut. Kyllä se mullakin ¿mörkönä¿ taustalla koko ajan on. Keskenmenonmahdollisuutta ei voi unohtaa, mutta ajattelen, etten voi siihen kuitenkaan itse millään tavoin vaikuttaa.

Öttinen, kyseli väsymyksestä ja etovasta olosta. Mä alleviivaan täysin tuon väsymyksen. Nukunkin pojan kanssa päivittäin päiväunet samaan aikaan, koska muuten tuntuu, ettei millään jaksa iltaan asti. Etovaa oloa ei ole vielä ollut ollenkaan. Muita oireita on, että nenä on vähän tukkoisen oloinen aamuisin ja vessassa täytyy juosta yölläkin.

Niipa oli kysellyt neuvola-ajoista. Mä olen jo varannut neuvolaan ajan ja mulla se on 25.9, jolloin rv on 8+5. Varasin myös saman tien ajan varhaisultraan (20.9), koska haluan ¿nähdä¿, että siellä todellakin on joku kasvamassa ja vielä oikeassa paikassa. Tähän loppuun vielä; Oletteko te muut ajatelleet mennä varhaisultraan?

Pikkupapu rv 4+5